Duke 690

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cmas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tyhmä kyselee taas. Kuuluu sellainen pienehkö "klok"-ääni, kun päästää kaasun irti ykkösellä tai kakkosella. Kuuluu jostain päin etupäätä. Onko jollakin tavalla sidoksissa tuohon sähköiseen kaasuun?

Siis kuulu aina kun kaasu menee kokonaan kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Kotarit pitää kaikenlaisia ääniä.
Jos se kulkee nätisti niin en ois huolissani.
 
Kotarit pitää kaikenlaisia ääniä.
Jos se kulkee nätisti niin en ois huolissani.
Niin vieras alue tää KTM-leiri, että koko ajan varpaillaan. Joku epäili, että ketjut sen verran löysällä, että chain slappaa. Pitää kiristellä tänään, jos pääsis eroon äänestä.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
 
Niin vieras alue tää KTM-leiri, että koko ajan varpaillaan. Joku epäili, että ketjut sen verran löysällä, että chain slappaa. Pitää kiristellä tänään, jos pääsis eroon äänestä.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla

Älä kiristä jos siihen ei oikeasti ole tarvetta. Mieluummin löysällä kuin liian tiukalla
 
Millaisia patentteja olette tehneet tuohon väliin?

27540993_10213551751121056_4818078502103360697_n7c546b8ee4fb063d.jpg
 
2012 ja 20tkm


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eivät taida korvata mittarista mitään. Itse kun kyselin niin 15tkm on kuulema raja korvauksille ja silloinkin vain 20%.

Miten oireilee? Jos vain led pätkii niin avaa mittaristo ja katso että näyttö on kunnolla kiinni piirilevyssä kun sitä ei ole juotettu vaan on kuumaliimalla kiinni. Putsaus ja näyttö paikoilleen ja kuumaliimaa silleen että pysyy jos sama vika mikä mulla oli.
 
Eivät taida korvata mittarista mitään. Itse kun kyselin niin 15tkm on kuulema raja korvauksille ja silloinkin vain 20%.

Miten oireilee? Jos vain led pätkii niin avaa mittaristo ja katso että näyttö on kunnolla kiinni piirilevyssä kun sitä ei ole juotettu vaan on kuumaliimalla kiinni. Putsaus ja näyttö paikoilleen ja kuumaliimaa silleen että pysyy jos sama vika mikä mulla oli.

Oisko kuvallista tai videopohjaista ohjetta toimenpiteelle? Juurikin tuon nopeusnäytön tekstit häviää ja tulevat takaisin miten sattuvat. Luin tapauksia, että on takuuvaihtona menny kokonaan pitkänkin ajan jälkeen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Oisko kuvallista tai videopohjaista ohjetta toimenpiteelle? Juurikin tuon nopeusnäytön tekstit häviää ja tulevat takaisin miten sattuvat. Luin tapauksia, että on takuuvaihtona menny kokonaan pitkänkin ajan jälkeen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Homma on helppo.
Umpio pois ja se on kuudella ruuvilla.
Mittaristosta liitin irti ja sitten jos en väärin muista niin kolmella ruuvilla mittaristo mopossa kiinni mutta saatto olla neljälläkin.
Sen jälkeen mittariston pohjasta ruuvit auki ja olikohan 4. Tuon homman jälkeen mittariston saakin jo avattua. Nyt kun on auki niin irroita rundimittarin viisari vetämällä se pois paikoiltaan. Seuraava homma on ottaa sitten se näytön taulukkomuovi pois ja se on led näytössä jollan teipillä kiinni että irroita varovasti että näyttö ei irtoa samalla ellei oli jo ironnut. Mun mittaristossa oli 1 tippa sitä kuumaliimaa näytön vasemmassa yläkulmassa ja sen neppasin pois. Nyt lähteekin jo näyttö irti. Suorista kaikki 7 miljoonaa jalkaa ja suihkuttele kontaktispreyllä pinnit ja ne liittimet mihin pinnit menee. Sitten led takaisin paikoilleen ja liittimen päälle kuumaliimaa järkevästi. Loput onkin sama takaperin paitsi se näytön taulukko kun se pysyy paikoillaan ilman teippaustakin.

Kait tuosta sepustuksesta jokin selvän saa :grin:
 
Homma on helppo.
Umpio pois ja se on kuudella ruuvilla.
Mittaristosta liitin irti ja sitten jos en väärin muista niin kolmella ruuvilla mittaristo mopossa kiinni mutta saatto olla neljälläkin.
Sen jälkeen mittariston pohjasta ruuvit auki ja olikohan 4. Tuon homman jälkeen mittariston saakin jo avattua. Nyt kun on auki niin irroita rundimittarin viisari vetämällä se pois paikoiltaan. Seuraava homma on ottaa sitten se näytön taulukkomuovi pois ja se on led näytössä jollan teipillä kiinni että irroita varovasti että näyttö ei irtoa samalla ellei oli jo ironnut. Mun mittaristossa oli 1 tippa sitä kuumaliimaa näytön vasemmassa yläkulmassa ja sen neppasin pois. Nyt lähteekin jo näyttö irti. Suorista kaikki 7 miljoonaa jalkaa ja suihkuttele kontaktispreyllä pinnit ja ne liittimet mihin pinnit menee. Sitten led takaisin paikoilleen ja liittimen päälle kuumaliimaa järkevästi. Loput onkin sama takaperin paitsi se näytön taulukko kun se pysyy paikoillaan ilman teippaustakin.

Kait tuosta sepustuksesta jokin selvän saa :grin:

Kiitos! Tämän teen jos ei takuuseen mene :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tuli muuten vielä mieleen että SMT:ssä sama mittari ja siinä se pätki mulla siintä syystä että mittarin liittimeen oli päässyt vettä.
 
Te jotka Motorexia laitatte koneeseen, niin 10w-50 vai 10w-60 ollut parempi? Vai onko eroa? Käyttääkö kukaan Motulin vastaavaa?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Ylös