• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ehdotelkaa nakupyörää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...Mikään ison kaverin laite tuo EI ole, eli pitkä hujoppi tai oikeen lihava kaveri ostaa kyllä väärin, jos tuollaisen kättelee. Mä oon tällänen matalajalkanen, eli 170cm sulka pääs ja 70kg, niin aika passeli on Bulu mulle.

Kyllä ainakin tällai keskikokoinen vielä pääsee nauttimaan Bulusta, jos löytää XB12SS Lightning Longin tai XB12STT:n. Itse olen 186 cm. STT:ssä joutuu melkein varvistamaan jos haluaa molemmat jalat maahan - aika lailla samoin kuin Super Dukessa.

Buellit on loistavan näköisiä(hieno muutenkin), Benellien valikoimaa tuli ihailtua aikanaan House of Bikessa.

Muutaman kilometrin kokemuksella MT-01 on kyllä mielenkiintoinen vaihtoehto. Painaa paljon, mutta alusta ja jarrut ovat jees, kone ei ole tykki, mutta vääntöä ja ääntä riittää.

Nyt tuntuu, että olisi vaihtoehtoina:

1. MV Agusta 910 tai 920
2. Moto Morini
3. MT-01

Nyt kun saisi vielä päätettyä MV Agustan ja Morinin välillä, niin se olisi siinä.

Onnittelut persoonallisen valinnan johdosta, kumman sitten otatkin. Hyvä että uskaltaa ostaa sen mitä haluaa.

Onnittelut persoonallisen valinnan johdosta, kumman sitten otatkin. Hyvä että uskaltaa ostaa sen mitä haluaa.

Nuo pyörät miellyttävät juuri nyt silmää ja mieltä, ei siinä sitten muita juttuja mietitä. Ei näillä pyörillä kauppaa tehdä tai järkisyistä laitetta ostetta, vaan ihan ajamisen riemua tämä homma on. Ehkä MV Agusta tällä kertaa? Vaikea päätös.

Nuo pyörät miellyttävät juuri nyt silmää ja mieltä, ei siinä sitten muita juttuja mietitä. Ei näillä pyörillä kauppaa tehdä tai järkisyistä laitetta ostetta, vaan ihan ajamisen riemua tämä homma on. Ehkä MV Agusta tällä kertaa? Vaikea päätös.

Onko tuo uusi pikku-Brutale auttamatta liian pieni? Eihän noista tosin kamalasti vielä mitään kokemuksia löydy.

Onko tuo uusi pikku-Brutale auttamatta liian pieni? Eihän noista tosin kamalasti vielä mitään kokemuksia löydy.

Ei se liian pieni ole, ei vaan pääse vielä missään koeajamaan, eikä malta odottaa uutta pyörää kesäkuun loppuun(tulossa kuulemma silloin). Täytyy koeajaa se myöhemmin kesällä.

Täältä voisi lähteä stage 2 mt-01 todella edullisesti, harkitsen tuon vaihtamista fz1:seen.

Voin suositella ainakin morinia, on ainakin luonnetta, voimaa, persoonallisuutta ja ei tule ihan heti samanlaista vastaan.
Kaverilla ollut tuollainen jo monta vuotta ja ei siinä mitään vikaa ole ollut.
Ja ne äänet on sitten todella miehekkäät.
Ei ehkä mikään helpoin tapaus kesyttää, kun saa olla tarkkana tuon etupyörän maassa pitämiseksi.
Osathan siinä ovat todella laadukkaat...

Kummatkin hienoja pelejä, niinkuin MT-01 kanssa. Morini ehkä näistä paras omaan käteen. Toisaalta tekisi mieli ajaa kesä rivinelosella, kun on V2 ollut alla ties kuinka monta vuotta.

Tuli haettua Brutale. Ihan mukava peli, tosin ei V2 tunnelmaa :D Nätti pyörä kyllä.

Jos järjellä vaihto olisi tehty, olisin hommannut KTM SMR 990 tai Superduke ärrän. Superduke one ollut itsellä kuitenkin, vaikka erinomainen olikin, ei tee mieli nyt sellaista. Eikä Ducatai. Benelli putosi pienten sähköongelmiensa vuoksi taaemmaksi listassa Lopuksi valittaviksi jäi Moto Morini, B-KING, MT-10 ja erilaiset Brutalet .Toisessa testiryöpössä jäi valinnoiksi upea Moto Morini ja kaunis MV Agusta Brutale 910/920. Agusta hinnan suhte ajotuntumaan ja mielenkiintoiseen neloskoneessa veti pienellä marginaalilla sen Morinin ohin. Morinista sanottava moottorin olleet täysin kymppi, säädetyn 910 Brutalen päästessä niiltä ominaisuuksiltaan ysiin. Ajo-ominaisuudet aika samaa luokkaa, kumpikin menee kuin juna. Sitten mentiin lopussa ihan tunteella ja Brutaleista säväkämpi 910r vei voiton.

Hienolta peliltä vaikuttaa, ei monissa asioissa Superduken tai Hypermotardin luokkkaa, monessa taas enemmän. Ihan tunteella sydämellä tämä tuli ostettua, ei tullut paljon mietittyä jälleenmyyntiarvoa tai verran muita juttuja muihin.

Vielä vinkkinä voisi sanoa, Buellit on ehdottomasti kokeilemisen arvoisia, eivät ole tehotykkejä, vaan varsanin charmikkaita laitoksia.

No niin, onneksi olkoon uudesta pyörästä. Niin kuin sanoit, tunteellahan nämä päätökset tehdään hyvin pitkälti... :)

Onnittelut uudelle menopelille. Vahva veikkaukseni on että et joudu katumaan!
Tuusmotoristako hait?

Eissaatana mikä raami tuossa buellissa! Kait tuohonki silimä tottuu, mutta nyt näin kynäniskalle tuo näyttää melko paljon pyörältä joka on tarkotettu tyypeille joille hauiksen ympärysmitta pitää olla isompi ku reiden ja sama pyörän raamille.
*meinaa tippua pöydän alle naurun voimasta* :grin::grin:

No joo, mä vihasin Buellien ulkomuotoa ensin, kummasti se silmä sitten tottui ja seuraavaksi olikin pakko saada oma Lightning. En vaan taida ihan täyttää tuota olettamaasi määritelmää. Ehkä sitten mun kohdalla pyörän muskelit korvaa ne multa puuttuvat hauikset. :D

Back