• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati Diavel

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuossa ei paljon 60 - rajoituksesta piitata
tounge.gif
 
Tuossa onboardissa näkee vaihteiden velaamisesta että kaveri on tainnut tulla suoraan japsipyörien päältä Ducatin puikkoihin...
smile_org.gif
 
Noh noh ek@, yksi parhaista, ei välttämättä the nr 1.

Vähä niinku tuo Diavelikin...
 
Tuossa onboardissa näkee vaihteiden velaamisesta että kaveri on tainnut tulla suoraan japsipyörien päältä Ducatin puikkoihin...  
smile_org.gif
Tota pyörää ajoi Karol Taborsky. Kaveri on omien sanojensa mukaan Tsekin mestari RR:ssä, joten kai se ajotyyli tulee sieltä.

Väitti ainakin ajopäivän jälkeen pitävänsä Diavelista, kun kiskottiin tsekkiläistä kaljaa yhdessä.
 
Tuossa onboardissa näkee vaihteiden velaamisesta että kaveri on tainnut tulla suoraan japsipyörien päältä Ducatin puikkoihin...  
smile_org.gif
Tota pyörää ajoi Karol Taborsky. Kaveri on omien sanojensa mukaan Tsekin mestari RR:ssä, joten kai se ajotyyli tulee sieltä.

Väitti ainakin ajopäivän jälkeen pitävänsä Diavelista, kun kiskottiin tsekkiläistä kaljaa yhdessä.
No sepä selittääkin innokkaan alaspäin kelaamisen.
 
Linkkaaminen epäonnistui, mutta fastbikes.se eli svenssonin testi löytyi myös youtubesta...
 
Kyllä ois diavel kiinnostanut kovastikkin, mut toi hinta laski sit sen kuumeen aika nopeasti. Että king:iin uutta gummia alle ja eikun  
062802moto_prv.gif
parin kk:n päästä  
wink.gif
 
Oli hyvä testi. Kunpa Diavel olisi ollut edes yhtä hyvän näköinen kuin V-Max niin olisi kuume noussut.
Kumma jos V-Max miehet ei pidä tätä power-cruiserina tai verrokkina kun perävaloja joutuvat kuitenkin katsomaan. Ei ehkä varttimaililla, mutta muuten. Vaikka kuinka olisi Akraa ja dynolappua esittää.
Diaveliin kun laittaisi kompressorin niin olisi aika musertava peli. Voisihan siihen rakentaa tuon tankki-ilmanohjain paketin itsekin oman maun mukaisen niinkuin Harrikoihinkin tehdään ja sitten custom maalaus kehiin.
 
Oli hyvä testi. Kunpa Diavel olisi ollut edes yhtä hyvän näköinen kuin V-Max niin olisi kuume noussut.
Kumma jos V-Max miehet ei pidä tätä power-cruiserina tai verrokkina kun perävaloja joutuvat kuitenkin katsomaan. Ei ehkä varttimaililla, mutta muuten. Vaikka kuinka olisi Akraa ja dynolappua esittää.
Diaveliin kun laittaisi kompressorin niin olisi aika musertava peli. Voisihan siihen rakentaa tuon tankki-ilmanohjain paketin itsekin oman maun mukaisen niinkuin Harrikoihinkin tehdään ja sitten custom maalaus kehiin.
Jep, se kun on vaan niin... että muskelipyörää ei luoda pelkästään lyömällä sporttipyörään 240 takanakki ja lisää muovia.  
wink.gif


Faktahan on, esim. meikäläisen uuskoppanen Max + minä ohjaksissa hävisi teho/paino suhteessa jopa vaimon viimevuotiselle Triumph 675.lle + vaimo ohjaksissa yhdistelmälle... Siis sillä kuuluisalla paperilla. Joten en oikeen jaksa ymmärtää näitä dynolappuilla elvistelijöitä. Ja samalla tämä esimerkki tuo hienosti esiin sen, että pelkällä teho / painosuhteella on aivan turha koittaa tunkea jotain kapistusta muskelipyörä sarakkeeseen. Muutenhan sinne kuuluis kaikki muoviluoditkin, ja selkeesti.

"Less body, more engine" filosofiaa ei vain oikomalla saa aikaseksi!

Olkoonkin, että edelleen mielenkiintoinen konsepti tämä Diavel. Paha laittaa oikeen mihinkään karsinaan?!? Ja aika näyttäköön tunkeeko se itsensä muskelipyörien harvaan mutta sitäkin uljaampaan joukkoon.  
biggrin.gif
 
Oli hyvä testi. Kunpa Diavel olisi ollut edes yhtä hyvän näköinen kuin V-Max niin olisi kuume noussut.
Kumma jos V-Max miehet ei pidä tätä power-cruiserina tai verrokkina kun perävaloja joutuvat kuitenkin katsomaan. Ei ehkä varttimaililla, mutta muuten. Vaikka kuinka olisi Akraa ja dynolappua esittää.
Diaveliin kun laittaisi kompressorin niin olisi aika musertava peli. Voisihan siihen rakentaa tuon tankki-ilmanohjain paketin itsekin oman maun mukaisen niinkuin Harrikoihinkin tehdään ja sitten custom maalaus kehiin.
Jep, se kun on vaan niin... että muskelipyörää ei luoda pelkästään lyömällä sporttipyörään 240 takanakki ja lisää muovia.  
wink.gif


Faktahan on, esim. meikäläisen uuskoppanen Max + minä ohjaksissa hävisi teho/paino suhteessa jopa vaimon viimevuotiselle Triumph 675.lle + vaimo ohjaksissa yhdistelmälle... Siis sillä kuuluisalla paperilla. Joten en oikeen jaksa ymmärtää näitä dynolappuilla elvistelijöitä. Ja samalla tämä esimerkki tuo hienosti esiin sen, että pelkällä teho / painosuhteella on aivan turha koittaa tunkea jotain kapistusta muskelipyörä sarakkeeseen. Muutenhan sinne kuuluis kaikki muoviluoditkin, ja selkeesti.

"Less body, more engine" filosofiaa ei vain oikomalla saa aikaseksi!

Olkoonkin, että edelleen mielenkiintoinen konsepti tämä Diavel. Paha laittaa oikeen mihinkään karsinaan?!? Ja aika näyttäköön tunkeeko se itsensä muskelipyörien harvaan mutta sitäkin uljaampaan joukkoon.  
biggrin.gif
Tosiasia vaan sattuu olemaan, että KAIKKI Ducatithan on muskelipyöriä ihan siitä mopoimmasta 600 Monsterista alkaen. Sitä faktaa ei äänien puolesta muuksi voi muuttaa.

MOT. Ei oikein taida löytyä muita MP-koneita, jotka kuulostaa Ducatin tavoin viritetyltä V8-koneelta kunhan siinä putket vaan on sopivan avoimet. Boss Hoss nyt tietenkin, mutta se onkin ehta V8 ja se on muskeli myös.

Yamahan V-Max nyt ei kyllä valitettavasti minun mielestä kuulosta juuri oikeastaan miltään Ducatiin verrattuna. Ehkä hiukan Diesel maansiirtotraktorilta tms.
033102beer_1_prv.gif


Sorry ehkä aivastuksen provon oloinen mielipide, mutta olen tosiaan näillä linjoilla äänien suhteen. Ugh.
062802moto_prv.gif
 
Back
Ylös