minulla on 5 ducatti menossa,alla nyt viikon vanha 848,edellinen oli 06 999 jonka menin vaihtamaan japsicustomiin mutta ei,meni yöunet,kyllä ducatilla ajo on niin erilaista fiiliksiltään,ei japseissa juurikaan vikaa ole mutta kun ajo ei vain maistu.Ero 848 ja 999 välillä on siinä että 999 vääntää alempaa ja huomaa että moottori on isompi,samoin minua miellyttänyt kytkimen kalkatus puuttuu,minulla on 848 vielä omat putket ja kuulin et vääntö paranee kun tulee toiset putket,ei nytkään väännössä mitään vikaa ole ja pyörä on sisäänajossa joten tuntumaa haetaan vasta.Vakioputkissa on muuten yllättävän räyhäkkäät -repivät soundit,muuten pyörä on ajoltaan huippua,kannattaako ducatti ostaa ylipäätään,pyörähän on teknisesti huippua ja ajoltaan,huollon hinnat on kalliit se on totta,minulla ainakin kaikki ducatit on pelanneet hyvin,joten en näe mitään syytä jos haluaa poiketa massata miksi ei hankkia ducattia,pyörän ainakin kuulee ja löytää parkkipaikoilta .Minusta prätkällä ajo on fiiliskysymys,siksi Ducati. t tl