Duke 690

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cmas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisikohän näistä kurapuolen 690 ruisku jutuista mitään apua Duken suhteen?

Ja toinen ketju samasta aiheesta...

Saattaa niitä olla enemmänkin, nämä nyt muistin...
Kiitti! Ainakin tuon perusteella näyttäisi siltä että pyörän omaan boksiin nimenomaan voi kirjoittaa karttoja sopivalla softalla ja kaapelilla. Vaikuttaisi siis siltä että voin asentaa sliparin ja sen jälkeen teettää sille kartan jossakin asiantuntevassa pajassa jossa on dyno. Täytyy pitää mielessä tuo että '11-malli on bensansyötön elektroniikan suhteen erilainen kuin 09-10, jos kerran jopa joku huolto on ollut siitä pihalla.

Edit: toisaalta, kaikista halvimmalla pääsisi jos joku sattuisi tekemään kartan tuohon Leovincen slipariin ja laittaisi sen jakoon. Noh, pitää kysellä hintoja huolloista.
 
Leovincen slipari kiinni laitettuna. Kolisee niin perhanasti moottorijarrutukses ja välil ihan tyhjäkäynnilki. Kaikki musterit on kiristetty useeseen kertaan jo, ei auta.

Kuullostaa siltä ku ois 5penninen putken sisäl kolisemas.

Kellää mitää kutinaa mikä se vois olla?
 
Tääl on toinen joka janoaa tietoa tost mapittamisesta! Hyötyykö acran mapista ja paljon? Sain ke leovincen underbody II sliparin. En o kerenny viel laittaa kiinni. Kiitos!
Kun saat kiinni niin kerro miten ääni muuttuu. Tuo Akran mapin vaihtohan onnistuu missä vain KTM-huollossa koska se on valmiiksi tehty kartta, mutta kiinnostaa tosiaan tuo voiko dynossa säätämällä tehdä uutta karttaa ilman erillistä PC/TB:tä. En oo varma kuin hyvin se Akran täysröörin kartta sopii muulle putkelle kuin juuri sille?
Niin ja kyl mä itse ainakin tykkään äänistä. Ei viel mahdottoman kovat ettei tulpat pääs tartte ajaa.

Kaveri tilas hetimiten samanlaisen allrightilta.

Mitä mapittamiseen tulee ni BW:ssä ne sano et kannattaa käydä dynoilee se siin BW:n naapuris (espoo). Ei viittis mennä sinne maksaa jotai 200-300e kaikkineen siit jos tekee siihen oman kartan.

Kyllä me acran kartan lupas tohon laittaa, muttei ota vastuuta siit et särkeekö se paikkoja.

ps. Ajoitko eilen mechelininkatua pitkin? Siinä Marian sairaalan kohdalla ja jatkoit siitä sillan ali satamaan päin? Ajeltii jonku R:n peräs oranssil ja mustal dukella.
 
Tääl on toinen joka janoaa tietoa tost mapittamisesta! Hyötyykö acran mapista ja paljon? Sain ke leovincen underbody II sliparin. En o kerenny viel laittaa kiinni. Kiitos!
Kun saat kiinni niin kerro miten ääni muuttuu. Tuo Akran mapin vaihtohan onnistuu missä vain KTM-huollossa koska se on valmiiksi tehty kartta, mutta kiinnostaa tosiaan tuo voiko dynossa säätämällä tehdä uutta karttaa ilman erillistä PC/TB:tä. En oo varma kuin hyvin se Akran täysröörin kartta sopii muulle putkelle kuin juuri sille?
Niin ja kyl mä itse ainakin tykkään äänistä. Ei viel mahdottoman kovat ettei tulpat pääs tartte ajaa.

Kaveri tilas hetimiten samanlaisen allrightilta.

Mitä mapittamiseen tulee ni BW:ssä ne sano et kannattaa käydä dynoilee se siin BW:n naapuris (espoo). Ei viittis mennä sinne maksaa jotai 200-300e kaikkineen siit jos tekee siihen oman kartan.

Kyllä me acran kartan lupas tohon laittaa, muttei ota vastuuta siit et särkeekö se paikkoja.

ps. Ajoitko eilen mechelininkatua pitkin? Siinä Marian sairaalan kohdalla ja jatkoit siitä sillan ali satamaan päin? Ajeltii jonku R:n peräs oranssil ja mustal dukella.

Joo ite ajattelin mapittaa dynossa, haluaisin että siinä menee seokset varmasti kohdalleen. Sääli että tossa R:ssä ei ole ihan sama kone kuin perusmallissa, voitais jakaa kustannukset niin että yks mapittaa dynossa ja sitten laitetaan TuneECUlla sama kartta kaikille kolmelle ;P Te voisitte kaveris kanssa halutessanne pistää kustannukset puoliksi noin, koska pyörät ja pöntöt on samat. Tarvitte vaan yhen yhteyskaapelin ja tuon softan, Seikkalu_R:n postaamissa kurafoorumin linkeissä on juttua aiheesta.

