Erikoiskilvet prätkissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jim Goose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jim Goose

New member
Onko itselläsi tai oletko bongannut erikoiskilpiä moottoripyörissä? Autopuolella lie yleisempi harrastus. Kaveri tilas aikoinaan -73 Ysi-Kawaan kilven ZI-900, tuo oli uudempi iso kilpi, maksoi kun erikseen sen tilas, 5000 mk..halpaa??
Tietysti sattumalta voi saada spesiaalikilven normaali jakelussakin. Mitä muilla löytyy?

Joopa joo...erikoiskilvet tuli tosiaan ihan normaali tsydeemin kautta. Kirjain yhdistelmä "BI" ei näin homofobisen ihmisen silmiin näytä hyvältä. Onneksi mopojen rekkareissa on vaan 2 kirjainta, muuten mulle takuulla olis tullu esim. "GAY 69" tai jotain vastaavaa...
crazy.gif
Koko viimekesän sit kiroilin tuota rekkariani ja laiskuuttaan jäi vaihtamatta... Ja onnekseni huomasin että monissa uusissa oli samaa "uljasta" kirjain yhdistelmää sovellettu, joten olkoot nyt tuo sitten...
confused_orig.gif

Joopa joo...erikoiskilvet tuli tosiaan ihan normaali tsydeemin kautta. Kirjain yhdistelmä "BI" ei näin homofobisen ihmisen silmiin näytä hyvältä. Onneksi mopojen rekkareissa on vaan 2 kirjainta, muuten mulle takuulla olis tullu esim. "GAY 69" tai jotain vastaavaa...
crazy.gif
Koko viimekesän sit kiroilin tuota rekkariani ja laiskuuttaan jäi vaihtamatta... Ja onnekseni huomasin että monissa uusissa oli samaa "uljasta" kirjain yhdistelmää sovellettu, joten olkoot nyt tuo sitten...
confused_orig.gif
Kohtalotoveri  
biggrin.gif
Onneks numerot eivät sentään viitanneet syntymävuoteen (heitti parilla vuodella). Sit kyllä olisi kilvet menneet vaihtoon..

Hitto kun ois ollu edellinen omistaja humoristi ja tilannut r-1 kilven
biggrin.gif
Tietty vois tilata tuon cb-350 kilven mut ei oo turhuuksiin varaa
sad_orig.gif

crazy.gif
confused_orig.gif
Ei toi paha ole, jos ei kuitenkaan rekkarisi ole BI-6
biggrin.gif

Olisi sitä mukava mennä Ruotsin maalle cruisailee
tounge.gif

Onko nämä erikoiskilvet ajoneuvo- vai henkilökohtaisia?
Eli kerran ostaa, niin sen saa siirtää uuteen tietty maksua vastaan?

Ainakin ajatuksena hyvä,jos ei totta.Eräässä Hayabusassa olen nähnyt kilventekeleen....

BU-551...................
biggrin.gif

Onko nämä erikoiskilvet ajoneuvo- vai henkilökohtaisia?
Eli kerran ostaa, niin sen saa siirtää uuteen tietty maksua vastaan?
Kyllä ne on ajoneuvokohtaisia ainakin vielä, keskustelua on ollut että ne muuttuis henkilökohtaiseksi kuten ilmeisesti EU:ssa yleensä. Hinta on tällä hetkellä 1000 euroo. Ite hankin vielä silloin kun maksoi 3000 markkaa, nimikirjaimet tuli hankittua  
wink.gif

edit: elikkä nykyään täytyy aina maksaa toi 1000 euroo jos vaihdat ajokkia ja haluat oman rekkarin mukaas.
bawling.gif

Kun olin seiskapuolikasta gixxeriä ostamassa niin eräässä ehdokkaassa oli kilpenä CC-750. Todennäköisesti sattumaa tuokin.
lookaround_orig.gif

Pitänee minunkin ilmoittautua näiden BI-ihmisten joukkoon. Rekisteri on BI-769, eli kuusysikin mahtuu mukaan.  
smile_org.gif

Parasta oli kuitenkin se, että ennenkuin sain prätkäni viime keväänä, niin kaverilleni heitin, että kyllä mun tapauksessani täytyy rekisteristä löytyä jotain pervoa. Oli muuten naurussa pitelemistä sen jälkeen.
biggrin.gif

Meilläpäin ainaki on saanu konttorilla pikkasen valkata siellä olevista kilvistä ku on sievästi pyytäny
wink.gif
Tää toimii tietty vaan sillon ku kulkineessa ei oo vielä mitään kilpiä. Nykyäänhän uusissaki vehkeissä tuppaa olemaan kilvet valmiina jo ennen rekisteröintiä.

Olen joskus huvikseni mietiskellyt niitä mahdollisuuksia, jotka nykyinen kilpilainsäädäntö Ä, Ö, W jne. -merkkeineen mahdollistaa moottoripyöriin. VEE-2 oli aikanaan jossain vaiheessa Loimaalla Lankisella (R.I.P) Harrikassa ja se oli ensimmäinen tietämäni kolmikirjaiminen mp-kilpi.

Mileikuvitushan on rajaton, mutta merkki- ja mallikohtaiset on myös hyviä, tyyliin GSX-750, VFR-750, BMW-650, jne. Tai sitten SEX-69, YKS-2, GOD-666, VAT-69 jne.

Keksikää lisää.

Lainaus osoitteesta www.ake.fi
Moottoripyörän rekisterikilpi
Moottoripyörän rekisterikilvessä on kaksi tai kolme kirjainta ja enintään kolminumeroisen luvun käsittävä tunnus mustin merkein valkealla heijastavalla pohjalla. Merkit ovat kahdella rivillä. Kilven koko on 200 mm x 165 mm.

mulla käynnyt mielessä et ottais vaan yhden numeron pois niin kilpi sama ku kotilossa mut en tiedä miten viranomaiset ottaa asiat ku voi kiistää et mopolla olin tiellä vaikka kotilolla kyseessä. no onhan tuolla 1000€+muut kulut niin käyttö johonkin muuhun kuin kilpeen
cool.gif
ps. sex-69 oli jossain jenkissä jo mut jostain lukenut et kaikki sexiin sun muut epäsäädylliset kiellossa
omg.gif
mut pääasia et joku kilpi kuhan voi kivuttomasti ajaa
sport05.gif

Back