Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun ajoin kortin, (-04) autonkoulunopettaja sanoi että motoristien tapa morjestaa pitäis kitkeä pois, kun se on niin vaarallista... Ehän mä sitte ekana kesänä uskaltanu ketään morjestaaOnhan se melkein sääntö ettei ajokoululainen moikkaa, taitaa olla mielessä muut asiat kuin ilmassa heiluvat räpylät, mutta kysymys koulussa oleville: Onko takana tullut opettaja kommentoinut tätä tervehtimisrituaalia mitenkään puolesta neuvoen vaiko vastaan haukkuen?
Kas, sentään joku vielä keksii uusia tapoja kaataa pyörä. Yleensä se on sitä samaa vanhaa "ajoin öljyihin/hiekkaan/mutkaan/whatever", mutta bensan loppuminen kesken tiukan käännöksen puuttuu jopa täältä.Onnistuin myös "kaatamaan" pyörän ensimmäisen kerran. En tosin suostu ottamaan täyttä vastuuta siitä - kiersin keilajonon viimeistä keilaa ympäri, kun yhtäkkiä loppui bensa ja moottori sammui.
Eilen eka kädenheilautuskysymys koulussa oleville: Onko takana tullut opettaja kommentoinut tätä tervehtimisrituaalia mitenkään puolesta neuvoen vaiko vastaan haukkuen?
No hih, ihan samalla tavalla kosautin itse kesäkuussa. Sit joutu kaks viikkoo oottaa uutta inssiä. Mut kyl se siit.Mutta p*rkele. A:n inssi meni sitten reisille. Käsittelykoe täysin virheettä ekalla yrityksellä, mutta sitten liikenteessä typerä ajolinjavirhe. Risteyksessä käänty kaks kaistaa vasemmalle ja itse olin sillä oikeanpuolimmaisella. Otin ajolinjan sitten sen vasemmanpuoleisen päälle, kun en tajunnut, että siinä oli toinenkin kaistaTYHMÄ!![]()
Juu, meikäläinen ajoi ensimmäiset metrit autokoulun Pannarilla.Autokouluissa on onneks yleensä aika helpot pyörät esim kawa er 500... niillä on helppo ja mukava ajaa ekat kilometrit
Joo pitäähän ne hyrrä voimat sen pyörän pystyssä. Itse joudun välillä nousemaan seisomaan jalkatapeille ja parantelemaan takin asentoa kun sen nyt on viime talven diettien jälkee kaksi numeroa liiaan iso. Kyllä se käpälän siitä tangosta voi irrottaa ei sitä tarvitse pelätäHihi, tänään räpelsin visiiriä kiinni ajon aikana, takaa autosta ei tullut mitään kommenttiaEli kaipa se opettaja sit luottaa siihen että ne hyrrävoimat sen pyörän pystyssä pitää suoralla tiellä ajellessa...