Dunlop GP Racer Slick

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Zeis

New member
Kokemuksia otsikonmukaisista kumeista kenelläkään?
Hyvin houkuttelevan hintaisia, 10 sarjassa hintaero jo melkoinen verrattuna bridgeen taikka pirelliin.

Viime kesänä noilla ajelin ja ihan hyviltä vaikuttivat. Runko jäykempi kuin esim. pirellissä ja ainakin mun mielestä se oli hyvä juttu.

Viime kesänä noilla ajelin ja ihan hyviltä vaikuttivat. Runko jäykempi kuin esim. pirellissä ja ainakin mun mielestä se oli hyvä juttu.
Minä kanssa kerran kokeillut ko. kumeja. Rungon kovuus aiheuttaa sen, että pyörä lähtee kovissa vauhdeissa "pompottamaan". Rataketut sanoivat, että koska pyöräni "säädetty" bridgelle, Dunloppi ei toimi. On kuulemma tautinen mutkapito. Eli jos alustan säätää niille sopiviksi, niin on kuulemma hyvät.

Lisäksi rungon kovuus aiheutti sen, että rengas oli minun taidoillani lähes mahdoton saada vanteelle ja siltä pois.

Mutta jos osaa, niin kuulemma mahtavat renkaat!!!

062802moto_prv.gif

Onko tuo GP Racer slicksi se espanjalainen paikalliselle markkinalle suunnattu versio vai se sama jota esim All* myy täällä?

Onko noita eri versioitakin, mitä eroa niissä mahtaa olla?
Espanjassa tuo kauppiaskin on, joten voisi kuvitella olevan sikäläisille tarkoitettu versio.

Siitä on olemassa joku "harrastelijaversio", joka perustuu johonkin käsittääkseni vanhaan runkorakenteeseen. Minulle kaupitelitiin joskus pari vuotta sitten sellaisia. Koko oli ihan jotakin muuta kuin Dunnarin oikea kisaslicksi. En kokeillut, joten en tiedä kuinka hyviä/huonoja ovat.

Siitä on olemassa joku "harrastelijaversio", joka perustuu johonkin käsittääkseni vanhaan runkorakenteeseen. Minulle kaupitelitiin joskus pari vuotta sitten sellaisia. Koko oli ihan jotakin muuta kuin Dunnarin oikea kisaslicksi. En kokeillut, joten en tiedä kuinka hyviä/huonoja ovat.
Tuli tilattua Rodamotolta noita kaksi sarjaa. Mitä meinasit tolla koolla? Profiilia vai mitä? Mulle tuli ainakin just se koko mitä tilasinkin, kuudessa päivässä kotiovelle. Runko on jäykkä, että pääseepähän rengaskone heti testiin...

Tarkoitin, että profiili oli muistaakseni 190/55. Ei 195/70 tjsp kuten se täällä myytävä.

Back