• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Elintenluovutustestamentti

Elinten luovutus testamentti -

• Testamentti tehty ja omaiset tietää sen

Ääniä: 0 0,0%
  • Mulle ei voi sattua mitään

• Olen superman

• Ajan aina varovasti ennakoiden

• Luovutan vain siementä

• Muista viis

• Jos nyt sitte tälle ajokaudelle allekirjoittais

• Ääniä yhteensä
    0

Sam'Ovaari

New member
Itsellä on ollut tämä testamentti lompsassa jo muutaman vuoden. Muuta testamentattavaa ei paljoa olekkaan
wink.gif
Näitähän saa apteekista, täyttäkää omanne.
Toivotaan ettei tarvitse kuitenkaan ositusta toimittaa!

No enivei, otetaan ajokauden alotus rauhallisesti ja Lets be careful out there!!

Minä olen supermies. Sitäpaitsi tarpeeksi lujaa kun ajaa niin pääsee vaaratilanteistakin nopeammin ohi, ei hirvetkään ehdi osua.

Nojuu, vakavasti puhuen ei tuommoinen mikään pöllömpi idea olis. Hittoako niitä osia panttaamaan kun tarpeeseenkin voisi mennä. Jospa vaikka hieman tutustuisi aiheeseen ...  
thumbs-up.gif

Joo, ollut ehkä noin viisi vuotta tarkoituksena hommata elinluovutustestamentti, jos nyt vihdoin sen hankkis.

(Vaikka vastasinkin etten luovuta kuin siementä
biggrin.gif
)

Yli 10v kulkenut lompakossa mukana.

Se, että kelpaako ne mihinkään, onkin sitten toinen juttu. Mutta että evvk siinä vaiheessa kun napsahtaa. Hyvä jos jotain varaosia joku saa.

Supermies olen, ei tuollaisia tarvita
tounge.gif

Kai tuollaisen voisi silti hankkia...joskus.

Lompakossa olluna jo -90 luvun alusta. Tarttis varmaan päivittää että joku saa selvää tarpeen vaatiessa.

Varaosien luovutuspaperi kulkenut lompakossa jo yli kymmenen vuotta. Siinä vaiheessa kun itsellä ei enää ole tarvetta ko. osille, niin kaikki käyttökelpoinen on luovutettavissa. Jollain varaosalla saattaa jopa joku motoristi päästä jatkamaan taivalta
buttrock.gif

Toivottavasti ei kuitenkaan ihan tällä ajokaudella... Mutta verta voi sitäkin luovuttaa myös ajokauden aikana ja luovutetaankin
thumbs-up.gif

Nyt ensimmäistä kesää alottelevana motoristina olisi hyvä päätös tuokin ottaa, eikös se riskikin ole nyt tutkitusti suurin
idea3.gif

Piikillä kun rupesin ajelemaan tuli tehtyä moinen lappunen. Mammaa tietysti hirvitti. Siitäkin rupeaa olemaan kohta 20v.
omg.gif

On kulkenut lompakossa jo useamman vuoden. Mitäpä niillä elimillä sitten enää itse tekee, kun henki ei pihise?

On ollut joskus aikoinaan lompakossa.Ja onhan tuota elintä tullut jo luovutettua koko maakunnalle.
smile_org.gif

Joo, onhan sellainen mukana aina. Mopokauppiaiden pitäisi tarjota testamenttiä asiakkaille.

Hyvistä elimistä on pulaa ja onnettomat ihmiset, jotka niitä tarvitsevat jonottavat pitkiä aikoja saadakseen elämänsä laadukkaammaksi.

Toivottavasti saan kuitenkin pitää omat elimeni pitkään.

Vielä en oo tehny, mut mitä helvettiä mä elimilläni teen ku oon kuollu? Jakoon vaa jos joku niitä tarttee...

Elintenluovutus-kortti ollut jo kymmenen vuotta lompakossa mukana. Lisäksi tein vielä jokunen vuosi sitten ruumiinluovutus testamentin Helsingin yliopiston kanssa. Ei tartte jälkikasvu sitten tapella, kuka maksaa hautajaiset.... Kaikki hoituu yliopiston "piikkiin" ja omaiset saavat noin vuoden päästä hakea uurnan tuhkineen....
confused_orig.gif

Mutta vielä eletään ja ajellaan, varovasti
062802moto_prv.gif

Useamman vuoden on jo lompakossa kulkenut mukana tuo elintenluovutustestamentti. Mitäpä sitä kuolleena enää elimillään tekiskään.
idea3.gif

On ollut jo monta vuotta lompakossa ja äidillekin taisin joskus vinkata että semmoinen löytyy jos jotain sattuu.

Miusta tuota asiaa voisi promota paljon laajemminkin, tuntuu että olen noihin kortteihin/lehtisiin törmännyt vain muutaman kerran.

Back