Moikka vaan kaikille..
Itsellä edessä vähän sama tilanne. Parisen viikkoa olen ducateja katsellut ja teidän juttujanne lueskellut täällä. Tänään sitten olis koe-ajussa SS900 vuosimallia -02.
Se oiskin nami peli.
sanoi:
Ilmeisesti on sellanen pyörä, joka vaatii aika paljon aikaa/omistautumista.
No jaa, ei oikeastaan, ei välttämäti sen enempää kuin vaikka se VTR Hontra tms. Se nyt vaan on (japanilaisia) pienemmän tehtaan pienempien tuotantomäärien 'suurella syrämellä' tehty ajokki, ei sen kummempaa. Toki sellaiset (vähemmän massatuotetut) vekottimet yleensä saavat omisajansa kiinnostumaan enemmän myös siitä teknikkapuolesta, ja 'omistautumaan' asialle keskimääräistä enemmän, luulisin ainakin.
No aikaa se tietty voi ruveta vaatimaan, jos sieltä tien päältä ei maltakaan enää pysyä pois.
sanoi:
Meinaan vaan kun moni täälläkin osaa varmaan unissaankiin purkaa ja kasata oman moponsa.
Tjaah, taitaa olla täälläkin yhden käden, tai ainakin yhden miehen sormilla laskettavissa ne muutamat huru-ukot, jotka osaavat irrottaa ja kiinnittää moponsa männäntapit yhtä ripeästi kuin intin käyneet rynkyn lukon.
sanoi:
Itselläni ei pahemmin tiloja täysremppaan löydy, mutta ilmeisesti täällä pääkaupunkiseudulla nuita kerhoja riittää?
Täysremppatilojen puute ei varmaankaan ole mopotin merkkiin sidonnainen, joten sen perusteella ei kannattane valita tai hylätä mitään merkkiä. Varsinkaan pk-seudulla, jonka lähellä useimmat maahantuojat vaikuttavat. Hyvästä kerhosta ja kerhotiloista on aina hyötyä, merkki kuin merkki.
sanoi:
Elikkäs. Onko tuo nyt ihan mahoton mopo näin 5 vuoden tauon jälkeen? Toinen vaihtoehto olis S750FF. Niin, ja mitä minun pitää tietää kysyä kun menen nuita pyöriä tutkiskelemaan?
Tarina ei kerro että millainen se aiempi ajokki sitten on ollut, mutta noin yleisesti, tuskin vaan. Eihän se perustaito viidessä vuodessa katoa.
Toki se uudehkon ruisku-Ducatin reipas kaasuun vastaavuus ja voimakas moottorijarrutus voi aluksi yllättää ainakin äkkinäisen, (ja 1-2 -mukisiin tottumattoman sellaisen), varsinkin tuossa isommassa versiossa, mutta noin muuten ei varmaan tule isompia ongelmia. Ko. malli on kevyt ja 'ketterä' käsitellä, suht lysti ajaa, ja pysyy kyllä lapasessa, jos perustaidot on jo persnahassa, ainakin jollain piikkiä isommalla hankittuina.
Mitä pitäis osata kysyä, no ainakin kannattaa selata noita vanhempia ketjuja vaikka täällä, siitä lienee apua jonkin verran, ainakin itselle oli, kun samanlaista seiskapätkää olin hankkimassa.