Ducati StreetF

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hornet66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
aika järkyttävän kallis pyörä.

jos z750 vertaa, niin puhutaan siitä uudesta versiosta. ja siitä voisi sanoa, että oli mikä oli, niin pyörää siinä on alle 9000 ekeen ja paljon.  ducati maksaa sen 2.5kertaa enemmän.

pitää koeajaa, mutta ei noita italialaisia voi ostaa uusina, kun hinnasta lähtee 10tonnia ennenkuin kerkiää sisäänajoa suorittaa.

toisaalta niitä ei voi ostaa käytettyinä, kun on niin epäluotettavia.
biggrin.gif


kun joku wannabe rahamies ostaa tollasen, varustaa sen putkilla, eikä aja sillä kuin 9000km kolmessa vuodessa, niin sitten on hyvä, kun sen saa 11 tonnilla. silti arveluttas ostaa 11 tonnilla käytetty ducati, kun samalla rahalla valinnanvaraa on figheririntamalla jopa uusista pyöristä. esim tuonot.

parhaiten juuri ducatin hinnan älyttömyyden tajuaa verratessa sitä tuonoon. tuonossa on hyvät alustaosat, vanteet yms ja v kone. eikä se kahta kymppiä maksa.

Tietyt asiat maksaa tietyn verran. Sulla on vapaus ostaa esim se z750 ja nautiskella sen kyydeistä. Joku toinen haluaa nautiskella Ducatin kyydeistä. Eikös ole kivaa kun saa itse valita sen millä ajaa?

Hienon oloinen pyörä ja positiivisia kommentteja löytyy noista ensitesteistä netin syövereistä. Taitaa olla aika onnistunut paketti.
 
Kyllä se varmaan täytyy koeajamassa käydä vaikkei lompakko noihin lukemiin venykään.

Hiukka huonolta (meikäläisen makuun) kuulostaa toi videon jampan hölinä siitä kuinka alavääntö puuttuu ja mylly on enempi kierroskone luonteeltaan.
 
Piti käydä kokeilemassa Streetfighter kun oli kulmilla. Täytyy sanoa että namu paketti. Ulkonäko on macho ja koneen äänet jumalaiset. Melko kyykky asento mutta ei paha. Koneen luonne on kertakaikkisen hymyn herättävä. Hienoin ajamani naku. Ei voi verrata samana päivänä japsi nakuihin, puhutaan eivan eri laitteista. 1 punainen minulle kiitos.
buttrock.gif
 
Tulokset puhuvat puolestaan,mm.moto-gp voitot.Ducati yksinkertaisesti osaa tehdä nopeita pyöriä,Streetfighter on nakupelien ykkönen,siitä ei ole mitään epäilystä.
Japsien vahvuus,luotettavuus,on tietysti arvo sinänsä.Mutta muuten japsit ei tee enää kunnolla kuin 600-1000 sportit.

Missä viipyy japsien kevyt,tehokas,kunnon jarruilla ja jousituksella varustettu fighter-tyylinen pyörä?

Otetaan esim.TM:n viime off-road testi,Ktm 654cc-63hv-70nm-paino tankattuna 154kg.Yamaha 660cc-46hv-58nm-paino 213kg.Mitattuja,ei tehtaan ilmoittamia.

Eurooppalaisten rynnistys eri pyörämalleissa on ollut silmiinpistävä.Bmw:n 1000 sportin mitattu 200hp kertoo osaltaan tilanteen kehittymisestä.
 
aika järkyttävän kallis pyörä.

jos z750 vertaa, niin puhutaan siitä uudesta versiosta. ja siitä voisi sanoa, että oli mikä oli, niin pyörää siinä on alle 9000 ekeen ja paljon.  ducati maksaa sen 2.5kertaa enemmän.

pitää koeajaa, mutta ei noita italialaisia voi ostaa uusina, kun hinnasta lähtee 10tonnia ennenkuin kerkiää sisäänajoa suorittaa.

