Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko porukalla tietoo millainen vehe olis Ducatin multistrada 1000 ,jotain tarveis keksiä kun ei xx kans oikein tuu ajettua jostain syystä ,ehkä vaihto auttais tai miksei triple,ktm , tuono



Olisko porukalla tietoo millainen vehe olis Ducatin multistrada 1000 ,jotain tarveis keksiä kun ei xx kans oikein tuu ajettua jostain syystä ,ehkä vaihto auttais tai miksei triple,ktm , tuono
Mitään en osaa härvelistä sanoa, mutta eipä sitä ekaa multia tule henkka ihan joka kylällä vastaan. Rohkea mies.
Ovatko työkalut alkaneet Hondan aikakaudella kerätä ruostetta, kun toivelistalla on Fiiattia, Ducatia ja Kotaria?
Gen1 Tuonoja on vitun huonosti muuten myynnissä.
Käy ihmeessä testaamassa. Sillähän se moottorin luonne selviää.
Toivottavasti allekirjoittanut löytää energiaa vetää muutaman letkan ens kesänä. Ratailu ja enska vievät aikaa, ja töissäkin pitäis olla![]()
2-venttiilisistä ei o kokemusta mutta 1098sf:llä noin 50000 ja ms1200:lla 33000 km. Tekniikassa ei ole ollut valittamista. Kuivakytkin menee vaihtoon 24000 välein. Itse en sen kilinää osaa arvostaa, jotkut siitäkin tykkää.
Vanhempaa multia olen kyllä kokeillut, kone on miellyttävä ja vetää auliisti alemmiltakin kierroksilta (tietty v2 rytkyttää jos liian alhaalta yrittää). Hyvät käyttöominaisuudet. Yläkierrosten parkaisu puuttuu, joka kyllä löytyy tosta sf:stä, ms1200:ssa on 4000-6000 k alueella enemmän voimaa mutta se ei hengitä yhtä vapautuneesti yläkierroksilla kuin sf.
Ds1000:n sivutuki ei ole tukevin mahdollinen ja sen kärki jää melko lähelle pyörän keskilinjaa. Sen kanssa pärjää kun sen tietää ja tarkistaa sen huollossa. Kuivakytkin noudattanee samaa vaihtoväliä kuin sf:ssä. Yhteen laitettiin lämpökahvat, katteita joutuu purkamaan pois aika paljon jos johonkin pitää päästä kiinni. Jos budjetti antaa myöten, katsoisin kyllä 1200-koneisia. Uusi ms950 vaikuttaisi kans hyvältä mutta ne on vielä hinnoissaan.
Vannekoosta johtuen ms on kyllä asvalttipyörä. Soralle tarvittaisiin isompi etunen ja kapeampi takanen. Tai kyllä sillä soralla ajaa, mutta sellaiseen fiilikseen ei kyllä pääse kuin kotarin 1190r:llä.
Kokeile ihmeessä noita nakuja. Kotimaan kurvailuissa nekin on jees ja erilaisia kuin xx. Kyllä niilläkin matkaa tekee, itekkin heitin sf:llä 3 Euroopan reissua.
Ok eli on tutustumisen arvoinen peli ,toisaalta duke 990 tai sm 950 kiinnostais no tarvii oottaa kevättä ja lähtee kokeilee
Joo jotain tällästä on tapahtunut ,oikean ottaa päähän xx hemmetin hyvä pyörä mutta jokin vialla kun kesällä tai itseasiassa syksyllä tuli visiin kolmetuhat kilsaa mistä kaveri ajo 700 km juhannuksena ,gen 1 tuonoo oon kyl ihastellut siita asti kun su pyörän näin ,viros olis 2500e yksi ,en tiedä tarvii kattoo jos sais innostuksen takaisin vai pyörän vaihdolla
En kans keksi muuta et on vaan niin tylsä ja hyvä tietyllä tavalla toimii matkas mutkas soralla ym ,no toivottavasti löydän jonkin vaihto ehdonXx on tasaisen hyvä kaikin puolin, mutta samalla vähän tylsä. Särmää ja haastetta puuttuu. Jäis mullakin talliin, mutta jotkut tykkää kovastikin.