Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo näin se on, hailacilta tulee osat valtuutetuille ja hinnat tietysti sen mukaisia. Kyselin kyllä viimeksi kun omaani huollatin täällä JKL:ssä että meneekö maahantuojalle osa työkuluista "bonuksena" mutta ei kuulema.Jos määräaikaista meinasit, niin eikös sen pitäisi olla kaikissa valtuutetuissa saman hintaista. Näin muistelin lukeneeni ja vielä kysyin Ducatini myyjältä joka vahvisti asian.
No jaa, taitaa esimerkiksi originaalit hihnat 749/999 malliin olla päälle 150 euroa, jos mennään näiden "listahintojen" mukaan. Paras vaihtoehto on mielestäni itse hankkia tarvittavat osat ja sitten vie jollekin Ducatit tuntevalle expertille.Luulisi että olisi vieläkin halvempaa, kun talvella katselin että tuntiveloitus olisi 20e luokkaa ja työtunneista kai suurin osa huoltohinnasta tulee. Täytyy itekin kysellä vielä tarkemmin, huoltoaika lähestyy...
moro. Olen kiertänyt 996:sen kanssa hailacilla petetään ja vedätetään asiakasta. Cuda on kova jätkä muistamaan väärin, eikä osaa korjata pyörää- AP Lahdesta ei muista enää mitään eikä osaa mitään. RM heinon tilat ovat espoossa ja tampereella niin pienet että jos haluat pyörän ehjänä ja naarmuttomana takaisin, älä vie sinne. tuossa jonkun aikaa sitten 2000 € kansisäädön ja huollon jälkeen nokkahihnan kiristäjät olivat väärin kasatut olivat ja meni venttiilejä solmuun alle 1000 kilometrin ajon jälkeen , en suosittele sitäkään.Käytyin salossa myöskin pyörää, mutta siellä ei osarru loggautua koneen säätöohjelmaan tehtaan omalla käsipaneelilla, jäi ruiskun säätö tekemättä. Ducatin ylläpito on niin kallista, eikä täältä löydy yritystä joka osaa tehdä niitä, että suosittelen alkamaan harrrastamaan sitä, ja tekemään huollot itse. Jos et osaa tehdä itse, ja jos sunulla ei ole rajattomasti rahaa, niin myy pyörä pois ja tee jotain muuta, siinä pyörässä ei ole mitään niin hyvää , että sillä kannattaisi ajaa. Alitehoinen, , vikoja, surkeat huollot, kalliit osat, jää kaikille, vaikea saada osia, ym Valitettavasti.Ducatin huoltohinnat![]()
.... Missäs olette teettäneet, mihin malliin, minkä huollon ja millä hintaa?![]()
Löytyiskö (etelä-Suomesta) hyvää, halpaa (tai ees kohtuuhintaista) huoltomestaa, jotka osaisivat näitä italian kaunottaria käsitellä?![]()
Joo voi olla, en nyt muista tarkkaan mitä tuo suomen hinta on..Mutta meinasi persiilleen tipahtaa ku hinnan kuulin(viron)Luulisi että olisi vieläkin halvempaa, kun talvella katselin että tuntiveloitus olisi 20e luokkaa ja työtunneista kai suurin osa huoltohinnasta tulee. Täytyy itekin kysellä vielä tarkemmin, huoltoaika lähestyy...
On ihan virallinen diileri, ei vaikuta mitenkään takuisiin.Mites tuo Tallinnassa huoltaminen vaikuttaa takuisiin..? Ei kai mitenkään? Sitähän voisi harkita "kesälomareissuna". Samalla hieman Vironkierrosta.![]()
Ei kai se nyt niin lohdutonta ole? Kyllä kai joku noista suomalaisista huoltopaikoista osaa asiansa.moro. Olen kiertänyt 996:sen kanssa hailacilla petetään ja vedätetään asiakasta. Cuda on kova jätkä muistamaan väärin, eikä osaa korjata pyörää- AP Lahdesta ei muista enää mitään eikä osaa mitään. RM heinon tilat ovat espoossa ja tampereella niin pienet että jos haluat pyörän ehjänä ja naarmuttomana takaisin, älä vie sinne. tuossa jonkun aikaa sitten 2000 € kansisäädön ja huollon jälkeen nokkahihnan kiristäjät olivat väärin kasatut olivat ja meni venttiilejä solmuun alle 1000 kilometrin ajon jälkeen , en suosittele sitäkään.Käytyin salossa myöskin pyörää, mutta siellä ei osarru loggautua koneen säätöohjelmaan tehtaan omalla käsipaneelilla, jäi ruiskun säätö tekemättä. Ducatin ylläpito on niin kallista, eikä täältä löydy yritystä joka osaa tehdä niitä, että suosittelen alkamaan harrrastamaan sitä, ja tekemään huollot itse. Jos et osaa tehdä itse, ja jos sunulla ei ole rajattomasti rahaa, niin myy pyörä pois ja tee jotain muuta, siinä pyörässä ei ole mitään niin hyvää , että sillä kannattaisi ajaa. Alitehoinen, , vikoja, surkeat huollot, kalliit osat, jää kaikille, vaikea saada osia, ym Valitettavasti.Ducatin huoltohinnat![]()
.... Missäs olette teettäneet, mihin malliin, minkä huollon ja millä hintaa?![]()
Löytyiskö (etelä-Suomesta) hyvää, halpaa (tai ees kohtuuhintaista) huoltomestaa, jotka osaisivat näitä italian kaunottaria käsitellä?![]()