• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati V4 katupyörä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En tiiä huomasitko, mutta tossa on kaksi ulostuloa koneen alla ja toiset kaksi tuossa penkin alla. Eli joka pytyltä tulee oma rööri ulos. Sen verran liikkuu palanutta bensaa ja ilmaa pihalle, että paksuja pitkia pitää olla ja paljon.

Ja kun toi pyörän vasen alalaita on jo täynnä pakoputkistoa, niin mihin hittoon ne loput kaks laittaa, jos ei penkin alle?
Sen näköistä hitsaustyötä on suoritettu, että siinä on todennäköisesti muutama eri putken pituus ja paksuus testattu dynopenkissä, että on saatu putkisto toimimaan. Sellainen puuhastelu muuten vaatii oikeasti rahaa ja aikaa.

Täytyy sanoa, että on ärtsyn näköinen, kun tulee vielä tollai takakatteen taakse oikein reilusti. Mutta mielummin mä tommosella kombolla ajelisin, kuin että olisi ulkonäkösyistä napattu tehoa ja ajettavuutta pois.

Varmasti on optimoitu viimesen päälle, mutta ei poista sitä että näyttää pöljältä ja pilaa tuon sulavan takaosan täysin. Jos itellä ois varaa tommonen pyörä laittaa niin mielummin tyylikkäämpi putkisto ja ulostulo sivusta, vaikka sillä pari heppaa tuohon hirvitykseen verrattuna häviäisi.
 
Tää on kyl jotain
27971978_10155568572509833_7351233962931978807_n.jpg

28056047_10155568572564833_1586563718071452216_n.jpg

28167680_10155568572569833_4115108290501777006_n.jpg


Eripyörä
28058819_10155568257029833_6742700253964427748_n.jpg

Tässä on tälläinen äänenvaimennin jo
27972172_10155568257099833_9060126241649292681_n.jpg
 
Toi on se MotoGP-punainen. Televisiolähetys muuttaa punaisen sävyä -> siksi jo vuodesta 2007 MotoGP-punainen on ollut eri kuin katupyöräpunainen. Ja esim tuoreimmassa Superleggerassa sekä WSBK-fillareissakinsävy on huomattavan eri kuin katuvessoissa.
 
Mihinähän nuota Veenelosia pääsis oikeen livenä karehtimahan?Onko niitä jo kotomaan nurkilla tyrkyllä? Koitin kattella ristuksen huonolla kielitairolla olisko ens viikonlopun Tallinnan prätkämessuulla,mutten sieltä hokannu.Ja ku ei lontoon murre tai mikää muukaan oikeen suju,niin hankala netis käsin huitomalla ja kynällä ja paperilla selevittää.

Mutta olin viikonloppuna ottanu sen verran kuppia notta kaikki puhuu samaa kieltä ja on ymmärtävinänsä toisiaan,ja joku ihime veto sai mu löytämähän notta Köötteporis olis vissihin kaks lulla näytillä.Se vakimalli ja vissihin ässäki.Mullon sosiaalinen elämä niin niukka nottei eres veispuukkia oo,mutta niiren sivuja pääsi kurkkaamahan notta sielä kuva oli mihinä kaks vinkkelinelosta vilahti.

Pitääköhän sinne teherä pyhyhinvaellusmatka johonaki vaihehes vai kuinka niitä lullia ruvetahan tänne päin tarijuamahan ja pääsis karehtimahan? bikegoteborg.se tai olla osoote sinne ja siä joku veispuukkiosoote mihinä ne elvistelöö kaharen pyörän kans. Mutta näin
 
Noita ulkomaan foorumeita tulee seurattua. Sekä amerikoissa että euroopassa on alettu luovuttelemaan ensierää asiakkaille. Joten varmaan niitä on kauppojenkin lattioilla esim Tukkiholmassa. Suomessa ei oo, tällä viikolla pitäs tulla tieto koska niitä tänne saisi.

