• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Dynossa käynti

(Neste)Hukka

New member
Mitä maksaa, ja missä on tampesterin lähin? Haluttais käydä katsomassa mitä viheriö kawazaakkeli puskee takapyörälle... Joko sitten masentaa tai piristää, tiedä häntä...

Mun mopo oli KX-centerissä keväällä, tais olla 60 ekee.. Motokeitaassa on ja jossain Kangasalla, auttakaas ny jouku mikäs sen nimi ny olikaan..

hintaa voit tarkastella motokeitaa sivulta ei muista mut mainostivat dynoansa
extreme shown yhteydessä .....nii on siis ylöjärvellä..

Kuulin että motokeitaan Mixu Ruusila olisi perustamassa/perustanut oman puljun. Nimi taisi olla Bike Doctor. Kuulopuheiden mukaan erittäin ammattitaitoinen säätömies.

Käväsin Bomberweekend tapahtumassa ja  laitoin busani dynoon 141,7 hv takapyörällä K&N suodatin ja micronin slipareilla höystettynä
omg.gif
ei mitään hirveitä puskenut, mut kiihtyi se sentään varttimailin aikaan  10.336  
biggrin.gif
ja 8 parhaan joukkoon pääsin  
sport05.gif
takarenkaana tosin kovahko Michelin pilot Road  
nixweiss.gif

Kuulin että motokeitaan Mixu Ruusila olisi perustamassa/perustanut oman puljun. Nimi taisi olla Bike Doctor. Kuulopuheiden mukaan erittäin ammattitaitoinen säätömies.
oikeassa olet penkkiä ei tosin vielä ole mut lähiaikoina pitäis tulla, näin kehui kun kävin renkaita vaihdattaan. liike sijaitsee epilässä samassa rakennuksessa kuin joku sammutin huolto.

Käväsin Bomberweekend tapahtumassa ja  laitoin busani dynoon 141,7 hv takapyörällä K&N suodatin ja micronin slipareilla höystettynä
omg.gif
ei mitään hirveitä puskenut, mut kiihtyi se sentään varttimailin aikaan  10.336  
biggrin.gif
ja 8 parhaan joukkoon pääsin  
sport05.gif
takarenkaana tosin kovahko Michelin pilot Road  
nixweiss.gif
Kyllä tuolla ajalla tehoa on varmasti enemmän, mulla vanha XX antoi 147hv motokeitaassa, tosin factoryn suutinsatsilla haettiin ensisijaisesti alas vääntöä, eikä sillä tuohon aikaan varmaankaan yltäisi. Hyvin vedetty, hyvä suoritus!  
bowdown.gif

Oli huoltopäälikkönä Heinolla kun itse olin siellä mekaanikkona, ja on todella kova ammattilainen.
En nyt saa päähäni nimeä, mutta on ainakin ollut myös erään menestyksekkään suomalaisen kiihdytyspyöräkuskin mekaanikkona.

Oli huoltopäälikkönä Heinolla kun itse olin siellä mekaanikkona, ja on todella kova ammattilainen.
En nyt saa päähäni nimeä, mutta on ainakin ollut myös erään menestyksekkään suomalaisen kiihdytyspyöräkuskin mekaanikkona.
kaj selkämaa, ajaa nykyisin nitro harleyllä

Back