• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati StreetF

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hornet66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ilmeisesti vain 14 kpl Streetfightereitä saatu Suomeen -09. Eli ei oo montaa/monella
buttrock.gif
.
Ei ole ja eipä noita muitakaan malleja nyt ihan joka päivä tule vastaan. Menisiköhän jonnekin viidenkymmenen ja sadan välille tuo uusien Ducatien määrä Suomessa(per vuosi siis)?

Ilmeisesti vain 14 kpl Streetfightereitä saatu Suomeen -09. Eli ei oo montaa/monella
buttrock.gif
.
Ei ole ja eipä noita muitakaan malleja nyt ihan joka päivä tule vastaan. Menisiköhän jonnekin viidenkymmenen ja sadan välille tuo uusien Ducatien määrä Suomessa(per vuosi siis)?
Vrt. Esim. 1098 30 kpl viime vuonna. Tämän vuoden tilanne ei vielä selvillä 1198:n yms. suhteen. Niitä kait vielä siis saa/tulee.

Onneksi olkoon! Onko SF vastannut odotuksia?
Jees
smile_org.gif
! On tullut moottoripyöräilyyn jo heti näin alkuunsa ihan uusia fiiliksiä ja ulottuvuuksia
thumbs-up.gif
. SF on kuitenkin täysin erilainen pyörä kuin aiemmat kyykkyni. Olemus on "helppo" kuin polkupyörällä ajaisi, mutta... polkupyörällä, jossa on 155 vireää hevosta viemässä sitä eteenpäin
tounge.gif
biggrin.gif
buttrock.gif
! Kokoajan peli huutaa "piiskaa piiskaa"
biggrin.gif
.
Hieno peli kerta kaikkiaan. Fiilis puoli, jonka twinin selässä kokee on sitten aika koukuttavaa. Vaarana on että nelariin paluu ei enää onnistu sen jälkeen. Twinin jytinä haarusissa on fiilis, jonka haluaa kokea aina uudestaan.  
wink.gif

Italialaiset ei oo oikein viimeiseen asti miettineet tuota alimmaista jäähdyttäjää käyttökeston kannalta. Rengas heittää suoraan kaiken lian ja kivet siihen
omg.gif
. Jo tuhannen kilsan jälkeen oli aika karun näköinen. Ja ilman että olis ees hiekkatiellä ajanut. Tee-se-itse-naisena askartelin siihen oikein tyylikkään suojan tuningmaskiverkosta ja kiinnittelin sen rosterilangalla
cool.gif
.

Tuli hyvännäköinen vaikka itse kehunkin
buttrock.gif
!

Italialaiset ei oo oikein viimeiseen asti miettineet tuota alimmaista jäähdyttäjää käyttökeston kannalta. Rengas heittää suoraan kaiken lian ja kivet siihen
omg.gif
. Jo tuhannen kilsan jälkeen oli aika karun näköinen. Ja ilman että olis ees hiekkatiellä ajanut. Tee-se-itse-naisena askartelin siihen oikein tyylikkään suojan tuningmaskiverkosta ja kiinnittelin sen rosterilangalla
cool.gif
.

buttrock.gif
!
Jos en ihan väärin muista, niin siinä alemmassa jäähdyttimessä lukee jollain kantilla KTM
tounge.gif

Rata-ajossa vissiin ottaa myös sen alemman jäädyttimen ympärillä/alla oleva katteen pala kosketuksia maahan. Sekin myös suunnittelun kukkasia.

omg.gif
cool.gif
.

buttrock.gif
!
Jos en ihan väärin muista, niin siinä alemmassa jäähdyttimessä lukee jollain kantilla KTM
tounge.gif

Rata-ajossa vissiin ottaa myös sen alemman jäädyttimen ympärillä/alla oleva katteen pala kosketuksia maahan. Sekin myös suunnittelun kukkasia.
Offtopic mut kuitenkin:

Mun bemarin öljyjäähdyttimessä on kanssa koma KTM logo, ilmeisesti isokin bisness porkkanamopotehtaalle.. ;)

Kävin tuossa männä viikolla tyypittämässä Streetfighteria ja olipahan hauska pyörä.
Tehoa silleen "ihan riittävästi" ja ulkonäkökin ihan kohillaan,puhumattakaan twinin äänistä.

Ajoasento voisi olla piirun verran pystympi ja mittaristo hieman helppolukuisempi ts.analoginen kiekkomittari olisi poikaa.

Paras markkinoilla oleva faitteri mielestäni MUTTA...

