Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt sitä hemmetin valkoista soopaa pukkaa Vantaallakin. Sunnuntaina sai vielä vetää tapeilta ja soisin saavani sitä lajia jatkaa.
Mitäs itkua se tämä on stunttimieheltä?
Sehän on vaan reeniä, kun harjoittelet tapeilta metrisessä spoorissa.
Minä tykkään, kun on kiskot, haha.
No sitä tein viime talvenakin, tosin ei se ihan metrinen spoori ollut. Ja hyvää treeniä on oikeastikin vetää spooria tapeilta mutta ei sitä nyt ihan koko ajan voinut hauskaksi väittää.
Englantilaisena talvena voi treenata kesäenduroa, enemmän minä siitä hyötyisin ja on se hauskempaakin. Meinasin käydä retkilumilapion reppuun että saan hardistreenipaikoilta kaivettua sen verran linjaa auki että saa renkaalle pitoa.
Ajaa sitä spooria paremman puutteessa mutta jotenkin on siihen mennyt maku.
No se on kun tämä on sinulle talvinen korvikelaji. Mie taas ajan kesätkin enskaa mutta treenaisin mieluiten niitä kesäkautta hyödyttäviä juttuja enemmän talvellakin. Ajaa sitä spooria paremman puutteessa mutta jotenkin on siihen mennyt maku. Kävin Motonetistä justiinsa retkilapion niin saan kanlliokynnysten alta vähän lumia pois, olkoon ne välit vaikka spoorilla![]()
Tässä se on omaltakin osaltamulla tulee pelkästään kesäkaudessa se reilut 120h ajoa, on jäänyt tuo katumopoilu täysin kurahommien alle. Kesälaji tää mun makuun on, enduropyörää ajetaan pääasiassa tapeilta.
Just katselin, että Albania olis halpa maa olla ja kelitkin olis talvella just nappiin enduroon.
No mites olis Bulgaria?
https://www.enduromaxbg.com/
No mites olis Bulgaria?
https://www.enduromaxbg.com/
Jep, myös tää on erittäin kiinnostava mesta.
Noihan on loppujen lopuksi kaikki tosi likellä toisiaan, että sama missä tuolla sitä majapaikkaa pitäisi, niin siitä olis näppärä liikkua. Olin reilu kuukausi sitten lomalla Kroatiassa ja siellä autolla liikkuessa tuli kans katseltua, että ajettavaa ja paikkoja riittäisi
Jostain kumman syystä kaikki noi paikat on myös omassa instassa tullut vähän hiton hyvin mainoksiin![]()
Noh, tänään täytyy kai kuitenkin taas mennä avaamaan reittiä hankeen, ei varmaan ole tullut kuin se 20cm lunta...
2 neljän kierroksen stinttiä Oripään spooria takana. Aattelin vielä yhden vetäistä, ja katsoa saanko perseeni vuotamaan verta. Osallistumiskynnys erilaisiin keskusteluihin madaltuu, eikä puheenaiheet loput täten niin herkästi.
Onko siellä jotain kunnon ränniä ? Jos täs nyt vihdoinkin pääsis parin viikon sisään ajamaan edes toisella mopolla.
2 neljän kierroksen stinttiä Oripään spooria takana. Aattelin vielä yhden vetäistä, ja katsoa saanko perseeni vuotamaan verta. Osallistumiskynnys erilaisiin keskusteluihin madaltuu, eikä puheenaiheet loput täten niin herkästi.