Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää paikkansa. Ja nythän taisi olla ainakin Suzukin GSX-R:ssä ja Hondan tulevassa Firebladessa vastaava systeemi.Muistaakseni EXUP esiteltiin ensi kertaa jo vuoden '89 FZR1000:ssa?!
Juu...poloiset tuleepi noin 15v jälkijunassaPitää paikkansa. Ja nythän taisi olla ainakin Suzukin GSX-R:ssä ja Hondan tulevassa Firebladessa vastaava systeemi.Muistaakseni EXUP esiteltiin ensi kertaa jo vuoden '89 FZR1000:ssa?!
Onhan muutkin merkit käyttäny pakoputkessa olevaa venttiiliä jo jonkun vuoden.. Hondan härveli toimii jopa lähes yhtä hyvin kuin Yammun, Suzukissa se ei auta juuri mitään. Yammu on onnistunu helvetin hyvin tossa Exupissa, se tasoittaa vääntökäyrän todella hyvin!! R1 hakkaa kilo-Gixxerin alle 5000 rpm, ja käyrä on täysin tasainen ilman kuoppia..Juu...poloiset tuleepi noin 15v jälkijunassaPitää paikkansa. Ja nythän taisi olla ainakin Suzukin GSX-R:ssä ja Hondan tulevassa Firebladessa vastaava systeemi.Muistaakseni EXUP esiteltiin ensi kertaa jo vuoden '89 FZR1000:ssa?!![]()
![]()
![]()
Tässähän on juuri se koko homman juju. Joskus puhutaan pakovastuksesta, mutta ei siellä putkessa mitkään satunnaiset kuristukset auta, vaan nimenomaan mitoitus.*snip*
Yksi syy miksi exup on niin hyvä, on se että voidaan käyttää sellasia nokkia joissa tulee overlappia enemmän, koska exupista lähtee paineaalto takaisinpäin juuri oikeaan aikaan..
*snap*