Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On vaihdettu, En minä nyt tiedä keventääkö se paljoa? Ota kytkimestä 2 jousta pois, se auttaa varmasti ja siitä ei ole mitään haittaa.Sitten itse asiaan... Onko kellään kokemusta isomman työsylinterin vaihdosta kytkimeen? Keventääkö paljon kytkintä? Lyhyempien kahvojen kanssa tarvis voimaa
.![]()
En mä viitsi. Ne näkyyOn vaihdettu, En minä nyt tiedä keventääkö se paljoa? Ota kytkimestä 2 jousta pois, se auttaa varmasti ja siitä ei ole mitään haittaa.Sitten itse asiaan... Onko kellään kokemusta isomman työsylinterin vaihdosta kytkimeen? Keventääkö paljon kytkintä? Lyhyempien kahvojen kanssa tarvis voimaa
.![]()
Kokemusta löytyy, ST4:sta meni työsylinteri viimekesänä ja hommasin tarvikkeen tilalle. Papereiden mukaan n.30% kevyempi käyttää kuin vakio ja kyllä se selvästi kevyempi onkin.Vanhemmissa ducateissa, joissa ei ollut kytkinpuoli rad.puristeinen niin tuo työsylinterin vaihto vaikuttaa enemmän, näin väittäisin. Voi se tietty tuolla vielä lisää keventyä.
Vaihdettiin eilen uusi työsylinteri paikoilleen. Kyllä kytkimen kevennyksen huomasi välittömästi + kytkimen tuntuma parantui TODELLA paljon. Ennen kytkin tuntui kuin olisi puupalikkaa painanut, nyt hyvinkin herkkäOn vaihdettu, En minä nyt tiedä keventääkö se paljoa? Ota kytkimestä 2 jousta pois, se auttaa varmasti ja siitä ei ole mitään haittaa.Sitten itse asiaan... Onko kellään kokemusta isomman työsylinterin vaihdosta kytkimeen? Keventääkö paljon kytkintä? Lyhyempien kahvojen kanssa tarvis voimaa
.![]()
Aika samanlainen oli oma kokemus ST4:ssa ja nyt muistui mieleen se haittapuoli: kytkinakselin liike lyhenee -> kytkin "aukeaa" vähemmän -> vapaan löytyminen paikoillaan on hiukan hankalampaa (ainakin nyt kun kello ja levyt on jo aikalailla hakkautuneet pykälille)Vaihdettiin eilen uusi työsylinteri paikoilleen. Kyllä kytkimen kevennyksen huomasi välittömästi + kytkimen tuntuma parantui TODELLA paljon. Ennen kytkin tuntui kuin olisi puupalikkaa painanut, nyt hyvinkin herkkä. Kaikenkaikkiaan "kylmätyyppien" perusteella erittäin onnistunut investointi
!![]()