• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati vs. japanilaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wekkuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ducati vs. japanilaiset - tyhmä äänestys

• Ennen oli japseja, nyt on Ducati

Ääniä: 0 0,0%
  • Ducati jäi, nyt ajetaan japanilaisella

• Molemmin päin on tullut vaihdettua

• Ducatin ostan heti kun massit riittää...

• Ääniä yhteensä
    0
Minusta tuo Demari on hauska
tounge.gif
biggrin.gif

(minulla ei siis ole mitään ko. puoluetta vastaan, olen kovin neutraali politiikkaa kohti. Nimitys muuten vaan sopii hyvin kun ajattelee puolueen ideologiaa)

biggrin.gif

Näin on!
Kyllä kunnon karjunta aina vakioputkisen ompelukoneen voittaa. Oli sitten pyörä kun pyörä.

Viimeksikin huoltiksella tankatessa tuli muutama kaveri kommentoimaan, että on siinä oikee saundi..

Niin se pittääpi ollakkii.
062802moto_prv.gif

Kun syksy ja harmaa pimeys saapuu, niin kuulee ainakin äänestä, että joku sieltä on tulossa.
smile_org.gif
Taas kerran huomasin, että sinä olet, Italo, huumorimiehiä.
biggrin.gif
Jopa siinä vakio-999:ssä on hyvät soundit kun antaa reippaammin kakkua. Veikkaisin, että jollain Termignonin kokoputkistolla pitäisi 999R:stä lähteä kunnon meteli kun prätkää käskee reippaammin.

biggrin.gif

Näin on!
Kyllä kunnon karjunta aina vakioputkisen ompelukoneen voittaa. Oli sitten pyörä kun pyörä.

Viimeksikin huoltiksella tankatessa tuli muutama kaveri kommentoimaan, että on siinä oikee saundi..

Niin se pittääpi ollakkii.
062802moto_prv.gif

Kun syksy ja harmaa pimeys saapuu, niin kuulee ainakin äänestä, että joku sieltä on tulossa.
smile_org.gif
Taas kerran huomasin, että sinä olet, Italo, huumorimiehiä.
biggrin.gif
Jopa siinä vakio-999:ssä on hyvät soundit kun antaa reippaammin kakkua. Veikkaisin, että jollain Termignonin kokoputkistolla pitäisi 999R:stä lähteä kunnon meteli kun prätkää käskee reippaammin.
No vot kyllä näin o!
tounge.gif

Se ärrä huutaa ku persiiseen ammuttu sipirian tiikeri, kun isoilla kierroksilla viihdyttää. Joku paksumpi yhistetty kisaputki kuulemma vieläkin kovempaa. No tuo möly kyllä riittää mulle, koska nyt voi lyhkäset matkat ajella ilman tulppia, että kuulee just sopivasti jytinämusaa.

Eilenä meinasin jo saada (ja sainkin) oikeen kunnon takasladin aikaseksi kun heitin kotia tullessa niinku pikkasen enempi sitä kahvaa kääntäen ja sitte heti perään tienhaaraan mojovat motoorijarrut. Ei tarttenu oikeestaan ees kantata ku perä käänty sen verta paljo ulkokurvan puolelle ennen risteystä.

Just ja just en ees ihan melkeenkään säikähtäny. Ehkä muutama testostereo oli sillä hetkellä veressä onneks, tai no, siitä kai se kiihrytyskin sai alkusa.

Pashat mä mitää huumorista ymmärrä, niinku et näköjää sääkän.
biggrin.gif

sanoi:
Tä? Etkai sää reppana ottanu nyt itteesi?   Sori sori...
No en nyt sentään jostain tommosesta, enkä nyt ihan reppanakaan ole, sen enempää kuin sinäkään.  
cool.gif
No asia on sillon klaari
wink.gif
Vaikka mua kaikenlainen kiihkoilu tiettyjen merkkien ympärillä välillä hämmentääkin niin myönnän myös oman vaakakuppini olevan hiukkasen kallellaan Yammun suuntaan. Välillä nääs kun tuntuu ettei muut valmistajat kyllä ihan näkökykysillä ihmisillä noita mopojaan suunnitteluta jne. Eli kaippa se on vaan niin että sen "väriset" lasit silmillä mikä kulloinkin sattuu oleen tallissa...
cool.gif

