Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The camshafts are controlled by two “silent” timing chains. On the front timing system the chain drives the intake camshaft, which in turn transmits motion to the exhaust via a pair of gear wheels (mixed chain-gear timing system). On the rear timing system, on the other hand, the chain drives the exhaust shaft which transmits motion to the intake line.
The chain that controls the timing of the front cylinders is positioned on the right side of the engine and is driven by the crankshaft through a gear on the sprocket of the primary transmission. The one that drives the rear cylinders is situated on the left side of the engine and is driven by a gear that is part of the crankshaft.
epätavallinen ratkaisu nokkien pyöritykseen
ja erityisesti
Johan big bang on ollu motogp "standardi" toistakymmentä vuotta. Katukoneessa vaan lyhentää liikaa kestoikää, joten Yamahan crossplane on ainut viritys tuohon suuntaan ja sekin vaati aika paljon kehitystä, että oli kilpailijoiden tasolla


Kuulostaa pahasti kompromissilta vääntövärähtelyiden kurissa pitämiseksi.
Kait toi "timing absoption" on jotain nokkakoneiston värähtelyjäThis choice minimises timing absorption, benefiting performance and reliability.

Weighing 64.5 kg, the Desmosedici Stradale is only 2 kg heavier than the 1,285 cm³ twin-cylinder Superquadro.
Onhan Ducatin nykyinenkin Panigale ylikokonen ja vain R malli ns. laillisella koneella.
^Samaa mieltä. Tuo on todella oudon näköinen pyörä. Luultavasti kuitenkin näyttäisi paljon paremmalta omassa autotallissa.