Turder
New member
Millaisen hintalapun olivat piirtäneet sille normimallille?
Muististä heitettynä joku 32xxx eur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millaisen hintalapun olivat piirtäneet sille normimallille?
Ja jenkeissä testaajat kauhistelevat kallista hintaa, s-versio 27495 dollaria!
Auts. Ei ihan ruuhkia tule noistakaan kaduilla olemaan.Muististä heitettynä joku 32xxx eur.
Hinnasto: https://www.dropbox.com/s/c8gole58l8n6ng7/Photo 03-02-2018, 10.18.51.jpg?dl=0
Sliparit jenkeissä 4100$, täysränni 5300$ ja siihen pitää ottaa uudet alakatteet, jotka edellisiin nähden maltillisesti hinnoiteltu 250$. Suomihintoja en tiedä. Jenkkihintoihin tulee yleensä state tax n 10% päälle. Mutta onhan ne halpoja siellä joo.
Suomihinnat: Sliparit (Akra-titaani) 3348,- €, täysränni (Akra-titaani) 4960,- € ja alasivukatteet 198,40 €. Alasivukatteet täytyy vaihtaa myös slipareiden kanssa. Sliparisarja sisältää myös racing-ilmansuodattimen sekä uudet ohjelmistot moottorille, DTC:lle, DWC:lle ja DPL:lle. Täysrännisarja sisältää edellisten lisäksi myös uuden ohjelmiston DSC:lle.Sliparit jenkeissä 4100$, täysränni 5300$ ja siihen pitää ottaa uudet alakatteet, jotka edellisiin nähden maltillisesti hinnoiteltu 250$. Suomihintoja en tiedä. Jenkkihintoihin tulee yleensä state tax n 10% päälle. Mutta onhan ne halpoja siellä joo.
Tulee pakosti mieleen että jos ostaskin demarimallin. En varsin moiti, mutten kyllä kehukaan tota elektronista alustaa nykysessä Panissa. Kiinteillä säädöillä ratailut sillä on ajettava. 7kilolla päivittäs alustan ja laittas kelpo vanteet. Hmm.
Uskomattoman rumasti nuo putket tossa penkin alla. Muutenkin melkein aina nuo penkin alta tuodut putket näyttää aivan hirveiltä ja pilaa joka pyörän.
En tiiä huomasitko, mutta tossa on kaksi ulostuloa koneen alla ja toiset kaksi tuossa penkin alla. Eli joka pytyltä tulee oma rööri ulos. Sen verran liikkuu palanutta bensaa ja ilmaa pihalle, että paksuja pitkia pitää olla, ja paljon.
Ja kun toi pyörän vasen alalaita on jo täynnä pakoputkistoa, niin mihin hittoon ne loput kaks laittaa, jos ei penkin alle?
Täytyy sanoa, että ärtsyn näköinen, kun tulee vielä tollai takakatteen taakse oikein reilusti. Mutta mielummin mä tommosella kombolla ajelisin, kuin että olisi ulkonäkösyistä napattu tehoa ja ajettavuutta pois.
Sen näköistä hitsaustyötä on suoritettu, että siinä on todennäköisesti muutama eri putken pituus ja paksuus testattu dynopenkissä, että on saatu putkisto toimimaan. Sellainen puuhastelu muuten vaatii oikeasti rahaa ja aikaa.