P.S Mua hatuttaa jumalattomasti kun on toi MT-01 kuume iskeny päälle. Milläs nyt perustelen itelleni ettei Fazeria kannata tuohon vaihtaa? Järki tässä lähtee, ko. prätkää käsittelevät sivut vaan boikottiin ja laput silmille.
crazy.gif

sanoi:
Tä? Etkai sää reppana ottanu nyt itteesi?   Sori sori...
No en nyt sentään jostain tommosesta, enkä nyt ihan reppanakaan ole, sen enempää kuin sinäkään.  
cool.gif
No asia on sillon klaari  
wink.gif
Vaikka mua kaikenlainen kiihkoilu tiettyjen merkkien ympärillä välillä hämmentääkin niin myönnän myös oman vaakakuppini olevan hiukkasen kallellaan Yammun suuntaan. Välillä nääs kun tuntuu ettei muut valmistajat kyllä ihan näkökykysillä ihmisillä noita mopojaan suunnitteluta jne. Eli kaippa se on vaan niin että sen "väriset" lasit silmillä mikä kulloinkin sattuu oleen tallissa...  
cool.gif

P.S Mua hatuttaa jumalattomasti kun on toi MT-01 kuume iskeny päälle. Milläs nyt perustelen itelleni ettei Fazeria kannata tuohon vaihtaa? Järki tässä lähtee, ko. prätkää käsittelevät sivut vaan boikottiin ja laput silmille.  
crazy.gif
Vaarallinen kuume ja heikkarin hyvä peli tuo MT. Hiukka avoimet putket ja se on siinä. VRUMMM!

Ei sulla oikeestaan voi olla mitään perusteita olla vaihtamati. Siinä on sekä vääntöä että tehoa että muskelia, lookkia, kaikkea. Se on niin hieno vehje, jotta alahan laputtaa kauppaan.

Äläkä hyvä mies kiduta ittees samalla tavoin ku mä tein yli vuoden.

Kun kuolaat jonkin masiinan perään, niin sylkyrauhaset kuivuu tuossa ajassa korpuksi, eikä mopoa malta viedä talviseisontaan millään.
tounge.gif

sanoi:
No jos ei lompakon ohuus auta, eikä ko. mopon massiivisuus hirvitä, niin mee ja osta sitten pois, sillähän siitä pääsee. Ei kait siinä fasussakaan varmaan mitään vikaa oo, mutta ne järkiperusteluthan ei tunnetusti kovin hirveesti auta. Samahan se on näiden Ducatien kaa.

minulla on ollut jokunen kymmenen moottoripyörää, kawoja, hondia, suzuki ja ducati. Huonoin näistä kaikista on selkeästi laadultaan ducati, jopa kaksitahtiset , kolmisylinteriset seiskyt luvun kawat ovat varmempia kuin desmot....niillä pääsee sentää kymmeniä tuhansia kilometrejä ilman mitään erikoisempaa perustavaalaatua olevaa koneremonttia, ducatissa 996/998 pitää ensimmäinen koneremontti  tehdä jo alle kymmenessä tuhannessa. minulla remontti olisi noin 3000 euroa alle 10 tkm ajon jälkeen. ventttiilikoneisto hajoaa, vauhtipyörät irtoilee, kytkinlevyt hajoaa alle 5000 km, kone ei lähde käyntii, kun akku ei jaksa pyörittää konetta,  kytkinkello vaurioituu alle 10 tkm, je jne...on se italialainen, ja paska,  mutta hauskahko ajaa. nyt minulla on pari kawaa ja ducati.
inlove.gif
älä osta ducea jos et halua vaikeuksia.

minulla on ollut jokunen kymmenen moottoripyörää, kawoja, hondia, suzuki ja ducati. Huonoin näistä kaikista on selkeästi laadultaan ducati, jopa kaksitahtiset , kolmisylinteriset seiskyt luvun kawat ovat varmempia kuin desmot....niillä pääsee sentää kymmeniä tuhansia kilometrejä ilman mitään erikoisempaa perustavaalaatua olevaa koneremonttia, ducatissa 996/998 pitää ensimmäinen koneremontti tehdä jo alle kymmenessä tuhannessa. minulla remontti olisi noin 3000 euroa alle 10 tkm ajon jälkeen. ventttiilikoneisto hajoaa, vauhtipyörät irtoilee, kytkinlevyt hajoaa alle 5000 km, kone ei lähde käyntii, kun akku ei jaksa pyörittää konetta, kytkinkello vaurioituu alle 10 tkm, je jne...on se italialainen, ja paska, mutta hauskahko ajaa. nyt minulla on pari kawaa ja ducati.
inlove.gif
älä osta ducea jos et halua vaikeuksia.
kokeile jotai brittiä seuraavaksi, tuolta -50 luvulta siis.. ei vais, kyllähän harrastevälineet panostusta vaatii toimiakseen, aseetkaan ei pitkään toimi jos niitä ei huolla ja putsaa. harrastepyörät ja käyttörottelot erikseen sano
wink.gif

Back