Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liikkestä vaan KOE kilpi pyörään ja ajamaan.Mulla ollu uus pyörä tilauksessa aika tarkkaan 1.5kk ja pyöräkin ollut suomessa jo 3 viikkoa liikeen tiloissa, mutta eivät kuulemma saa papereita tullista - kuulemma ruuhkaa. .
täh? koekilpiä ei saatavilla? Sano että piirtää tai että voit tehdä itse. Mitähän ne sulle siellä syöttää?>Liikkestä vaan KOE kilpi pyörään ja ajamaan.
Nekin kuulemma 'ajossa'. Olen varmaan liian kiltin näköinen, että antavat koekilvet joillekkin muille.
Jux.
Onnellinen loppu siisNO NYT!!!
Tuli puhelu perjantaina, että mopo on suomessa, paperit liikkeessä jne. Viimeistään torstaina alkaa putket paukkumaan , WOOOHOOOOO!
Loppui viimekertainen pyöränomistus kuin seinään, kun olin yks aamu lähdössä töihin vanhalla Z-750:lläni. Kypärä kainalossa unenpöpperössä pyörin pitkin parkkipaikkaa ja mietin, että jotain puuttuu... Oli joku peelo nostanut mopon kyytiinsä , prkl.
Nyt tulee saletisti sellaset varashälyttimet ja kettingit, että aika Houdini saa olla, jos sen mielii viedä.
Julma JJ:lle; tilasin mopon about kuukausi sitten. Välillä lupailtiin jo vapuksi, mutta alunperin lupailut oilivat 15.5. mikä osoittautui sangen tarkaksi arvioksi.