Jeppe Jääkarhu
New member
Eka pyörä oli CBR 600rr, henki sekä hauskuus on tallella. 600cc riittää kaikkeen ajoon mainiosti(ja liiaksi). Mielipiteet on kuin nenät päässä, kaikilla on yksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OT: Jenna JamesonToi on vähän sama kuin että poju on pääsemässä ekaa kertaa nussimaan ja kyselee, et pitäskö nussii Jenna Jamesonii, Janina Frostellii vaiko Barbara Bushia kun kerran alkaa saamaan?
JJ on loppuunajettu - Eli Janinaa alle vaan ja kovaa ajoa!OT: Jenna JamesonToi on vähän sama kuin että poju on pääsemässä ekaa kertaa nussimaan ja kyselee, et pitäskö nussii Jenna Jamesonii, Janina Frostellii vaiko Barbara Bushia kun kerran alkaa saamaan?![]()
Ai siitä tulee se, missä on JJ? Vastaus: ajossa!JJ on loppuunajettu - Eli Janinaa alle vaan ja kovaa ajoa!OT: Jenna JamesonToi on vähän sama kuin että poju on pääsemässä ekaa kertaa nussimaan ja kyselee, et pitäskö nussii Jenna Jamesonii, Janina Frostellii vaiko Barbara Bushia kun kerran alkaa saamaan?![]()
![]()
Hmm, aika mielenkiintoista että kiihtyvyys loppuu kahdessa viikossa? Tarkoitatko nyt sitä, että se kiihtyvyys ei ole riittävä edes tehoalueella eli varmaankin 8000-11000 kierroksilla? Mulla meni ainakin 15tkm, ennenkuin opin käyttään kunnolla edes mun pyörän tehoja kunnolla ja on sitä mopolla tullut ajettua kuus vuotta ihan hulluna ja isojakin pyöriä on tullut koeajettua melkein kymmenisen kappaletta.Ite ostin ekaks pyöräks 600 bandiitin.No okei ikääki vasta sen verta ettei isompiin oo viel päässy käsiks ennen tätämut toisaalta siin ei kyl kiihtyvyys mihkään riitä enää.Kaks ekaa viikkoo oli kivaa ku se kiihtyki johonki.Nyt jo haluais tehokkaampaa
Tietty seki riippuu tiestä mihin se riittää ja mihin ei.Mutkapätkillä se riittää ihan ok.Mut maantiellä kaipais tehoo.Mutta sekin on totta ettei tuollakaan pyörällä pysty hyödyntämään kaikkea tehoa joka paikassa. Mut ite en kyl ostais 500-kuutioista ekaks pyöräks.Kannattaa alottaa 600:lla.Niitä saa suht edullisesti ja suht uutena.Ainaki jos tinkii vähän.Tollanen pienempi pyörä on paras opettaja ekana pyöränä.Vaikka sanon tehon loppuneen 600:sta, niin todellakaan en kadu ostostani.Haaveeni olisi ollut R1.Mutta rahat ei riittänyt ja järki sanoi, että kannattaa opetella pienemmällä.Se antaa enemmän virheitä anteeksi.No okei...on mulla krossi pyöristä ja mopoista kokemusta suht paljon.Ikää vasta 20.Mut kannattaa kuunnella sydäntä mitä haluat
ja järkee mitä todella tarvitset ekalta pyörältä.Suosittelen lämpimästi 600:n ostoa.Toivottavasti tästä nyt sai jotain selvää eikä tulis vittuilua![]()
![]()
Kaiken kokosii pyörii saa suht uutena sekä jopa täysin uutenaNiitä saa suht edullisesti ja suht uutena.
