• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

FC-Moto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kertaakaan ei ole vastausta tullut kun olen jotain tuolta kysellyt..
nixweiss.gif

toisen viestin jälkeen tuli ilmoitus että tavara lähtee 1-2 päivän kulttua. ei muuta..
nixweiss.gif
nooh jos potta on oikea ja noinkin edukas niin se kelpaa vallan mainiosti!! en toisaalta niistä myynti puheista maksakkaan vaan tavarasta. onhan tuo asiakaspalvelukin kyllä plussaa..
confused_orig.gif

toisen viestin jälkeen tuli ilmoitus että tavara lähtee 1-2 päivän kulttua. ei muuta..  
nixweiss.gif
nooh jos potta on oikea ja noinkin edukas niin se kelpaa vallan mainiosti!! en toisaalta niistä myynti puheista maksakkaan vaan tavarasta. onhan tuo asiakaspalvelukin kyllä plussaa..  
confused_orig.gif
..joo alkaa vähä jäämään paskanmaku suuhun tosta touhusta.
sad_orig.gif
o kyse kuitenkin aika isoista summista mitä pyörii näis prätkä hässäkkä tavarois,ni olettais pikkusen nopeenpaa repliikkiiki. laitoin koe mieles kyselyn tonne Mlol.de firmaan illalla ja vastaus tuli 10min..kattelen täs viel tän päivän ja jos ei kuulu mitään niin laitan tilauksen tonne toiseen firmaa.reilun 1000e fipa vaan fc-motolle ynnä huonoa mainosta.
033102ass_1_prv.gif

Kertaakaan ei ole vastausta tullut kun olen jotain tuolta kysellyt..
nixweiss.gif
..peruutin kans kaikki mun uudet tilaukset tonne,ku alko kyrpiin tuo touhu ja näköjään,ku en ollu ainoakaa.
mad.gif
no,ei se ollu kun yli 1000e deletointi.
smile_org.gif
pikku rahoja ilmeisesti kyseiselle firmalle.laitoin tilauksen tonne Mlol.de.sieltä vastasivat aina 10min sisään.aika uskomatonta,ku ajattelee noita tilaajiakin olevan enemmän kun minä yksin.
tounge.gif
kyllä mun mielestä kuitenkin noihin sähköposti viesteihin pitäis edes seuraavan päivän aikana vastata.ei kuitenkaan eletä enää kivikaudella.kehitelköön ny paremmaks..nyt mul o aikaa odotella.
033102beer_1_prv.gif

heh,äsken soittivat oikeen puhelimeen ja yrittivät kaupata kamoja uudestaa.
smile_org.gif
ilmeisesti se 1000e oli kumminkin rahaa heillekkin.
tounge.gif
en suostunu enää ottaan tilausta vastaa,vaikka niin sanoivat tänään jo lähettävänsä matkaan.rahat meni jo toiseen lafkaa..
033102beer_1_prv.gif
että näin...

nyt tuli spostiin tällänen jutska...

A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE

mitähän v*ttua toikin tarkoittaa? paketti on helsingissä seurannan mukaan....
withstupid.gif

toi tarkottaa sitä,et luultavasti ups:silta soittavat sulle ja antavat tilinumeron johon maksat summan,et lähettävät sulle paketin,koska upsilla ei suora toimitusta sun kaupunkiin missä asut.käyttävät,jotain ali hankkijaa,joka toimittaa sulle tavaran käteen.luultavasti,eivät soita vaan tulevat suoraan sun ovelle paketti kainalos.9-16 välillä.jos,et o kotona,ni jättävät lapun,johon voit soittaa ja sopia toimitus ajan...näin mulla kävi.
smile_org.gif
huomenna aamusta eli maanantaina luultavasti soittavat.ps,jos haluat nopeuttaa toimitusta,ni varaudu lähettään kuitti sähköpostilla niitte meiliin...muuten lähettävät vasta,ku näkyy niiden tilillä.voi mennä pariki päivää riippuen pankkiyhteydestäsi.  
smile_org.gif

