(Neste)Hukka
New member
Mitä maksaa, ja missä on tampesterin lähin? Haluttais käydä katsomassa mitä viheriö kawazaakkeli puskee takapyörälle... Joko sitten masentaa tai piristää, tiedä häntä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oikeassa olet penkkiä ei tosin vielä ole mut lähiaikoina pitäis tulla, näin kehui kun kävin renkaita vaihdattaan. liike sijaitsee epilässä samassa rakennuksessa kuin joku sammutin huolto.Kuulin että motokeitaan Mixu Ruusila olisi perustamassa/perustanut oman puljun. Nimi taisi olla Bike Doctor. Kuulopuheiden mukaan erittäin ammattitaitoinen säätömies.
Kyllä tuolla ajalla tehoa on varmasti enemmän, mulla vanha XX antoi 147hv motokeitaassa, tosin factoryn suutinsatsilla haettiin ensisijaisesti alas vääntöä, eikä sillä tuohon aikaan varmaankaan yltäisi. Hyvin vedetty, hyvä suoritus!Käväsin Bomberweekend tapahtumassa ja laitoin busani dynoon 141,7 hv takapyörällä K&N suodatin ja micronin slipareilla höystettynä
ei mitään hirveitä puskenut, mut kiihtyi se sentään varttimailin aikaan 10.336
ja 8 parhaan joukkoon pääsin
takarenkaana tosin kovahko Michelin pilot Road![]()
![]()
Oli huoltopäälikkönä Heinolla kun itse olin siellä mekaanikkona, ja on todella kova ammattilainen.Kuulin että motokeitaan Mixu Ruusila olisi perustamassa/perustanut oman puljun. Nimi taisi olla Bike Doctor. Kuulopuheiden mukaan erittäin ammattitaitoinen säätömies.
kaj selkämaa, ajaa nykyisin nitro harleylläOli huoltopäälikkönä Heinolla kun itse olin siellä mekaanikkona, ja on todella kova ammattilainen.Kuulin että motokeitaan Mixu Ruusila olisi perustamassa/perustanut oman puljun. Nimi taisi olla Bike Doctor. Kuulopuheiden mukaan erittäin ammattitaitoinen säätömies.
En nyt saa päähäni nimeä, mutta on ainakin ollut myös erään menestyksekkään suomalaisen kiihdytyspyöräkuskin mekaanikkona.