Väkisinkin tuli mieleen kun katseli/tunnusteli/fiilisteli pyörää että ei hemmetti,22000€:n pyörä ja jotenkin se tuntui hmmm...ylihinnoitetulta.

Lottovoitto jos tulisi niin varmasti löytäisi tien mun autotalliin.

Tuntui "hieman" tylsältä hypätä takaisin Zetan jousille koeajon jälkeen

Väkisinkin tuli mieleen kun katseli/tunnusteli/fiilisteli pyörää että ei hemmetti,22000€:n pyörä ja jotenkin se tuntui hmmm...ylihinnoitetulta.
Kyllä se kallis on.

Mutta silti siinä on mielestäni enemmän rahalle vastinetta kuin esim. Ducatin muovimopossa 1198:ssa, joka maksaa 27 tuhatta tjsp.
omg.gif
Ja joka on kuitenkin aika rataorientoitunut laite, joten käytännöllinen hyvin suppealla alueella. SF on todella monipuolinen. Mielestäni esim. tuo hieman etukeno ajoasento on hyvä, koska aion pyörällä ajaa myös radalla ensi kesänä melko paljon. Kyykkyjen jälkeen on  myös arkiajooon tullut lisää intoa. Ketteränä ja kevyenä pyöränä sillä on hauska ajaa kaupungin keskustassakin toisin kuin kyykyllä.

confused_orig.gif
jos laittaa remuksen sliparin/acrapovicin sliparit nii kanattaako laittaa DP racing ecu (mistä saa pelkän sen tilattua?) vai power commander??acrapoviksessa olis e-hyväksyntä olisko se ny fiksua ottaa leimallinen slipari???(termillä olis myös se leimallinen malli)
ghostface.gif
nixweiss.gif
nixweiss.gif

Taitaa Ducatilla kulkea nimellä 1098 Streetfighter, kun kaikissa Ducatilta tulevissa kirjeissä ja mallikohtaisessa mainosmateriaalissa on aina tuo koodi
biggrin.gif
.

Meluisa laite
biggrin.gif
... Mitattiin eilen Ahvenistolla 98 dB (tosin tais kierrokset heittää välillä yli sen 4000 rpm). Ei siis asiaa Ahvenistolle ainakaan. Kytkimen kilkatus ei vaikuttanut melutulokseen juurikaan, vaikka olisi paljaana.

virtasalmella tuli mitatuksi 97,5 mun pyörästä vakio putkilla. mittauksessa kierrokset kuitenkin hieman nousivat korkeelle.

Onpas yllättävän kovat äänet. Koeajolla äänet tuntui vaisulta oman pyörän jälkeen, mutta ehkä tuo nestejäähyn ääni on vaan sen verran sivistyneempi ettei se kuulostanut niin kovalta. Mitähän nuo lukemat mahtaa olla Termareilla tai muilla putkilla..?

virtasalmella tuli mitatuksi 97,5 mun pyörästä vakio putkilla. mittauksessa kierrokset kuitenkin hieman nousivat korkeelle.
Mun aiemmilla mopoillakin on tullut Virtasalmella hieman alhaisempia lukemia aina verrattuna Ahvenistoon. Veikkaan, että kyllä se sinne 97-98 dB:n huiteille jotakuinkin menee. Avoin kytkinkoppa tietysti hieman vaikuttaa, mutta vaide päällä kytkintä luistattaen ei hirveesti muuttanut tulosta.

Motoparkissa kun on nykyisellään ohiajomelu mittaus niin ei mee vaaditun 95db läpi vakiokannuillakaan muuten kun pintakaasulla vetämälä etusuoran mittapisteen ohi. Termignonin putkella killereillä jopa hiljaisempi kun vakio. Killerit kun täysin ummessa muutamaa ovaalia sivureikää lukuunottamatta. Ilman kilereitä on sitten niin vammanen meteli että
eek.gif

Motoparkissa kun on nykyisellään ohiajomelu mittaus niin ei mee vaaditun 95db läpi vakiokannuillakaan muuten kun pintakaasulla vetämälä etusuoran mittapisteen ohi. Termignonin putkella killereillä jopa hiljaisempi kun vakio. Killerit kun täysin ummessa muutamaa ovaalia sivureikää lukuunottamatta. Ilman kilereitä on sitten niin vammanen meteli että
eek.gif
Toisin sanoen Matopurkkiinkaan ei ole vakiolla asiaa
biggrin.gif
?!?
eek.gif
Jopas.
(Ilmankos sitä saa autoilijoita paheksuvia katseita osakseen liikenteessä
shaun.gif
..)

Back