toisaalta niitä ei voi ostaa käytettyinä, kun on niin epäluotettavia.
biggrin.gif


kun joku wannabe rahamies ostaa tollasen, varustaa sen putkilla, eikä aja sillä kuin 9000km kolmessa vuodessa, niin sitten on hyvä, kun sen saa 11 tonnilla. silti arveluttas ostaa 11 tonnilla käytetty ducati, kun samalla rahalla valinnanvaraa on figheririntamalla jopa uusista pyöristä. esim tuonot.

parhaiten juuri ducatin hinnan älyttömyyden tajuaa verratessa sitä tuonoon. tuonossa on hyvät alustaosat, vanteet yms ja v kone. eikä se kahta kymppiä maksa.
En kyl miettis hetkeekää jos pitäis valita et 9000km ajettu ducati streetfighter vai sit samaanhintaan cbr1000 tai speedtriple
tounge.gif
Toi ducati on vaa nii saatanan makee. Harmi vaa et videos äänet oli mun mielest liia vaimeet... ja kommentaattori oli ärsyttävin jätkä mitä oon nois ikinä nähny. Sopis enemmä johoki tiltin pelijuontoon. Nyt tosin menin ohi aiheesta
biggrin.gif
 
Kovassa harkinnassa minulla tuo oli ja oli lähellä myös tilaaminenkin... Messuilla kylmätyyppäsin ja liian kyykkypyörämäinen ajoasento minulle... Penkki kova kuin kivi... Joten vaikka kuinka kaunis ja jumalaiset äänet se päästää niin valitsisin jonkun muun... Niin kuin tein... Ja älyttömän tyytyväinen olen... Ja KERRANKIN pääsin halvemmalla  
biggrin.gif


Mut ÄLYTTÖMÄN hieno peli SF on... siitä ei pääse mihinkään!!
 
eilen kävin pyöräyttämässä lenkin S:llä, ajoasento aivan mahdottoman hyvä => selkä kiittää, verrattuna 1098:iin saatikka 998:iin.
Ketterästi meni mutkat ja näyttää siinä etupyöräkin olevan keveä.
Kaipais omaan makuun 14 eteen ja 3 piikkiä isompaa taakse, ja stock vaimentimet nyt on melko nuhaiset.
suattaapi mennä 1098 vaihtoon, vakava harkinnan paikka
 
eilen kävin pyöräyttämässä lenkin S:llä, ajoasento aivan mahdottoman hyvä => selkä kiittää, verrattuna 1098:iin saatikka 998:iin.
Ketterästi meni mutkat ja näyttää siinä etupyöräkin olevan keveä.
Kaipais omaan makuun 14 eteen ja 3 piikkiä isompaa taakse, ja stock vaimentimet nyt on melko nuhaiset.
suattaapi mennä 1098 vaihtoon, vakava harkinnan paikka

Taidan käydä itsekkin koittamassa tuota Streetfighteria. Ehkä jo viikonloppuna suunnattava Klaukkalaan..?
Mielenkiintoista nähdä miten ajofiilis ja moottorin luonne eroaa omasta ilmajäähdystä. Tehoa on tietysti enemmän mutta sitä nyt on mulle nykyisessä riittävästi omiin tarpeisiin. Mielenkiintoista myös nähdä onko se yhtä vaivattoman helppo ajaa kuin uusi Monstro. Pieni pelko on siitä että siihen ihastuu liikaa. Lompakko ei tykkäisi jos ihastus olis liian vahva..
smile_org.gif
 
niin, sen verran puolueellinen testi oli, että magneettikuva todensi kolme alinta nikamaväliä joka tavalla aivan morjens.. joten pystyistuttava on selän kannalta tod.näk tulevaisuuden tapa. Muista ajo-ominaisuuksista ei oo just niin väliä, kun ei osaa muutenkaan ajaa
biggrin.gif

ei se oo niin justiinsa et onks siel öhlinsit sun muut... onhan mulla kesäautossakin rättirenkaat ja hyvin menee, etenkin mutkaan
 
Ihastuin kyllä koeajon perusteella, mutta en taida kauppoja alkaa vielä hieromaan. Toimiva alusta, hieno moottori ja ajoasentokin olikin yllättävän hyvä verrattuna kuivaistumisen antamaan vaikutelmaan verrattuna.
 
