Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi Olkoon !Ja nyt se sitten on sitä. Mulla on A-kortti
Arvatkaas mikä fiilis?![]()
![]()
No, se on sellanen, että muutaman tunnin päästä alkaa poskilihaksia särkemään hymyilemisestäJa nyt se sitten on sitä. Mulla on A-kortti
Arvatkaas mikä fiilis?![]()
![]()
samaa mulle ohjeistettii... aluks kuulu takaa et tassua taivaalle... sit jossai vaihees se vaihtu siihe et mikä ny o? et pitäähä ny kavereit moikkaaMulla se ajo-opettaja ainakii sano että pitää opetella ajamaan myös 'ilman käsiä' että voi tervehtiä vastaantulevia motoristejäOnhan se melkein sääntö ettei ajokoululainen moikkaa, taitaa olla mielessä muut asiat kuin ilmassa heiluvat räpylät, mutta kysymys koulussa oleville: Onko takana tullut opettaja kommentoinut tätä tervehtimisrituaalia mitenkään puolesta neuvoen vaiko vastaan haukkuen?![]()
Ihan vaan kokemuksella voin sanoa että ajele nyt muutama pyörää ensittäin ennenkuin sen kustomin ostat. Tulee kalliksi vaihtaa parikertaa vuodessa pyörää nimim; kokemusta on. Tosin vaihtuu ne nykyäänkin kohtuu tiuhaa.Hmm... Milläköhän tätä fiilistä oikein voisi kuvailla?
Hitto, 140 km juurikin tuolla 535 Viragolla ratkaisi ongelman puolestani: kyllä musta sittenkin taitaapi tulla kustoomisti.
Oli sitä ajaessa oikeasti semmoinen fiilis ettei toista... Tai siis. Niin kuin joku joskus mulle sanoi, se on parasta mitä voi tehdä housut jalassa
Ja tämä jatkuu. Kaverin pyörä on tällä hetkellä taloyhtiön autohallissa odottamassa huomista aamua![]()
![]()
JIIHAA! Tänään oli inssi ja kortti tuliHuomenna eka ajotunti! Kypärää jo sisäänajetaan kotona ja mopokuume nousee päivä päivältä. Alkaa jo vaikuttamaan yöuniinkin kun illat vain ihmettelee sängyllä ja odottaa että saa oman pyörän ja pääsee vielä tänä syksynä baanalle. Z750 ois haaveissa![]()
![]()
Ei tartte enää odottaa, eilen sain oman Zetan alleEi se vielä mitään mutta odotahan kun saat oman tai kaverin mopon ekaa kertaa alle... Sen jälkeen jos pystyt pitämään naaman peruslukemilla niin onnittelen ja nostan hattua ja vaikka tarjoan kaljan jos joskus pyörit Tampereella![]()
Onneksi olkoon, tästä se onnellinen itsekseen ajelu alkaaTiedän fiiliksen nimim. 1½ viikkoa kortillinen moottoripyöräkuski![]()
![]()