Kyllähän noilla kaikilla käy ja kukkuu, eikä normimopo
Shellinkään sopalla käsistä karkaa
.
Toisissa peleissä, vähän ohjauspuolen vermeistä riippuen,
tuon etanolipitoisuus on ilmeinen syy määrättyihin
"tuntemuksiin" jotka eivät välttämättä ole ihan silkkaa
mutua ja lumevaikutusta.
Kävi nimittäin kerran niin omassa lehmässä, että tulpanvaihtoväli oli jo hieman yli, mutta kun muun huollon
yhteydessä ne oli tarkistettu ja priimana jätetty vielä
ajoon, alkoi peli yllättäen kunnon moottorijarruissa hieman
räiskimään......
No, uutta kekälettä reikiin, koska loppusuoralla olevat
kynttilät teettävät moista usein.
Vaan hepan pepat.... samalla tavalla räpsäytteli välillä.
Sitten välähti.Enpä muuten tankannu viimeks Shellillä
Seuraava tankillinen perinteistä soppaa.... ja PIM !
Taas pelitti kun junan vessa
.
Eli kyllä noilla sooseilla ihan oikeasti on eroa.... olkoonkin
että liikutaan valmistus/ valmistajien toleransseissa.
Toiset pelit ovat tekniikaltaan ja osittain myös säädöiltään
sitten siinä rajamailla jossa nuo marginaaliset erot
pienimuotoisesti konkretisoituvat.
Ei siinä tuon kummempaa.
PS. Ruuvasin vielä ihan mielenkiinnosta vanhat hyvät
kynttelit paikalleen.... ja edelleen toimi hienosti Shellillä.
Ei tuo kaikissa peleissä tule edes esiin, että ne
jotka sanovat etteivät huomaa mitään eroja, eivät omalla
kohdallaan välttämättä ole yhtään väärässä.