Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wanhoina hyvinä aikoina kun pyörät kävivät kaupaksi ja orgin webshoppia pyörittäneen italowesternin 999R:n tehot saivat kuhinaa palstalla aikaan oli tällainenkin ketju olemassa. Part 1 löytynee myös jostain ja ehkä siellä enemmän vääntöä asian tiimoilta. Tämän ketjun vittuilutaso kuitenkin melko alhainen vs. muistikuvat.
Sumekon penkki ja tuo oma hybridi testattavana. 144hp takapallolle. Vääntöä en tähän hätään muista, mutta ihan ok. Vanhat -04 749S lohkot, venat yms. 749R nokat, aikanaan miedosti muotoillut kanavat, 999S kampura, titaaniveivit, kevyemmät hihnapyörät, 300g vauhtipyörä ja modifioidut Pistalin 749->924 big bore kitin männät.
Mielenkiintoinen kokoonpano, sopiiko tiedustella että mikä on se heikoin lenkki minkä takia hajoaa, jos siis selvillä?
Tämän hetken tilanne itselläni on se, että vaihtoehtoina on sekä vanhemman mallin(onko tuo sitten dry sump) -malliset lohkot ja sitten myös uudemmat "low sump" -lohkot.
Shallow sump vs. deep sump.