• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Duke 690

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cmas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Okei jos se ei enempää tärrää niin ei siinä sitten mitään. Saahan siihen pienen lirpakkeen mutta tiedä sitten ohjaako tuo mitään.
Banditissa kokeilin Louikselta tilattua pientä tuulipleksiä mutta tulin siihen tulokseen että parempi ilman, Dukeen en sitten moisia ole asennellut.
Tärinöistä tosiaan sanoisin että ei niitä ongelmaksi asti ole ainakaan normaaliajoissa. Ja se mitä täytyy sanoa niin tuon yksisylinterisen luonne on vaan mahtava!
 
Ja heti pääsee kyselemään tyhmiä. Aloitetaampas sit. Mistä tuohon sais takalaukulle telineen? Motokeidas näytti nopeella vikasulla ei oota. Mikäs verran tuohon mottiin menee öljyä?
 
Ja heti pääsee kyselemään tyhmiä. Aloitetaampas sit. Mistä tuohon sais takalaukulle telineen? Motokeidas näytti nopeella vikasulla ei oota. Mikäs verran tuohon mottiin menee öljyä?
Mikä vuosimalli on kyseessä? Jos kyseessä 2012 tai tuoreempi niin minulla olisi joutilaana käyttämätön tavarateline, tämmöinen http://tinyurl.com/ody7wqn Tuohon telineeseen kun pulttaat vaikkapa Givin pohjalevyn niin saat takaboksin kiinnitettyä. Ota vaikka yv:llä yhteyttä mikäli teline kiinnostaa,se on siis ihan uusi ja käyttämätön.

Öljytilavuus 2012-eteenpäin on 1,7litraa ja itse olen käyttänyt Motorexin 10w-60 öljyä
 
Aivan se unohtui kampe on 2012. Mitäs teline mahtaisi kustantaa?
Teline lähtee 105e sisältäen toimituskulut postipaketilla. Mukana seuraa luonnollisesti kaikki asennuksessa tarvittavat osat. Itselleni tuo tuli kylkiäisenä pyörän mukana mutta totesin sen omaan käyttöön tarpeettomaksi.
 
Tämä kampe kyseessä ja jos teline tuohon passaa niin taispa kaupat syntyä.
Juurikin tuohon "korimalliin" sopiva teline on kyseessä. Löytyisi myös virheettömässä kunnossa oleva musta MIVV GP-slipari ylimääräisenä koska ostin itselleni keväällä Akrapovicin vaimentimen tilalle.
Laitan yv:tä tulemaan niin saamme viimeisteltyä kaupanteon
 
Ei mennyt ihan kuin strömsöössä. Ei perhana istu se laukkuteline tuon köykäsemmän kilpitelineen kanssa. Onko joku tehnyt toimivaa pantenttia?
 
Kyllä se laukku pitäs paikalleen saada. Meiltä loppuu ruoka jos ei moista ole. En jaksa uskoa että eukko laittelis kauppakassit narulla penkkiin kiinni.
 
Tossa nyt jotenkin se kilpiteline näkyy. Onko tässä muuta tehtävissä kun perän downgreidaaminen alkuperäiseksi.

11715262_936876166376052_1602409095_o143d5.jpg
 
Eukkos 99% todennäköisyydellä ajelee rauhallisemmin kun mä
Mutta jos rappaa tosissaan menemään niin tosta Powerparts kilpitelineestä ei jää paljoo jäljelle.
Tuhosin kaks ennenkuin luovutti sen suhteen.
 
Kertoilkaas tässä vähän ajokokemuksia ja fiiliksiä Duke 690 vs. 690 SMC tai esim. Superduke/990 SMR. Jos sellaisia sattuisi löytymään niin kiva.
 
Minulla oli Duke, 690 Enduro R ja 690 SMC R koeajossa ristiin kun hankinta oli ajankohtainen pari viikkoa sitten ja näistä SMC R tuli kotiin.

Perusteluina:
- Duke ihan _kiva_, helppo ajaa, mutta _hajuton_ ja _mauton_, vähän kuin nuo Japanin vehkeet. Ei mitenkään yllättävä ja hauska. Toinen syy miksi meni hylkyyn oli pojan kommentti että "on ihan mopon kokoinen", kun moottoripyörää oltiin hankkimassa. Noh, todellisuudessahan nämä kaikki kolme on muutaman sentin sisällä saman mittaisia
- Dukessa selkeästi pienimmät joustot verrattuna muihin->ei kiva ajaa Suomen teillä
- Enduro R asfaltille hieman liian lähellä 500EXC:tä mikä myös löytyy tallista
- SMC R hauska, räväkkä jota joutuu myös ajamaan eikä vain istumaan päällä. Todella hyvin taipuu mutkiin ja onkin ollut opettelemista miten tällä oikein pystyy ajamaan. Eikä myöskään näytä pelkäävän hiekkateitä joita tuli myös ajettua. Isommat möhköendurot ei pysy tämän perässä vaikka alla ihan katurenkaat.

Moottorit teoriassa näissä samoja, mutta jotenkin tuo SMC:n versio vain mukavamman tuntuinen. Saapi nähdä miten muuttuu kun saan siihen Akran putken, avarampaa ilmastointia ja uuden kartan sisään parin viikon päästä.
 
Mukavissa hinnoissa alkaa olemaan uusin Duke, alta 7k€ pyynnit joten kuudella tonnilla saanee tingatuna. Duke kolmosta ei meinaa saada alle 5 tonnin joten hinta ero aika mitätön.

Onko kukaan vaihtanut Dukeen tai Dukesta esim. superkyykkyä tai jotain Suzuki Bandit 1200 tms. vääntävää "peruspyörää"? Ajofiiliksiä ja eroja?
 
Back
Ylös