Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta!Minä ostaisin nyt ensipyöräksi juuri sen pyörän, joka sillä hetkellä sattuu itseä miellyttämään ja unohtaisin kaikki "riittää/ei riitä"-kommentit.
Kun tuo ensimmäinen pyörä on sitten ostettu ja sillä hetken ajettu, niin sitten tietää jo mitä pyörältä hakee ja mikä on itselle se paras vaihtoehto....kunnes mieli vaihtaa paikkaa ja taas iskee pyöräkuume.
Siis...taisin itekki sanoa, että 600-kuutioinen on mitä mainioin ensi pyörä.En itekkään aio muutamaan vuoteen ostaa mitään tonni kyykkyä-enkä tiedä ostanko koskaan.Kyykky ei välttämättä ole se mun juttu kuitenkaan,koska en aja radalla ja ajan muutenkin suht rajoitusten mukaan.Enkä usko että tarttisin sellaista,eikä oo rahaa niin paljoo (muutenki pyöräily kustantaa jo nyt aika paljon)tarkoitin nyt lähinnä sitä että kyllä sitä tehoa saisi olla enemmän.Mutta eipä se nyt niin suuri puute ole.Pääasia on mielestäni, että on kaikin puolin muuten hyvä ajaa.Ja mitä 600 kuutioisiin tulee-ne riittää aivan hyvin Suomessa.Mutta se on pakko sanoa, että eipä 600 paljoo väännäHmm, aika mielenkiintoista että kiihtyvyys loppuu kahdessa viikossa? Tarkoitatko nyt sitä, että se kiihtyvyys ei ole riittävä edes tehoalueella eli varmaankin 8000-11000 kierroksilla? Mulla meni ainakin 15tkm, ennenkuin opin käyttään kunnolla edes mun pyörän tehoja kunnolla ja on sitä mopolla tullut ajettua kuus vuotta ihan hulluna ja isojakin pyöriä on tullut koeajettua melkein kymmenisen kappaletta.Ite ostin ekaks pyöräks 600 bandiitin.No okei ikääki vasta sen verta ettei isompiin oo viel päässy käsiks ennen tätämut toisaalta siin ei kyl kiihtyvyys mihkään riitä enää.Kaks ekaa viikkoo oli kivaa ku se kiihtyki johonki.Nyt jo haluais tehokkaampaa
Tietty seki riippuu tiestä mihin se riittää ja mihin ei.Mutkapätkillä se riittää ihan ok.Mut maantiellä kaipais tehoo.Mutta sekin on totta ettei tuollakaan pyörällä pysty hyödyntämään kaikkea tehoa joka paikassa. Mut ite en kyl ostais 500-kuutioista ekaks pyöräks.Kannattaa alottaa 600:lla.Niitä saa suht edullisesti ja suht uutena.Ainaki jos tinkii vähän.Tollanen pienempi pyörä on paras opettaja ekana pyöränä.Vaikka sanon tehon loppuneen 600:sta, niin todellakaan en kadu ostostani.Haaveeni olisi ollut R1.Mutta rahat ei riittänyt ja järki sanoi, että kannattaa opetella pienemmällä.Se antaa enemmän virheitä anteeksi.No okei...on mulla krossi pyöristä ja mopoista kokemusta suht paljon.Ikää vasta 20.Mut kannattaa kuunnella sydäntä mitä haluat
ja järkee mitä todella tarvitset ekalta pyörältä.Suosittelen lämpimästi 600:n ostoa.Toivottavasti tästä nyt sai jotain selvää eikä tulis vittuilua![]()
![]()
Tietty ei ne mun rahoja ole, jos joku haluaa tonnikyykyn heti alle, mut koska mielipiteitähän täällä kysellään, niin kyllä sanoisin että alle 200kg pyörässä about sata hummaa kuussatkussa alkaa riittään hyyyvin pitkälle Suomessa. Esim zzr 600:n moottori on jotain mitä ei uskois 600:sen moottorin olevan.
Kuussatasissakin on todella paljon eroa, olen nyt vuoden sisällä koeajanut kuutisen eri kuussatkua ja jokainen oli kuin ihan eri puusta veistetty, moottorienkin osalta. Eli koeajoa, koeajoa![]()
PS. ( nyt vasta se vittuilu) Bikez.comin mukaan 600cc banditin 0-100km/h olis 4.10s, et tuskin kovin montaa autoa tulee liikenteessä vastaan joka samaan pystyy![]()
![]()
Tässä on erittäin fiksusti sanottu kommenttiMinä ostaisin nyt ensipyöräksi juuri sen pyörän, joka sillä hetkellä sattuu itseä miellyttämään ja unohtaisin kaikki "riittää/ei riitä"-kommentit.
Kun tuo ensimmäinen pyörä on sitten ostettu ja sillä hetken ajettu, niin sitten tietää jo mitä pyörältä hakee ja mikä on itselle se paras vaihtoehto....kunnes mieli vaihtaa paikkaa ja taas iskee pyöräkuume.