• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ei pysty kestämään enää!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oskari121
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

oskari121

New member
Ilmat on aika kohillaan, mut maahantuojalta ei vaan kuulu ilouutista. Kawasaki VN900 Classic on tilauksessa . Alkais nyt jo ne räntäsateet ni eiköhän se mopedikin sieltä ilmestyis...
buttrock.gif

NO NYT!!!
Tuli puhelu perjantaina, että mopo on suomessa, paperit liikkeessä jne. Viimeistään torstaina alkaa putket paukkumaan , WOOOHOOOOO!
Loppui viimekertainen pyöränomistus kuin seinään, kun olin yks aamu lähdössä töihin vanhalla Z-750:lläni. Kypärä kainalossa unenpöpperössä pyörin pitkin parkkipaikkaa ja mietin, että jotain puuttuu... Oli joku peelo nostanut mopon kyytiinsä , prkl.
Nyt tulee saletisti sellaset varashälyttimet ja kettingit, että aika Houdini saa olla, jos sen mielii viedä.

Julma JJ:lle; tilasin mopon about kuukausi sitten. Välillä lupailtiin jo vapuksi, mutta alunperin lupailut oilivat 15.5. mikä osoittautui sangen tarkaksi arvioksi.

Mulla ollu uus pyörä tilauksessa aika tarkkaan 1.5kk ja pyöräkin ollut suomessa jo 3 viikkoa liikeen tiloissa, mutta eivät kuulemma saa papereita tullista - kuulemma ruuhkaa. Menikö sulla nuo tullaus ja rekisteröintijutut nopeasti?

Ku välillä tuntuu, että koijataanko tässä apinaa.

Jux.

Tutulta kuulosta. Itse tilasin uuden rykkösen maaliskuun lopussa ja yhä papereita odotellaan ennen ajojen alkamista. Paprut olleet "käsittelyssä" nyt about 1,5 viikkoa
sad_orig.gif

-antip

>Liikkestä vaan KOE kilpi pyörään ja ajamaan.

Nekin kuulemma 'ajossa'. Olen varmaan liian kiltin näköinen, että antavat koekilvet joillekkin muille.

Jux.

>täh? koekilpiä ei saatavilla? Sano että piirtää tai että voit tehdä itse. Mitähän ne sulle siellä syöttää?

Löytyskö tosta jostain netistä tai muualta lisää tietoa? Olen ekaa pyörää nyt hommaamassa ja nää jutut on viel hakusessa.

Jux.

Ei oikeen onnistu toi koekilvillä ajelu. Ongelmia tulee pidemmän päälle. Paska homma, koita jaksaa.
mad.gif

NO NYT!!!
Tuli puhelu perjantaina, että mopo on suomessa, paperit liikkeessä jne. Viimeistään torstaina alkaa putket paukkumaan , WOOOHOOOOO!
Loppui viimekertainen pyöränomistus kuin seinään, kun olin yks aamu lähdössä töihin vanhalla Z-750:lläni. Kypärä kainalossa unenpöpperössä pyörin pitkin parkkipaikkaa ja mietin, että jotain puuttuu... Oli joku peelo nostanut mopon kyytiinsä , prkl.
Nyt tulee saletisti sellaset varashälyttimet ja kettingit, että aika Houdini saa olla, jos sen mielii viedä.

Julma JJ:lle; tilasin mopon about kuukausi sitten. Välillä lupailtiin jo vapuksi, mutta alunperin lupailut oilivat 15.5. mikä osoittautui sangen tarkaksi arvioksi.
Onnellinen loppu siis
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

Kannattaakin aina merkityttää tarkasti papereihin toimituspäivämäärä ja mitkä ovat mahdolliset hyvitykset myöhästymisestä
bowdown.gif
Hyöty on silloin kaksisuuntainen; pistää kauppiaan pitämään puheistaan kiinni ja on tiedossa suhtkot tarkka päivämäärä, jolloin pääsee
062802moto_prv.gif
sport05.gif
ja vielä ettei tarvitse
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
niin paljon.

Ja onnellinen loppu täälläkin päässä. Eilen sain pyörän. Ja 250km takana (prioriteetit kohillaan: meni Suomen peli, Lordi euroviisuissa, Lost ja 4400 ohi suun).

Mut täällä päässä kyllä vaihtuu liike, sen verta huonoa palvelua sain. Niin äänestän rahoillani.

Mutta Yamahan FZ6s on nyt alla.

Jux.

Back