Ootko kuullut että moottori tykkää kun sitä kierrättää?Jatkoin reilu vuosi sitten viissatasella ja ei riittänyt mihinkään, mutta toisaalta hyvä oli opetella silla takasin moottoripyöräilyn saloihin. Keväällä ostin seiskapuolikkaan joka jäi pieneksi kahdessa viikossa. Nyt tonninen sv ja kymppitonnin jälkeen olen tullut siihen tulokseen että liian tehoton.![]()
Usko pois, kaikki on käytössä mitä irti saa. Pitää saada enemmän kun ei vaan riitä. Toivottavasti ei käy niin ettei mikään riitä.Ootko kuullut että moottori tykkää kun sitä kierrättää?Jatkoin reilu vuosi sitten viissatasella ja ei riittänyt mihinkään, mutta toisaalta hyvä oli opetella silla takasin moottoripyöräilyn saloihin. Keväällä ostin seiskapuolikkaan joka jäi pieneksi kahdessa viikossa. Nyt tonninen sv ja kymppitonnin jälkeen olen tullut siihen tulokseen että liian tehoton.![]()
![]()
Tulee myös halvemmaksi![]()
taitaa olla väsyneen löpinääJatkoin reilu vuosi sitten viissatasella ja ei riittänyt mihinkään, mutta toisaalta hyvä oli opetella silla takasin moottoripyöräilyn saloihin. Keväällä ostin seiskapuolikkaan joka jäi pieneksi kahdessa viikossa. Nyt tonninen sv ja kymppitonnin jälkeen olen tullut siihen tulokseen että liian tehoton.![]()
No menisit nukkumaan jos väsyttää.taitaa olla väsyneen löpinääJatkoin reilu vuosi sitten viissatasella ja ei riittänyt mihinkään, mutta toisaalta hyvä oli opetella silla takasin moottoripyöräilyn saloihin. Keväällä ostin seiskapuolikkaan joka jäi pieneksi kahdessa viikossa. Nyt tonninen sv ja kymppitonnin jälkeen olen tullut siihen tulokseen että liian tehoton.![]()
Eiku en saanu unta vaikka yritin, mutta eikai se ny liian tehottomalta kuitenkaa oikeesti o alkanu tunuu?No menisit nukkumaan jos väsyttää.taitaa olla väsyneen löpinääJatkoin reilu vuosi sitten viissatasella ja ei riittänyt mihinkään, mutta toisaalta hyvä oli opetella silla takasin moottoripyöräilyn saloihin. Keväällä ostin seiskapuolikkaan joka jäi pieneksi kahdessa viikossa. Nyt tonninen sv ja kymppitonnin jälkeen olen tullut siihen tulokseen että liian tehoton.![]()
Kyllä se tuntuu siltä että kaipaa muutamaakymmentä terävämpää heppaa alleen. Alustakin saisi olla jonkinverran urheilullisempi, tosin tässä asiassa on säätäjässäkin parantamisen varaa. Tosissani olen ajatellut vaihtaa tehokkaampaan vielä tänä kesänä ja syynä on nykyisen pyörän kapasiteetti, se ei vaan ole tarpeeksi sporttinen minulle!Eiku en saanu unta vaikka yritin, mutta eikai se ny liian tehottomalta kuitenkaa oikeesti o alkanu tunuu?No menisit nukkumaan jos väsyttää.taitaa olla väsyneen löpinääJatkoin reilu vuosi sitten viissatasella ja ei riittänyt mihinkään, mutta toisaalta hyvä oli opetella silla takasin moottoripyöräilyn saloihin. Keväällä ostin seiskapuolikkaan joka jäi pieneksi kahdessa viikossa. Nyt tonninen sv ja kymppitonnin jälkeen olen tullut siihen tulokseen että liian tehoton.![]()
Kannattaa muistaa, että jos meinaatte ajella enempi 2 päällä, niin noi supersporttien "takapenkit" on aikas kovia pidemmän päälle...Hallitus haukku sun pyöränHähä, onko tällä 600cc unohtamisella jotain yhteyttä mun pyörän hankinnan kansMut sitteku sen kortin saat käteen niin käyhän kokeileen tota mun veturia, tiedä vaikka tykästyisit siihen
.
Ei oo kuulemma tarpeeksi sporttinen![]()
![]()
Niinhän siinä varmasti kävis et jos 600 laittas ja sitte käy isompaa testaan, niin kuume iskee samantien uudestaan.