• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati RULAA!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja parjan_fin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nostetaan aihe taas esille, kun siihen tuli sopivasti tänään julkisessa TV -lähetyksessä Tatultakin vahvistus (kiitos kysymyksestä kuuluu SV1000:lle). Eli jokunen osa oli tullut TenKatelta, suurin osa muualta. Olivat itse kasanneet mopot ja koneet teetetty muualla (paikkaa Tatu ei julkisesti sanonut). Ja sanoipa vielä että heidän moponsa olivat parempia kuin TenKaten. Teidä sitten siitä, mutta hyvin se kone laukkasi Valencian testeissäkin.

Edelleenkin olen sitä mieltä että vastustajien vedättäminen kauden alussa on ollut "isoilla pojilla" aina se juttu numero yksi. Toiset siihen halpaan menee ja toiset ei. Jotkut osaa ignoorata tuollaiset jutut kokonaan.

tounge.gif
Nostetaan juttu vaan pöydälle  
biggrin.gif

Kuten tuossa jo aiemmin kirjoitin mistä ne osat sinne HRC:lle tulee niin ehkä voit siitäkin jotain päätellä... Ja enhän missään vaiheessa väittänytkään että se pyörä olisi Ten Kate-Honda. Ja tiedän kyllä missä ne koneet on kasattu  
omg.gif

Mutta joo, kyllä siinä nyt taisi käydä niin että minua on vedätetty tuon asian suhteen ja pahasti  
confused_orig.gif
Mutta eikös isojen poikien vedätyksellä ole tarkoitus että toiset isot pojat siihen naruun menisivät eivätkä pikkupojat?  
wink.gif

Onneksi Jani ei ole sortunut olemaan vedätyksen kohteena juuri koskaan  
bowdown.gif
Osasit sen viime kesän Räyskälän kisan aarrejahti-sponsori-jutun ignoorata tosi tyylikkäästi  
biggrin.gif

Tomi

Nostetaan juttu vaan pöydälle  
biggrin.gif

Kuten tuossa jo aiemmin kirjoitin mistä ne osat sinne HRC:lle tulee niin ehkä voit siitäkin jotain päätellä... Ja enhän missään vaiheessa väittänytkään että se pyörä olisi Ten Kate-Honda. Ja tiedän kyllä missä ne koneet on kasattu  
omg.gif

Mutta joo, kyllä siinä nyt taisi käydä niin että minua on vedätetty tuon asian suhteen ja pahasti  
confused_orig.gif
Mutta eikös isojen poikien vedätyksellä ole tarkoitus että toiset isot pojat siihen naruun menisivät eivätkä pikkupojat?  
wink.gif

Onneksi Jani ei ole sortunut olemaan vedätyksen kohteena juuri koskaan  
bowdown.gif
Osasit sen viime kesän Räyskälän kisan aarrejahti-sponsori-jutun ignoorata tosi tyylikkäästi  
biggrin.gif

Tomi
Tomi, Tomi.

En koskaan sanonut enkä väittänyt että sinua olisi vedätetty tai että sinä olisit vedätykset niellyt mukisematta. Itsekin olen mennyt kovin useasti vedätyksiin. Ja varmasti jatkossakin menen, mutta en ehkä enää niin helposti kuin aikaisemmin.

Se kai on ihan sama vedätetäänkö isoja vai pienempiä poikia, pienemmät pojat vaan jakaa informaatiota faktana eteenpäin. Isot pojat ehkä alkavat miettimään että "pitäiskös minunkin kun nuokin" ja jne. Ts. pienemmiltä pojilta nuo jutut leviävät kulovalkean tavoin laajemmalle.

Taitaa sen kasauspajan tietää moni muukin, ei sinänsä mikään salaisuus.

Ajattelin vain tuolle TenKate -huhulle saada hiukan stoppia ja kun niin sopivasti Tatukin sen julkisesti kertoi...

BTW! Tunnetko muuten yhtään henkilöä joka ei olisi koskaan ikinä vedätykseen mennyt?

Back