Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikkihan tuo aina tuppaa menemään mitä tankkiin kataa.
Olennaista on se, minkä vastineen sille saa![]()

Kyllä mä pidän melko isona vikana tuota polttoaineen kulutusta... Karkov just kertoi mitä oli menny tänään PK:lla: 8,8 litraa / 100km huh huh!
Kyllä mä pidän melko isona vikana tuota polttoaineen kulutusta... Karkov just kertoi mitä oli menny tänään PK:lla: 8,8 litraa / 100km huh huh!
Itellä on nuo HP Corsen SPS:t akran putkiston jatkeena ja pitää kyllä ihan miehekästä papatusta, joittenkin korvaan ehkä liiankin räyhäkkää... http://www.hpcorse.com/EN/moto/33/superduke

Noo voisin tähän vastata kun itse ostin reilu vuosi sitten HP:t. Titaanisia suositeltiin (olihan ne kalliimmat, saksalainen oli myyjämiesOnko ilman kattia ja hiilikuitu vai titaanit?
) ja katit jos tilaa, niin ne tulee irrallisina eli saa itse päättää haluaako ne putkiin tunkea tai voi toki tilata jälkikäteenkin. Alkuperäiset killerit tekee äänestä ihme lätkätystä ja päädyinkin teettämään pikkuserkulla avoimet killerit. Ilman killereitä HP:n ääni on kyllä niin kova, ettei kehdannut ajaa yleisillä teillä pätkääkään.Kilsoja alkais olla 22k ja eturatas pitäis vaihtaa. Kumpaa suosittelette 16 (-1) vai 17 piikkistä?
Mitä pitää tietää jos tuollasta 55000km ajettua dukea laittaa. Muutako että on ajettu aika paljononko esim. Mitään isoja remontteja tiedossa? ?