Goofy82
New member
Ennemmin TuneEculla ottaa lambda-ohjauksen pois päältä...
Tuohon hintaan saat tilattua sen kaapelin ja ohjelmahan on ilmainen.
ok taas kiitoksia...=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennemmin TuneEculla ottaa lambda-ohjauksen pois päältä...
Tuohon hintaan saat tilattua sen kaapelin ja ohjelmahan on ilmainen.
Itselläni on 16/40 ja eipä tuota vielä huutamiseksi voi sanoa. Alkuperäiset 17/38 ja 16/38 on aivan aavikkovälitykset. Itseasiassa vaihdon tänä kesänä omaankin pyörään ketjut ja rattaat ja ostin ensin epähuomiossa taakse 41 piikkisen, mutta vaihdoin sen sitten vielä 40 piikkiseen. Netissä on sivuja mistä voi katsella, että miten nuo välitykset vaikuttaa kierroksiin ja vauhtiin esim. http://www.gearingcommander.com/Sitten vielä tilasin uudet katjut ja rattaan kun tuntu ketjut olevan hieman huonossa hapessa, välitykset otin 16/41
huutakohan kauheasti enemmän korkeimmilla vauhdeilla? Meinasin että nyt tuntu hieman pitkältä nuo 16/38 välitykset.

onkos kellään mitään käryä kun vaihtelin nuo nuo ketjut ja rattaat niin huomasin että olis ollu myös nuo vaimennuskumit tuonne taakse tullut mukaan edelliseltä omistajalta, että onko siinä jotain kikkaa saada ne vanhat pois ja uudet tilalle? Tuntu ainakin olevan aika tiukassa ja ei viittiny vielä enempää tutkia kun ajamaankin piti takas päästä...Ja sitten vielä noista ratastuksista, voisin sanoo että itelle tuntu olevan todella hyvät nuo 16/41välit
![]()
Sain nytkyteltyä talliin ykkösellä ja kakkosella tyhjäkäynnillä tuon muutaman kilometrin matkan, loppumetrit lykkäämällä kuten KTM:n imagoon kuuluu 
Olen kuolannut Dukea nyt jo vähän aikaan, tänään sitten kävin katsomassa liikkeessä ja ottamassa kylmät tyypit.
Nyt niitä juomarahoja Duken ostoon, mitä pitää tarkistaa ja mitkä on tyyppivikoja? Aikaisempaa kokemusta KTM vehkeistä ei ole.
Olen kuolannut Dukea nyt jo vähän aikaan, tänään sitten kävin katsomassa liikkeessä ja ottamassa kylmät tyypit.
Nyt niitä juomarahoja Duken ostoon, mitä pitää tarkistaa ja mitkä on tyyppivikoja? Aikaisempaa kokemusta KTM vehkeistä ei ole.
Omaa Dukea ei ole ollut, mutta kannatta tarkastella onko k.o. yksilöä marinoitu hangessa talvisin: sähköt, lähinnä kait liittimet taitaa olla herkkiä kosteudelle mutta asennekysymyshän toi, ne liittimet on vähän niin kuin kulutusosia... Muuten pätee samat tsekkaukset kuin mille tahansa sporttiselle nakulle 

Tässä langassahan sulle on 30 sivua triviaalia tietoa...Omaa Dukea ei ole ollut, mutta kannatta tarkastella onko k.o. yksilöä marinoitu hangessa talvisin: sähköt, lähinnä kait liittimet taitaa olla herkkiä kosteudelle mutta asennekysymyshän toi, ne liittimet on vähän niin kuin kulutusosia... Muuten pätee samat tsekkaukset kuin mille tahansa sporttiselle nakulle
Ja ihan kohta yx hiljainen hukkapätkä antaa sulle absoluuttisen totuuden Duken erinomaisuudesta (sitä odotellessa)...![]()
Ei ainakaan mulla ollu sähköissä mitään ongelmaa vaikka yhden talven läpi tuolla tuli ajeltua kun oli samanlaiset kelit kuin tänä talvena. Pakoputkisto tosin ottaa aika rajusti suolasta itseensä jos ei joka reissun jälkeen pese.
, niinku se toinenkin jonka kommentteja ajattelin... (mut se (arvaakuka?) taitaakin olla m-keskuksessa venemessuilla parhaillaan) 


Tuo öljynsyöminen on muuten aika yksilökohtasta. Mulla ei kadulla vieny juurikaan, mutta radalla jonkin verran. Veikkaan, että sisäänajo vaikuttaa tuohon. Jos on saanu happee uudesta asti, ei vie niin paljon ölppää kuin sukkasillaan sisäänajettu.
, en tosin omistanut sisäänajoaikana vaan vasta 8000 km -> 34 000 km.Kyllä se ainakin tarpeeksi happea sai koko omistusajan reilulla kädellä, en tosin omistanut sisäänajoaikana vaan vasta 8000 km -> 34 000 km.

Kyllä se ainakin tarpeeksi happea sai koko omistusajan reilulla kädellä, en tosin omistanut sisäänajoaikana vaan vasta 8000 km -> 34 000 km.
Tässä langassahan sulle on 30 sivua triviaalia tietoa...Omaa Dukea ei ole ollut, mutta kannatta tarkastella onko k.o. yksilöä marinoitu hangessa talvisin: sähköt, lähinnä kait liittimet taitaa olla herkkiä kosteudelle mutta asennekysymyshän toi, ne liittimet on vähän niin kuin kulutusosia... Muuten pätee samat tsekkaukset kuin mille tahansa sporttiselle nakulle
Ja ihan kohta yx hiljainen hukkapätkä antaa sulle absoluuttisen totuuden Duken erinomaisuudesta (sitä odotellessa)...![]()