Ite haluaisin mahdollisuuksien mukaan säilyttää tuon 2v takuun voimassa, ja periaatteessahan se raukeaa heti jos pyörään ruuvaa kiinni jotain mitä ei KTM:n listoilla ole. Täytyy kysellä BW:stä asiaa.

Ajoin joo mechelininkatua satamaan siinä 21 paikkeilla eilen, en oo tajunnu että mun perässä on oltu
biggrin.gif


Edit: mikä dynofirma siinä BW:n naapurissa on?
Edit2: Dyno-Might
 
Joo oltiin siin parin auton perässä, käännyttiin siit sit aika sun kohdalla sit länärille päin.

Niin mietin just samaa, et ois hyvä laittaa littii ne kustannukset. Mut se acran mappi on ainaki hyväksytty et se siin o hyvää. Soittelin tänään ympäriinsä ni kyl ne leo vincen myyjät sano kaikki, et acran mappi siihen on laitettu ja et toimii sillä.

Itselläni tosin on nyt pient vikaa tos putkes, avasin äsken sen taas osiin siit.(se falskas) Mult puuttuu kokonaan se vakioputken tiiviste siit liitoksesta, sellasta ei missään kyl ollu. Ja sit siin saattaa olla valuvirhe siin leo vincen liitospalas. Saattaa kyl olla et se on luulotautia.

Lupaan kiroilla huomen lisää jos se tiiviste on kans tilauskamaa! '
mad.gif
'

Sit on pakko laittaa vakiopönttö takas kiinni ja ootella romujen saapumista.

No enivei katkasin 2/3:sta kiinnitysruuvista siinä avatessa. Muutama perkele pääs tos ilmoille. P
 
sanoi:
En vaan viel ainakaa uskalla/viiti rupee noil pelaa, ku en tarkemmin tiedä et kui särki saan sit taas ton mopon.

Joku firma jolla on jarrupenkki, voisi saada tuosta pienen valtin jos opiskelisivat tuneECU:n käytön... Kuka vastaa huutoon?

Penkissä saisi säädettyä ja testattua kartat heti kohdilleen.  
sport05.gif
 
sanoi:
En vaan viel ainakaa uskalla/viiti rupee noil pelaa, ku en tarkemmin tiedä et kui särki saan sit taas ton mopon.

Joku firma jolla on jarrupenkki, voisi saada tuosta pienen valtin jos opiskelisivat tuneECU:n käytön... Kuka vastaa huutoon?

Penkissä saisi säädettyä ja testattua kartat heti kohdilleen.  
sport05.gif
Millä esim. Dyno-Might sitten säätää nyt kotareita? Eivät he kai powercommanderia ala myymään jos pyörän omassa boksissa on valittavien karttojen mahdollisuus, eli olettaisin että heillä on joku vastaava kaupallinen softa jolla onnistuu KTM:n ohjelmointi?

Jos alkavat tuputtaa commanderia eivätkä suostu pyörän omaa ecua säätämään, niin sitten en kyllä siihen firmaan mene
biggrin.gif
Ei paljon nappaa maksaa 300e toiminnosta joka on pyörässä vakiona.
 
Onks kanuunal kans duke 690? vai mikä?

Niin oisha siin varmaa valttikortti, mut mitä oon udellu ni kuullosti silt just et se on 300€ pieti ku sinne menee pelleilee. Ja se on vähä sika säkis sit et saanko siit mitään kummaa tapahtumaan.

Ootteko irrottanu putkianne duke 690:stä? Sliparin ja alkuputken välis tulisi olla joku tiiviste(irrallinen). Mul ei ainakaa ole ja se vaatii sellasen se leovince. Tilasin nyt sellasen itelleni (11€) Exhaust gasket 57,6x3,5.
 
Oolraits. Mitäs oot laittanu muuten siihen? Maksoitko mukisematta sen akran putken hinnan siitä? Missäpäin sä sil suhaat?
 
Oolraits. Mitäs oot laittanu muuten siihen? Maksoitko mukisematta sen akran putken hinnan siitä? Missäpäin sä sil suhaat?

Eipä niitä ilmaiseksi saa, tietääkseni.  
Ja Hangö /Länsi-Uusimaa.
Joo noin munki on annettu ymmärtää.
smile_org.gif
se on vaa aika huikee se hinta tohon pyörää. Et jos sitä ei osta suoraan kaupast ostaes kylkeen ni erikseen se hinta hipoo hulluutta.

Mappi on varmaa ja onks ilmanputsarille tehty jotai?
 
Multa löytyy D3 rosterisia kilpitelineitä 3kpl, jos joku tarvii.
Kuvia löytyy ylempää ^
 
Ja voit sanoo et siiit porailust on hyötyy? porailiks tollee kylkiin vai sinne snorkkelin aukon kohille?
 
sanoi:
Ja voit sanoo et siiit porailust on hyötyy? porailiks tollee kylkiin vai sinne snorkkelin aukon kohille?

Tein reikiä ton edellisen linkin tyyliin...

Akran kartan kanssa sai vastaamaan hieman paremmin. Eikä toi ilmaboxin alaosa ollut kallis edes varaosana. Olisiko ollut alle 20€

juttua aiheesta
 
Back
Ylös