Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pyyhi rähmät silmiltä,mä ajan HONDALLAJos kysymyksen asettaja kysyy, onko jollain kokemusta 749/999-malleista, siihen tuskin pystyy Suzuki-mies vastaamaan...olisi varmaan kannattanut postata tämä tonne yleiselle puolelle niin vastaukset eivät olisi ehkä niin puolueellisia,eikä syntyisi taas uutta väittelyä ducatistit vastaan muu maailma![]()
![]()
No ihan sama mikä japskippo on, arvaa kiinnostaako?pyyhi rähmät silmiltä,mä ajan HONDALLAJos kysymyksen asettaja kysyy, onko jollain kokemusta 749/999-malleista, siihen tuskin pystyy Suzuki-mies vastaamaan...olisi varmaan kannattanut postata tämä tonne yleiselle puolelle niin vastaukset eivät olisi ehkä niin puolueellisia,eikä syntyisi taas uutta väittelyä ducatistit vastaan muu maailma![]()
![]()
![]()
![]()
Juujuu... jos tehomeininki ja kiihdyttely kiinnostaa, osta suoraan japanilainen tonninen. Niissä on sitä tehoa sitten.Kuristaako aijot vai odottaa sen 2.vuotta, sillonhan se takuu onkin jo sitten ummennut!"Onko Ducati-palstalla ollut liian kauan hiljaista vai mikä on saanut nimimerkin "jst" pohtimaan mopokauppoja... "
Ikä on pian täynnä ja on pakko saada kevari pois alta ja päästä ison pyörän puikkoihin! Vaikka ei ihan vielä voi ajaa mutta olis hyvä olla pyörä ajoissa tallissa valmiina!..Ja kyllä se pysähtyy vaikka ei ole rad.jarruja!![]()
Ajattelin kuristaa päiväksi että saan 25Kw paperit ja heti sen jälkeen kurit pois! Itse olin ajamassa alastarolla viime kesänä täystehoisella Aprilia rs 125:lla ja kahdella kaverilla oli kuristetut pyörät(suzuki sv 650 ja gsx-r 600) ja he eivät päässeet las palmasiin kuin 10-15 Km/h kovempaa ja pysyin hyvin mukana heidän kyydissä, niin kyllä minua ainakin v***ttaisi jos olisi kuussatanen ja joku tulee kevarilla ohi! Ja kun otin viivaa kuristetun -04 gsx-r 600 kanssa niin se tuli ohi vasta kun omassa mittarissa oli vauhtia 100Km/h(koko alkumatka ihan takarenkaassa kiinni). En viitsi maksaa lähes 15k siitä että saan ison pyörän joka ei kulje minnekkään!!![]()
Ei siinä mitään vikaa vikaa vikaa ollut. Pientä säätöä niin avot.Huono se Ducati joka tapauksessa on... Eikös Jyrin mopossa ollut jotain sähkövikaa heti uutena?![]()
Osta Suzuki![]()
<span style='font-size:7.01pt;line-height:100%'>tää oli sit niinq provo... jopa huono sellainen. Ei herneitä nenuun!</span>
Jaa-a? Suzuki-nainen pystyy kyllä.Jos kysymyksen asettaja kysyy, onko jollain kokemusta 749/999-malleista, siihen tuskin pystyy Suzuki-mies vastaamaan...olisi varmaan kannattanut postata tämä tonne yleiselle puolelle niin vastaukset eivät olisi ehkä niin puolueellisia,eikä syntyisi taas uutta väittelyä ducatistit vastaan muu maailma![]()
![]()
...sinulla on tosin ollut D-merkkiä...Jaa-a? Suzuki-nainen pystyy kyllä.Jos kysymyksen asettaja kysyy, onko jollain kokemusta 749/999-malleista, siihen tuskin pystyy Suzuki-mies vastaamaan...olisi varmaan kannattanut postata tämä tonne yleiselle puolelle niin vastaukset eivät olisi ehkä niin puolueellisia,eikä syntyisi taas uutta väittelyä ducatistit vastaan muu maailma![]()
![]()
![]()
Jaa-a? Suzuki-nainen pystyy kyllä.![]()
........koitetaas pitää tää keskustelu ny tasa-arvosena...![]()
![]()
Samaa mieltä: yhtä hitaasti menen ympyrää, oli alla sitten 999 tai Suzuki.Yhtä kovin niillä pääsee radalla, kuskista se on kiinni.
...vai hitaasti, eihän sulle ees ehdi silmää vinkata ,ku oot jo seuraavalla kiekalla.....Samaa mieltä: yhtä hitaasti menen ympyrää, oli alla sitten 999 tai Suzuki.
Niin, seuraavalla kiekalla.. baarissa!...vai hitaasti, eihän sulle ees ehdi silmää vinkata ,ku oot jo seuraavalla kiekalla.....![]()