Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://www.ducatiforum.co.uk/threads/hypermotard-flashing-dash.60873/
Tuossa on ihan sama vika ja samalla tavalla tullut. Selvää ei tosin saa mikä siinä oikeasti on muuta kuin vaihdettu lähes kaikki sähköosat.
Youtubessa on video streetfighterista, missä sama vika ja mittaristo oli kaputt. Maksaa hunajaa.
Erikoista tuossa on se, että mikä siitä särkyy jos akku tyhjenee pikkuhiljaa. Siis ei mene rikki jos akun navat irrottaa. Mittaristot ovat virrattomina varaosavaraston hyllyssä ja akunkin voi pyörään vaihtaa. Puolet mallin älystä on mittaristossa, kuten ajonesto. Nuo netin kohtalotoverit ovat vain vaihdattaneet uudet osat merkkiliikkeessä. Merkkiliikekään ei osaa muuta kuin vaihtaa osat.
Oma villi veikkaus on, että siinä ei ole mitään vikaa fyysisesti, mutta äly ajonestoineen on nollautunut jostakin syystä kun akun jännite menee nolliin. Miten sen saa palautettua, siihen en osaa vastata, mutta joku elektroniikkavelho pystynee tekemään.
Halvalla ei näköjään pääse. Taitaa hyperissä olla sama mittaristo kuin sf:ssä. Mulla oli kyllä ylläpitolaturi kiinni kerta kuussa, mutta olis näköjään ollu parempi napata toinen napa irti kokonaan. Ecu löyty joten sen kanssa voi harjoitella. Tuossa treadissa mainittiin "coils". Kummalta tuntuu jos tuossa tilanteessa sytytyspuolat menee, eihän laitetta ole edes yritetty startata. Enivei, oppia ikävä kaikki.
Ex autoasentaja työkaveri tarinoi seuraavaa: ainakin joissakin can-väylällä varustetuissa autoissa avaimen jättäminen virtalukkoon tyhjentää akun, jos auto seisoo pidempään. Sähköjärjestelmä pysyy ”aktivoituna”, jos avain on lukossa, eli ilmeisesti yhteys ajonestosiruun ei katkea. Ei voi minusta liittyä muuhun kuin ajonestoon. Näissä autoissa henkiin herättäminen vaatii erilaisia temppuja jos näin on päässyt käymään. Ei herää pelkällä akun lataamisella. Ducatin ajonesto on joku Fiatin systeemi. Näin sanoi suutari, joka teki minulle Ducatiin avaimen.
Joskus tehtaalta saadun tiedon mukaan Multistradassa virta-avaimen säilyttäminen kantaman sisäpuolella ei vaikuta akun tai virta-avaimen pariston kulutukseen. Järjestelmä keskustelee ainoastaan silloin, kun virtanappulaa painetaan. Sen sijaan virtanappulan jättäminen ala-asentoon saattaa kuluttaa virtaa akusta, koska tällöin kaikki ohjausyksiköt eivät välttämättä sammuta itseänsä.Multissa on avaimessa patteri ja siinä ei kannata avainta säilyttää pyörässä tai edes ihan lähellä, tyhjenee molemmat normaalia nopeammin.
Streetfighterin ECU ei osaa sammuttaa täysin itseänsä, vaan kuluttaa myös hieman virtaa kellon lisäksi.Outoa kyllä sikäli että kun virtalukko on mekaaninen, luulisi että se kylmentää sähköt kelloa lukuun ottamatta)

Streetfighterissa on viinabensasta turpoava muovitankki ja omakin on kasvanut pituutta useita millejä. Otin tankin irti ja irrotin bensapumpun. Bensan haju hävisi yhdessä päivässä ja tankki talveksi lämpimään ja kuivaan. Sisälle motonetista 350g silikageelipussi. Pitäisi kuivaa ja kutistua talven aikana alkuperäisiin mittoihin. Saa nähän kuin käy.
Streetfighterissa on viinabensasta turpoava muovitankki ja omakin on kasvanut pituutta useita millejä. Otin tankin irti ja irrotin bensapumpun. Bensan haju hävisi yhdessä päivässä ja tankki talveksi lämpimään ja kuivaan. Sisälle motonetista 350g silikageelipussi. Pitäisi kuivaa ja kutistua talven aikana alkuperäisiin mittoihin. Saa nähän kuin käy.
