Timo3
New member
Eipä hätää vaikka lisenssit loppuisi.. 
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pfull/0c9af5281fb1c79bb02ec5a1dd4249ae.jpg
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pfull/0c9af5281fb1c79bb02ec5a1dd4249ae.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä hätää vaikka lisenssit loppuisi..
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pfull/0c9af5281fb1c79bb02ec5a1dd4249ae.jpg


Toinen hyödyllinen ja Googlen tavoittamattomissa oleva softa:Software is still available on http://jpl250rs.perso.sfr.fr
ZIP/paketti vain puretaan jonnekin.Onko kukaan saanut asennettua ECM,n? Ihan kuin puuttuisi asennus tiedosto.
nonii, nyt toimii. oisko kellään jakaa mitään ducatin karttaa testi käyttöön?
Ajattelin että joku toinen vastaisi.Osaisko kukaan neuvoa miten tuolla voisi säätää Hypermotard 1100 (2007) vakio ecua?
Suunnittelen kyseisen pyörän ostoa ja siihen sc projectin koko ränniä. Mietin noita säätö mahdollisuuksia....
Ajattelin että joku toinen vastaisi.
Tarvitset kolme softaa: Ducatidiag kartan imuroimiseen ECUsta, ECM kartan muokkaukseen, Writer kartan kirjoittamiseen takaisin ECUun. Ducatidiag ja ECM linkit löytyvät ketjusta ja Writeriin vinkki.
Dynotusta, seosten loggausta, tulkintaa, muokkausta ECM:llä, kirjoitus ECUun, iteraatiokierros uudestaan. Ei oikotietä onneen.
Dynossa piirrelty lambda käyrää koko päivä. Kokeiltiin pari eri ducati performance karttaa, täys putken karttaa sekä slipari karttaa. Molemmat surkeita. Seos heitti täys kaasuvedossa 15-11afr. Laidasta laitaan eri kierrosalueilla. Suurimmaksi osaksi liian laihalla. Osakaasuja ajaessa veti laihalle 5000rpm ja 8000rpm kohdalla kaikilla kaasun asennoilla. Noihin karttoihin en itse ainakaan enää koske. Saatiin tehtyä lähes koko kartta Dynossa afr sinne 13,3 paikkeille. Muutamat pienimmät kaasun asennot jäi vielä tekemättä kun aika loppui. Kaikki vedot mitattiin taaemman sylinterin putkesta.
softat juurikin noin kuin IIDuce sanoi. Ducatidiag + writer sekä ECM. Kempeleessä TT Motorsportin penkissä ajettii ja maksoi 330e. Vakio ecuun tehtiin muutokset, tai tässä tapauksessa minulla on vakio hyllyssä koskemattomana ja toinen mitä säädettiin on pyörässä. Tonne TT on tulossa myös rexxer ecun säätöön joten onnistunee myös sillä tehdä vakio ecuun muutoksia?