No joo, komsiikomsaa... Jos riisikupin omistaja mollaa spagettiraketteja niin ihan samalla lailla nämä wannabee mokkakikkelit kyllä soimaa meitä "tusinamotoristejakin".
Sitten mua aina jaksaa ihmetyttää toi olettamus että ducatin ostaa vain sellainen jolla on sitä massia... Pöh ja pöh... Jossain täällä kuulin jopa sanan EKSKLUSIIVINEN... Pisti kyllä hymyilyttään välitömästi
Mä voisin kyllä itekkin tuollasen 996.sen laittaa kakkospyöräksi ja ajella sillä vain todella hienoissa keleissä. Mut en kyllä siltikään menis väittämään itteäni jotenkin, miten se nyt meni... eksklusiiviseksi motoristiksi.
Hohhoijaa... vaihda nyt jo hyvä mies levyä.
Suurin osa noistakin asioista tapahtuu lähinnä omassa päässäsi.
Noin yleisen keskustelun lomassa tapahtuvat pienet heitothan on normaalia ja se onkin asia erikseen. Mikähän se semmoinen mokkakikkeli nyt sitten onkaan. Jutun pointti oli siis edelleen se, että eipä niitä kyseisiä mokkapintaisia elimiä siellä honta- ja jamahatalkeissa juuri näy samaan tahtiin tulkuttamassa.
Niin ja sitten tuo ihmetys ja kummastus, no ihmettele ihan rauhassa vaan, pieni kulkija, mutta tuokin olettamus on ilmeisesti lähtöisin sieltä peilistä tuijottavan otuksen kupolista. Ainakaan minä en moista ole koskaan kuulutkaan, vaikka asiasta on jopa hiukan nk. omakohtaista kokemusta.
Mitä tulee tuohon usein väärinkäytettyyn lainasanaan eksklusiivinen, en ole jaksanut kaikkia ketjuja kokonaan läpi käydä, mutta enpäs muista missään tavallisissa asiaketjuissa moiseen termiin ja nimenomaan ko. merkin omistajan sanomana törmänneeni. Toki joukkoon mahtuu kaikennäköistä mopoilijaa ja tahallista sarkasmiakin, mutta noin muuten tuokin asia taitaa olla ongelma vain omassa 'ekslusiivisessa' päänupissasi.
Sitäpaitsi ko. sanan useista merkityksistä vain yksi viittaa seurapiirimäiseen 'hienouteen' ja kalleuteen. Minäkin tunnen pari melkoisen 'eksklusiivista' mopoilijaa, jotka ajelevat Hondilla.