GhostSpider
New member
Kuulimpas tuossa viikonloppuna vähintäänki epäilyttävän kertomuksen viimekesältä. Tapaus meni lyhykäisydessään näin: Kaksi motoristia, sanotaan nyt vaikka herrat A ja B olivat viime elokuussa olleet reissunpäällä mopottimillaan. Herra A edellä ja herra B sitten perässä. Herra A oli siinä aikansa päristellyt katsomatta peileihinsä ja jossain vaiheessa huomannut, että kaveri B ei enää tulekaan perässa mukana. Nooh, U-käännös ja katsomaan oliko B-kaverilla tullut pyörään ongelmia vai mikä on kun ei kaveria näy. No muutamien kilometrien päästä oli tiellä näkynyt hälytysajoneuvojen vilkkuja, porukkaa ja kaverin mopokin siellä nurin ja säpäleinä. Herra B oli ajanut kolmion takaa tulleen auton kylkeen ja siihenhän se oli miekkosen matka tyssännyt. Itse hepulle ei kuitenkaan tarinan mukaan ollut käynyt pahasti ja siltä osin homma oli ollut OK. MUTTA: Siinä tietenkin tapauspaikalla poliisit olivat ottaneet lausuntoja silminnäkijöiltä ja tapaukseen osallisilta niin kuin asiaan kuuluu. Yksi silminnäkijöistä (kotilokuski) oli sitten tuumannut poliiseille, että ainakin herra A (edellä ajanut) oli hänen mielestään ajanut reilua ylinopeutta ( Motoristi A oli ajanut kotilokujettajaa vastaan hieman ennen tapahtumaa) . Itse kolariin osallistujan nopeudesta, siis herra B:n nopeudesta kyseinen kotilokuski ei ollut maininnut mitään. Samaisessa kotilossa ollut "vänkäri" oli puolestaan todennut, ettei huomannut kummankaan motoristin ajaneen ylinopeutta... No mutta se mikä tekee tästä jutusta mielestäni vähintäänkin ihmeellisen on se, että tuolta motoristi A:lta oli otettu kortti pois epäiltynä ylinopeudesta tuon kotilokuljettajan "todistuksen" takia. Tämän hetken tilanne on kuulemma se, että motoristi A on edelleen ilman kortiia ja odottelee oikeudenkäyntiä kyseisestä tapauksesta. Korttia ei ole saanut puhuttua takaisin, vaikka työt sitä vaatisi.
Kuinka hel...tissä on mahdollista, että jonkun ulkopuolisen todistajan "kommentti" ylinopeudesta riittää poliisille ottamaan kortin kuivumaan ja odottamaan jatkotoimienpiteitä ilman minkäänlaista näyttöä !?! Ei kertakaikkiaan mene minun jakeluun ! Eikö tämä tarkoitaisi sitä, että voisimme jokainen ilmoittaa esim. ärsyttävästä naapurista, vanhasta vihamiehestä tahi verotarkastajasta, että tulipas tuossa melkosta kyytiä vastaan, käykäähän ottamassa kortti pois kaverilta !?! Ei juma!
Ehkäpä jompi kumpi yllä mainittussa tapauksessa mukana ollut motoristi on mukana myös täällä ORG:n keskusteluissa ja kertoo tarkempaa tietoa tapahtuneesta ja oikoo mahdolliset "puskaradion" aiheuttamat muutokset kertomukseen. Olisi eritäin mukava kuulla onko asian laita juuri noin kun minun annettiin ymmärtää vai onko juttu muuttunut "suusta-suuhun" kulkiessaan ja mikä on tämän hetken tilanne asiassa.
Kuinka hel...tissä on mahdollista, että jonkun ulkopuolisen todistajan "kommentti" ylinopeudesta riittää poliisille ottamaan kortin kuivumaan ja odottamaan jatkotoimienpiteitä ilman minkäänlaista näyttöä !?! Ei kertakaikkiaan mene minun jakeluun ! Eikö tämä tarkoitaisi sitä, että voisimme jokainen ilmoittaa esim. ärsyttävästä naapurista, vanhasta vihamiehestä tahi verotarkastajasta, että tulipas tuossa melkosta kyytiä vastaan, käykäähän ottamassa kortti pois kaverilta !?! Ei juma!
Ehkäpä jompi kumpi yllä mainittussa tapauksessa mukana ollut motoristi on mukana myös täällä ORG:n keskusteluissa ja kertoo tarkempaa tietoa tapahtuneesta ja oikoo mahdolliset "puskaradion" aiheuttamat muutokset kertomukseen. Olisi eritäin mukava kuulla onko asian laita juuri noin kun minun annettiin ymmärtää vai onko juttu muuttunut "suusta-suuhun" kulkiessaan ja mikä on tämän hetken tilanne asiassa.