Olipa namu pyörä tuo uusi SF. Keula tuntuu olevan kovin kevyt tässä mallissa. Jos vain maksais sen kympin vähemmän ni vois ruveta harkittemaan.

Yksi asia vaivas; oikea jalka oli tippua tapilta monta kertaa. Kun itsellä on tapana pitää jalkaa päkiän varassa tapilla, niin tuksussapa on se pakoputken lämpösuoja niin lähellä ettei oikein onnistu.
 
Hieno laite oli koneeltaan ja alustaltaan, siitä ei pääse mihinkään. Kulkee ja kääntyy todelle kevyesti. Nopeat töyssyt nielee hienosti olematta kuitenkaan löysä löllykkä.

Onneksi maksaa kuitenkin liikaa ja pyörässä on samaa vaivaa kuin muissakin tarjolla olleissa Ducateissa: pyörät on mitoitettu fyysiseltä kooltaan selvästi enemmän välimeren kääpiöille. Tuli koeajellessa ja pyöriä mallaillessa vähän samanlainen fiilis kuin Roomassa 46-kokoiselle suomilestille sopivia kenkiä hakiessa: hienoja ovat tarjokkaat, mutta kun ei sovi niin ei sovi.

Jos olisin 40cm lyhyempi ja 15 tonnia rikkaampi niin pakkohankinta olisi kyllä tuo S Faitteri.
thumbs-up.gif
 
Kävin kanssa ottamassa tuosta savut. Kulku ihan kohdallaan... heh heh.

Ei ollut ajoasento meikäläiselle sopiva, vähän liian etukeno mun makuun, muuten hieno vekotin.
 
Testattu tuli tuo streetf! Melko tykki laitos ja Brembon monoblockit on kyllä mahtavat. Ajoasentokin oli hyvä ainakin mulle. Ikävä kyllä lähes 27k€ rajoittaa hankinnan  
biggrin.gif

e:ja onhan tuo streef ihan jees näkönenki, mutta silti ilmajäähykone sopii mielestäni nakuun paremmin, Monster
thumbs-up.gif
 
Testattu tuli tuo streetf! Melko tykki laitos ja Brembon monoblockit on kyllä mahtavat. Ajoasentokin oli hyvä ainakin mulle. Ikävä kyllä lähes 27k€ rajoittaa hankinnan  
biggrin.gif

e:ja onhan tuo streef ihan jees näkönenki, mutta silti ilmajäähykone sopii mielestäni nakuun paremmin, Monster  
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
Sun pitää viel heittää avoin koppa ja esim. kultanen painelevy kiinni, ni rupee olee kilinät kohallaa
smile_org.gif
 
Onneksi maksaa kuitenkin liikaa ja pyörässä on samaa vaivaa kuin muissakin tarjolla olleissa Ducateissa: pyörät on mitoitettu fyysiseltä kooltaan selvästi enemmän välimeren kääpiöille. Tuli koeajellessa ja pyöriä mallaillessa vähän samanlainen fiilis kuin Roomassa 46-kokoiselle suomilestille sopivia kenkiä hakiessa: hienoja ovat tarjokkaat, mutta kun ei sovi niin ei sovi.
Täytyypä käydä itse koeistumassa tai jopa ajamassa, hieman tuntuu oudolta että olisi enemmän kääpiöille, Akseliväli kohtuulliset : 1475mm Istuinkorkeus paremminkin enduroluokan : 840mm, jalkatapitkin ovat kuulemma alempana ja taaempana kuin alkuperäisessä 1098ssa.

Mutta harmi jos 184 cm kuskillekin pieni, itse toivoskelin että selvästi väljempi kuin vaikkapa jaappanin kilokyykyt.
 
Back
Ylös