Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä kanssa kerran kokeillut ko. kumeja. Rungon kovuus aiheuttaa sen, että pyörä lähtee kovissa vauhdeissa "pompottamaan". Rataketut sanoivat, että koska pyöräni "säädetty" bridgelle, Dunloppi ei toimi. On kuulemma tautinen mutkapito. Eli jos alustan säätää niille sopiviksi, niin on kuulemma hyvät.Viime kesänä noilla ajelin ja ihan hyviltä vaikuttivat. Runko jäykempi kuin esim. pirellissä ja ainakin mun mielestä se oli hyvä juttu.
Tuli tilattua Rodamotolta noita kaksi sarjaa. Mitä meinasit tolla koolla? Profiilia vai mitä? Mulle tuli ainakin just se koko mitä tilasinkin, kuudessa päivässä kotiovelle. Runko on jäykkä, että pääseepähän rengaskone heti testiin...Siitä on olemassa joku "harrastelijaversio", joka perustuu johonkin käsittääkseni vanhaan runkorakenteeseen. Minulle kaupitelitiin joskus pari vuotta sitten sellaisia. Koko oli ihan jotakin muuta kuin Dunnarin oikea kisaslicksi. En kokeillut, joten en tiedä kuinka hyviä/huonoja ovat.