Joo, iha jees, tulee vaa MV Agustan corse mallit mieleen vähän liiaksikin ( ei sillä et agustas jotain vikaa olis)Toimii ehdottomasti paremmin tuolla Specialen värityksellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, iha jees, tulee vaa MV Agustan corse mallit mieleen vähän liiaksikin ( ei sillä et agustas jotain vikaa olis)Toimii ehdottomasti paremmin tuolla Specialen värityksellä.
Torstaiaamuna pitäis lähteä Milanoon, mielenkiintoista nähdä tuo "elävänä".
Mitä speksejä katsoin Ducatin sivulta niin yllättävän pitkä (1465) akseliväli tuossa on verrattuna nykyisiin superbikeihin, tosin suurin piirtein samaa luokkaa kuin varsinaisissa sbk kisapeleissä.
PBssä on muutama vuosi sitten ajettu Guintolin mm-Aprilia ja siinä oli akseliväli samaa luokkaa kuin tuossa, eli noin 40mm enemmän kuin katu-RSV4:ssa.

Näin Aprilia-miehenä en hirveästi ihmettelisi vaikka sieltäkin tulisi jossain vaiheessa 1100 RSV4 kun niillä kerran on jo sellaine kone TV4:ssa, tosin vähän miedommalla viriasteella.
Takerrun tuohon luotettavuus sanaan (sori). Tämä on yleinen mielikuva mutta minua on mietityttänyt että miten männän halkaisija tai iskunpituus lisää luotettavuutta. Eikö se tule ainevahvuuksilla yms? Minulla on 1,4 litrainen auto jossa on 170 heppaa ja ei se mielestäni ole yhtään vähemmän luotettava kuin perinteinen kaksilitrainen samoilla tehoilla.Isommalla tilavuudella kun saa helposti tehoetua ja luotettavuutta
.Eiköhän piikki ole jo auki tämän suhteen, etenkin jos Ducati ensi vuonna harjaa testejä ja myy hyvin.
Ymmärtääkseni Ducati superbiket myyvät jo nykyiselläänkin huomattavasti paremmin vs. Aprilia. Maailmanlaajuisesti siis.
Takerrun tuohon luotettavuus sanaan (sori). Tämä on yleinen mielikuva mutta minua on mietityttänyt että miten männän halkaisija tai iskunpituus lisää luotettavuutta.
Takerrun tuohon luotettavuus sanaan (sori). Tämä on yleinen mielikuva mutta minua on
mietityttänyt että miten männän halkaisija tai iskunpituus lisää luotettavuutta.
Eikö se tule ainevahvuuksilla yms?
Minulla on 1,4 litrainen auto jossa on 170 heppaa ja ei se mielestäni ole yhtään vähemmän luotettava kuin perinteinen kaksilitrainen samoilla tehoilla.
Tehoja on tietysti helpointa lisätä kuutioilla. Tiedän saivartelua mutten malttanut olla kommentoimatta.