Ytsför
oma "titteli"
Musta tuntuu samalta Ducatikaupassa.yksikään ei kolahtanut millään lailla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Musta tuntuu samalta Ducatikaupassa.yksikään ei kolahtanut millään lailla.
No hard feelings. Ei näitä minun juttuja kannata ottaa vakavasti eikä henkilökohtaisesti.Näinhän se on, mutta se ei välttämättä tee pyörästä nopeaa. Heikkotehoiseen pyörään on helpompi tehdä toimiva alusta, koska sitä ei rasiteta lainkaan samalla tavalla kuin suurempitehoista. Vrt. esim Buell. Ja en siis tarkoittanut tässä Ducatia.Se, mikä siinä pyörässä on aivan ilmiömäisen hyvää, oli täydellinen kontrolli. Tosin asiaa voi olla vaikea kuvailla sellaiselle hessulle, jolla on hevosmaiset laput silmillä ja jonka mielestä vain teho on kaikki kaikessa (toisaalta - ei tarvitsekaan). Hyvä tuntuma pyörään antaa kuljettajalle todella paljon ajamisen iloa!
Olisihan tuollainen 748 tuolla Öhlärin alustalla aika namu. Voisi olla aika kuningas Std600-luokassa. Joku Ruotsalainen taisi muuten mennä viime vuonna Alastarossa tosi kovaa 749R:llä.
Ja sitten herne nenään. Itselläni on juuri nuo hevosvoimalaput silmillä, mutta osaan silti arvostaa Ducatia. Onhan Kesseli, (ja monet Superbike-gurut) osoittaneet, että sillä pääsee todella kovaa. Mutta saman suorituskyvyn, ei siis tehon vaan suorituskyvyn, saa japsipyörästä halvemmalla. Koska minulla ei ole pohjattomat taskut, ajan nyt Kawasakilla. Se on rumempi kuin 998, eikä kuulosta yhtä hauskalta, mutta se on varmasti ripeämpi kuin mitä olisin saanut samalla rahalla Ducatista.
Se on "harmooninen kokonaisuus", jos et tiennytOlin kaverini kanssa reissussa ulkomailla. Itsellä on japaninihme ja kaverillani uusi Ducati 999S. Pitkästä tarinasta lyhyt:
6kk vanha Ducati hajosi (=jäi matkalle) menomatkalla kaksi kertaa. Reissussa tuhraantui lähes kolme päivää kun sitä korjattiin. Onneksi Ducatin takuu sisältää keskeytysvakuutuksesn joka korvasi hotellit. Tämän reissun jälkeen kaverini pyörä on jäänyt tielle toiset 2 kertaa (ulkomailla ja myös Suomessa). Myös mittaristo on hajonnut ja se on vaihdettu. Huollot ovat kalliita ja niitä on vielä kohtuu useinkin.
Ei se Ducati ole kallis ostaa vaan ylläpitää.![]()
Oma japaninihmeeni oli silloin 60000km ajettu CBR Honda. Siitä oli sinä aikana hajonnut yksi takavalon polttimo.
Ducati on hieno pyörä oikeasti. Itse en semmoista kuitenkaan ostaisi. Luotettavuus on minulle tärkeä asia pyöräilyssä. Ducatien laatuvaihtelu on melkoista. Jotkut yksilöt tuntuvat pelaavan ihan hienosti ja jotkut sitten ei ihan niin hienosti.
"Luonnetta" siinä tuntuu joskus olevan ihan hajoamiseen asti.
Kylläpä "kaverille" sattuuOlin kaverini kanssa reissussa ulkomailla. Itsellä on japaninihme ja kaverillani uusi Ducati 999S. Pitkästä tarinasta lyhyt:
6kk vanha Ducati hajosi (=jäi matkalle) menomatkalla kaksi kertaa. Reissussa tuhraantui lähes kolme päivää kun sitä korjattiin. Onneksi Ducatin takuu sisältää keskeytysvakuutuksesn joka korvasi hotellit. Tämän reissun jälkeen kaverini pyörä on jäänyt tielle toiset 2 kertaa (ulkomailla ja myös Suomessa). Myös mittaristo on hajonnut ja se on vaihdettu. Huollot ovat kalliita ja niitä on vielä kohtuu useinkin.
Oma japaninihmeeni oli silloin 60000km ajettu CBR Honda. Siitä oli sinä aikana hajonnut yksi takavalon polttimo.
Ducati on hieno pyörä oikeasti. Itse en semmoista kuitenkaan ostaisi. Luotettavuus on minulle tärkeä asia pyöräilyssä. Ducatien laatuvaihtelu on melkoista. Jotkut yksilöt tuntuvat pelaavan ihan hienosti ja jotkut sitten ei ihan niin hienosti.
"Luonnetta" siinä tuntuu joskus olevan ihan hajoamiseen asti.
Se on "harmooninen kokonaisuus", jos et tiennytOlin kaverini kanssa reissussa ulkomailla. Itsellä on japaninihme ja kaverillani uusi Ducati 999S. Pitkästä tarinasta lyhyt:
"Luonnetta" siinä tuntuu joskus olevan ihan hajoamiseen asti.![]()
Mitäs Timolla menee kierrokseen??En tarkoittanut, että se 748R olisi välttämättä nopeampi kuin perus 600:nen japsi, mutta todella upea se oli ajaa omasta mielestäni. Jos siis tavoitteena ei ole kilpailla, ainoastaan nauttia ajamisesta, tuollainen olisi varsin upea laitos. Tosin ko. laitteen omistaja ajoi sillä melkoista kyytiä...
ei sitä tänne viitsi laittaa julkisesti... hyvää kyytiä kuitenkin!Mitäs Timolla menee kierrokseen??En tarkoittanut, että se 748R olisi välttämättä nopeampi kuin perus 600:nen japsi, mutta todella upea se oli ajaa omasta mielestäni. Jos siis tavoitteena ei ole kilpailla, ainoastaan nauttia ajamisesta, tuollainen olisi varsin upea laitos. Tosin ko. laitteen omistaja ajoi sillä melkoista kyytiä...
Näinhän se menee.Musta tuntuu samalta Ducatikaupassa.yksikään ei kolahtanut millään lailla.