Tallinnan osalta luulen ettei ole. Ainaki pari vuotta sitten ne otti Cavallinolta pyörät eli ei ollut suoraan tehtaan kanssa maahantuontia Viroon. On toki mahdollista että nyt on suoraan tehtaan kanssa diilissä.
 
Ei ole vielä ihan kaikkia apupyöriä Ducatikaan kehittänyt:

https://www.youtube.com/watch?v=qg5b8UqLbLA

Launch control, eli kaasu pohjaan ja rämäyttää kytkimen ylös. Sen jälkeen vain roikkuu sarvissa. Ei keuli eikä lyö joutavaa. Ihanaa. Miksi helvetissä pitää potkia vaihteita jalalla, kun siinä on se molempiin suuntiin toimiva shifterikin? Kuka tekee ekana robottilaatikon kyykkypyörään?

Sitten ei tarvitsisi radalla enää muuta kuin höllätä kaasua mutkaan ja jarruttaa kahva pohjaan. Lopun aikaa vaan pitää kaasun pohjassa ja kurvailee.
 
https://www.youtube.com/watch?v=qg5b8UqLbLA

Launch control, eli kaasu pohjaan ja rämäyttää kytkimen ylös. Sen jälkeen vain roikkuu sarvissa. Ei keuli eikä lyö joutavaa. Ihanaa. Miksi helvetissä pitää potkia vaihteita jalalla, kun siinä on se molempiin suuntiin toimiva shifterikin? Kuka tekee ekana robottilaatikon kyykkypyörään?

Sitten ei tarvitsisi radalla enää muuta kuin höllätä kaasua mutkaan ja jarruttaa kahva pohjaan. Lopun aikaa vaan pitää kaasun pohjassa ja kurvailee.

No näinhän se on autourheilussa ja motogeepeessä. Ei siinä mitään skillsejä enää kukaan tarvi kun kompuutteri hoitelee hommat.
 
No näinhän se on autourheilussa ja motogeepeessä. Ei siinä mitään skillsejä enää kukaan tarvi kun kompuutteri hoitelee hommat.

Pitää paikkansa. Ajattelin itsekkin ilmoittautua molempiin kuninkuusluokkiin kuskiksi kun noin helpon näköiseksi on nuo hommat mennyt.
 
Saa kai sitä vähän vitsailla:D

Sen vähän mitä olen varttimaililla mopolla ajanut, on päällimmäisenä ottanut päähän kun en osaa. Pyörälehdessä kiira tai gadson ajanut aina paljon paremman ajan samalla vehkeellä. Etenkin se 60 jalkaa on ihan perseestä kun joko sutii tai keulii.

Olisi niin paljon helpompaa kun vain osoittaisi keulan suoran päähän, ykkönen pesään ja kaasu pohjaan. Vihreällä rämäyttäisi kytkimen ja istuisi kyydissä. Mopo vaihtaisi vähän ennen rajoitinta automaattisesti. Maalissa kaasu pois ja tuuletus.
 
Ei kai se shifteri ilman jalkaa niitä vaihteita vaihtele? :blink:

Saisi tehtyä erittäin helposti tuollaisen shifterin kanssa. Joku solenoidi tai lineaariservo vain vahdekeppiin ecun ohjaamana. Ohjelmisto vain samanlainen kuin superautojenkin laatikoissa. Robottilaatikot niissäkin olleet jo ties kuinka kauan. Keskivertomiljonääri ei hallitse sellaista keppikäyttöisenä.
 
Ducati North America kuitenkin näyttäisi hoitavan homman hyvin ja oma-aloitteisesti. Voisi muutkin ottaa mallia. Kyseessä varmaan joku Nitrouksen serkku? :grin::p:;):
 
29261470_10155501249462894_466583643351941120_n.jpg

29261470_10213832941809619_8782881938474379508_n.jpg

TOssa on joku racekit, omistaja on sanonut että voi pojat, ajanut Bmw SBK pyörällä aikaisemmin
 
Back
Ylös