Pavel Pude
New member
Olen kiinnostunut kawan er-6n mallista, onkos jotain käyttökokemuksia / tyyppivikoja mitä olisi hyvä tietää. Mikään hirvee pyssy erkka ei taida olla mutta olenkin vasta aloitteleva motoristi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskos sulla laittaa vaikka muutama kuva/hinta + muuta tietoo siitä pyörästä..??Ps. Mä voisin omani myydä ku haaveilen nyt isompaa ku nälkä näyttää kasvavan syödespist viestii jos kiinnostaa...
Pistin postii tuleen...Oiskos sulla laittaa vaikka muutama kuva/hinta + muuta tietoo siitä pyörästä..??Ps. Mä voisin omani myydä ku haaveilen nyt isompaa ku nälkä näyttää kasvavan syödespist viestii jos kiinnostaa...
Juu sama juttu, en vaan vuokrannut vaan ajoin kortin vasta tänä kesänä. Koulu pyöränä sattui olemaan kyseinen malli ja vaikutti minukin mielestä aika kivalta ajaa.Aloitin koko homman tänä kesänä vuokraamalla Ernon. Mun mielestä se oli todella mukava peli, ketterä ja tehoakin riittää, kone oli muutenkin positiivinen yllätys, vääntää yllättävän alhaalta. Hyvät fiilikset jäi.