• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati tietoutta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Moro! Mahtaako -02 s750ff ja ss750ss olla mitään teknisiä eroja?
confused_orig.gif
?

Täältä apua

Moottoreissa ei mitään eroa. Väri tietty.

Suurimmat erot ovat lienevät S:n yksi etujarrulevy vs. SS:n kaksi ja S:n rautaiset cliparit vs. SS:n alumiiniset.

Alustoissakaan ei muita eroja kuin tuo S:n puuttuva etujarrulevy. Tietysti joitain pieniä eroja siellä täällä, mutta pitkälti samanlaiset. Ainakin tekniikaltaan siis.

*::*::*
Tietysti joitain pieniä eroja siellä täällä, mutta pitkälti samanlaiset. Ainakin tekniikaltaan siis.
Ei kai siellä mitään pieniäkään eroja ole. Erot on noi, mitkä tuossa toisessa threadissa jo käytiin läpi. -02 seiskapuolikkaissa on takahaarukkakin terästä melemmissa malleissa, sen sijaan 900S:ssä on teräksinen ja SS:ssä alumiininen takahaarukka - jos taas muisti pelaa oikein.

Tietysti joitain pieniä eroja siellä täällä, mutta pitkälti samanlaiset. Ainakin tekniikaltaan siis.
Ei kai siellä mitään pieniäkään eroja ole. Erot on noi, mitkä tuossa toisessa threadissa jo käytiin läpi. -02 seiskapuolikkaissa on takahaarukkakin terästä melemmissa malleissa, sen sijaan 900S:ssä on teräksinen ja SS:ssä alumiininen takahaarukka - jos taas muisti pelaa oikein.
Ai niin, kun mulla olikin se maanatai kappale, missä ei oo edes niitä tuulenohjaimia sinne takasylinterille..
baaa.gif
wink.gif

Ai niin, kun mulla olikin se maanatai kappale, missä ei oo edes niitä tuulenohjaimia sinne takasylinterille..
baaa.gif
wink.gif
Ei, kun kokokatteellisessa sportissa on ilmanohjaimet, puolikatteellisessa ei.

En tiedä vaikuttaako valmistuspäivä asiaan. Jos vaikuttaa, niin myös minulla on maanantaina koottu S 750 hf.

Mulla on kokokatteellinen, eikä siinä ole ko. ilmanohjain kuin toisella puolella... Toinen on kylppäriä "koristamassa". Petti ihan omatekemä liimakorjaus. Ja rikki se on alunperin saatu ihan rehellisesti kaatumalla (ihan vaan jos täällä on salaa lurkkimassa joku laatua epäilevä).

Onneksi hommaa on nyt selkeytetty ihan meitä varten, kun uutena on vaan saatavana yksi malli...

Back