G
Guest
Guest
Moro! Mahtaako -02 s750ff ja ss750ss olla mitään teknisiä eroja?
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai siellä mitään pieniäkään eroja ole. Erot on noi, mitkä tuossa toisessa threadissa jo käytiin läpi. -02 seiskapuolikkaissa on takahaarukkakin terästä melemmissa malleissa, sen sijaan 900S:ssä on teräksinen ja SS:ssä alumiininen takahaarukka - jos taas muisti pelaa oikein.*::*::*
Tietysti joitain pieniä eroja siellä täällä, mutta pitkälti samanlaiset. Ainakin tekniikaltaan siis.
Ai niin, kun mulla olikin se maanatai kappale, missä ei oo edes niitä tuulenohjaimia sinne takasylinterille..Ei kai siellä mitään pieniäkään eroja ole. Erot on noi, mitkä tuossa toisessa threadissa jo käytiin läpi. -02 seiskapuolikkaissa on takahaarukkakin terästä melemmissa malleissa, sen sijaan 900S:ssä on teräksinen ja SS:ssä alumiininen takahaarukka - jos taas muisti pelaa oikein.*::*::*
Tietysti joitain pieniä eroja siellä täällä, mutta pitkälti samanlaiset. Ainakin tekniikaltaan siis.
Ei, kun kokokatteellisessa sportissa on ilmanohjaimet, puolikatteellisessa ei.Ai niin, kun mulla olikin se maanatai kappale, missä ei oo edes niitä tuulenohjaimia sinne takasylinterille..Ei kai siellä mitään pieniäkään eroja ole. Erot on noi, mitkä tuossa toisessa threadissa jo käytiin läpi. -02 seiskapuolikkaissa on takahaarukkakin terästä melemmissa malleissa, sen sijaan 900S:ssä on teräksinen ja SS:ssä alumiininen takahaarukka - jos taas muisti pelaa oikein.*::*::*
Tietysti joitain pieniä eroja siellä täällä, mutta pitkälti samanlaiset. Ainakin tekniikaltaan siis.![]()
![]()
Höh..Ei, kun kokokatteellisessa sportissa on ilmanohjaimet, puolikatteellisessa ei.
Se on Supersport, ei Sport... Tai hei, en minä näistä tiedäHöh..Ei, kun kokokatteellisessa sportissa on ilmanohjaimet, puolikatteellisessa ei.
No miksi puolikatteellisessa 800 Supersportissa sitten on tuuliohjaimet?![]()
En minäkään...Se on Supersport, ei Sport... Tai hei, en minä näistä tiedäHöh..Ei, kun kokokatteellisessa sportissa on ilmanohjaimet, puolikatteellisessa ei.
No miksi puolikatteellisessa 800 Supersportissa sitten on tuuliohjaimet?![]()
![]()