Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas kerran huomasin, että sinä olet, Italo, huumorimiehiä.![]()
Näin on!
Kyllä kunnon karjunta aina vakioputkisen ompelukoneen voittaa. Oli sitten pyörä kun pyörä.
Viimeksikin huoltiksella tankatessa tuli muutama kaveri kommentoimaan, että on siinä oikee saundi..
Niin se pittääpi ollakkii.![]()
Kun syksy ja harmaa pimeys saapuu, niin kuulee ainakin äänestä, että joku sieltä on tulossa.![]()
No en nyt sentään jostain tommosesta, enkä nyt ihan reppanakaan ole, sen enempää kuin sinäkään.sanoi:Tä? Etkai sää reppana ottanu nyt itteesi? Sori sori...
No vot kyllä näin o!Taas kerran huomasin, että sinä olet, Italo, huumorimiehiä.![]()
Näin on!
Kyllä kunnon karjunta aina vakioputkisen ompelukoneen voittaa. Oli sitten pyörä kun pyörä.
Viimeksikin huoltiksella tankatessa tuli muutama kaveri kommentoimaan, että on siinä oikee saundi..
Niin se pittääpi ollakkii.![]()
Kun syksy ja harmaa pimeys saapuu, niin kuulee ainakin äänestä, että joku sieltä on tulossa.
Jopa siinä vakio-999:ssä on hyvät soundit kun antaa reippaammin kakkua. Veikkaisin, että jollain Termignonin kokoputkistolla pitäisi 999R:stä lähteä kunnon meteli kun prätkää käskee reippaammin.![]()
No asia on sillon klaariNo en nyt sentään jostain tommosesta, enkä nyt ihan reppanakaan ole, sen enempää kuin sinäkään.sanoi:Tä? Etkai sää reppana ottanu nyt itteesi? Sori sori...![]()
Vaarallinen kuume ja heikkarin hyvä peli tuo MT. Hiukka avoimet putket ja se on siinä. VRUMMM!No asia on sillon klaariNo en nyt sentään jostain tommosesta, enkä nyt ihan reppanakaan ole, sen enempää kuin sinäkään.sanoi:Tä? Etkai sää reppana ottanu nyt itteesi? Sori sori...
Vaikka mua kaikenlainen kiihkoilu tiettyjen merkkien ympärillä välillä hämmentääkin niin myönnän myös oman vaakakuppini olevan hiukkasen kallellaan Yammun suuntaan. Välillä nääs kun tuntuu ettei muut valmistajat kyllä ihan näkökykysillä ihmisillä noita mopojaan suunnitteluta jne. Eli kaippa se on vaan niin että sen "väriset" lasit silmillä mikä kulloinkin sattuu oleen tallissa...![]()
![]()
P.S Mua hatuttaa jumalattomasti kun on toi MT-01 kuume iskeny päälle. Milläs nyt perustelen itelleni ettei Fazeria kannata tuohon vaihtaa? Järki tässä lähtee, ko. prätkää käsittelevät sivut vaan boikottiin ja laput silmille.![]()
No niin muakin hatuttais..Mua hatuttaa jumalattomasti kun on toi MT-01 kuume iskeny päälle.
No jos ei lompakon ohuus auta, eikä ko. mopon massiivisuus hirvitä, niin mee ja osta sitten pois, sillähän siitä pääsee. Ei kait siinä fasussakaan varmaan mitään vikaa oo, mutta ne järkiperusteluthan ei tunnetusti kovin hirveesti auta. Samahan se on näiden Ducatien kaa.sanoi:P.S Mua hatuttaa jumalattomasti kun on toi MT-01 kuume iskeny päälle. Milläs nyt perustelen itelleni ettei Fazeria kannata tuohon vaihtaa? Järki tässä lähtee, ko. prätkää käsittelevät sivut vaan boikottiin ja laput silmille.
Termit asennettuna siinä on erityisen hyvä ääni kun käyttää moottorijarrua, silloin se on melkeinpä parhaimmillaan..Jopa siinä vakio-999:ssä on hyvät soundit kun antaa reippaammin kakkua.
Miks ei samalla uutta S4RS mallia?No niin muakin hatuttais..Tee siis miehen teko ja valitse MS2R.![]()
![]()
Minusta kyllä noi edellämainitut on ihan hienoja pyöriä, mutta vähän ne on pieniä noin niinku fyysisesti.Miks ei samalla uutta S4RS mallia?No niin muakin hatuttais..Tee siis miehen teko ja valitse MS2R.![]()
![]()
![]()
kokeile jotai brittiä seuraavaksi, tuolta -50 luvulta siis.. ei vais, kyllähän harrastevälineet panostusta vaatii toimiakseen, aseetkaan ei pitkään toimi jos niitä ei huolla ja putsaa. harrastepyörät ja käyttörottelot erikseen sanominulla on ollut jokunen kymmenen moottoripyörää, kawoja, hondia, suzuki ja ducati. Huonoin näistä kaikista on selkeästi laadultaan ducati, jopa kaksitahtiset , kolmisylinteriset seiskyt luvun kawat ovat varmempia kuin desmot....niillä pääsee sentää kymmeniä tuhansia kilometrejä ilman mitään erikoisempaa perustavaalaatua olevaa koneremonttia, ducatissa 996/998 pitää ensimmäinen koneremontti tehdä jo alle kymmenessä tuhannessa. minulla remontti olisi noin 3000 euroa alle 10 tkm ajon jälkeen. ventttiilikoneisto hajoaa, vauhtipyörät irtoilee, kytkinlevyt hajoaa alle 5000 km, kone ei lähde käyntii, kun akku ei jaksa pyörittää konetta, kytkinkello vaurioituu alle 10 tkm, je jne...on se italialainen, ja paska, mutta hauskahko ajaa. nyt minulla on pari kawaa ja ducati.älä osta ducea jos et halua vaikeuksia.![]()