juu elikäs tuo tarkoitti vain että paketti on lähtenyt sakuista.. suomeen tuli vasta eilen jolloin se myös noudettiin sieltä itse (olisi tullut kotiin mutta kukaan ei ois ollut siellä). kypärä oli odotettua parempi!
062802jumpie_prv.gif
mammakin oli enemmän kuin tyytyväinen. eli yhteenvetoa hiukan. huonoa asiakaspalvelua. vain yksi s.postiin vastaus ja sitäkään ei olisi varmaan tullut ellei olisi kysellyt tilauksen perään. tavara tuli nopeasti suomeen ja oli deukas. joten tilaan varmaan kesälää itselleni uuden potan tuolta!!
lookaround_orig.gif

@daddy:
Ihan mielenkiinnosta; miten peruutit tilauksen? mailitse, puhelimitse, jotenkin muuten? Aika hiljaista on [ taas ] fc-moto:n suunnalla..

Aiemmin tilasin pottani tuolta ja nyt sitten Sidin saappaat(maksoin tänään ja tulevat varmaan huomenna). Sähköposteihin vastaileminen tuntuu olevan miltei olematonta, kerran kuitenkin vastasivat, tosin otti se sen viikon, mutta vastasivat kuitenkin. Eli jos haluaa selvitellä hintoja ja mahdollisia alennuksia, niin ei ehkä paras paikka. Mlol:lta tilasin muut kamat, kun fc-motolta ei vastauksia irronnut. Tosin sain sellaisen puvun mlol.de:stä jota ei fc-motolla enää ollut, joten eipä siinä sen kummempaa.

Tilasin viimeviikon maanantaina ARAI RX-7 Corsairin + Alpinestarsin kengät.Nyt maanantaina lähetin sitten kyselyä kun ei kuulu eikä ole mitään ilmoitusta tullut? hetki meni ja vastaus tuli että we send your order today thanks. Eli tilaus oli viikon niillä sisällä,muuta tavara lähti vasta kun itse kyseli perään! Hidasta touhua,eikä kovin asiakaslähtöistä palvelua? Mitenkäs se UPS touhu oikeen toimii,kun en ole saanut mitään seurantakoodejakaan? kauanko heillä se toimittelu sitten kestää (asun itä-uudellamaalla). Maksetaanko tavarat käteisellä vai kortilla?
--Olutmies--

Tilasin viimeviikon maanantaina ARAI RX-7 Corsairin + Alpinestarsin kengät.Nyt maanantaina lähetin sitten kyselyä kun ei kuulu eikä ole mitään ilmoitusta tullut? hetki meni ja vastaus  tuli että we send your order today thanks. Eli tilaus oli viikon niillä sisällä,muuta tavara lähti vasta kun itse kyseli perään! Hidasta touhua,eikä kovin asiakaslähtöistä palvelua? Mitenkäs se UPS touhu oikeen toimii,kun en ole saanut mitään seurantakoodejakaan? kauanko heillä se toimittelu sitten kestää (asun itä-uudellamaalla). Maksetaanko tavarat käteisellä vai kortilla?
--Olutmies--
..upsin mies huolii puhdasta rahaa vain ja koti ovelle kamat tuo..tosin joskus voi joutuu maksaan etukäteen ups tilille rahat enne toimitusta riippuen.. onko sun kaupungis ups toimittajaa.

Tilasin viimeviikon maanantaina ARAI RX-7 Corsairin + Alpinestarsin kengät.Nyt maanantaina lähetin sitten kyselyä kun ei kuulu eikä ole mitään ilmoitusta tullut? hetki meni ja vastaus tuli että we send your order today thanks. Eli tilaus oli viikon niillä sisällä,muuta tavara lähti vasta kun itse kyseli perään! Hidasta touhua,eikä kovin asiakaslähtöistä palvelua? Mitenkäs se UPS touhu oikeen toimii,kun en ole saanut mitään seurantakoodejakaan? kauanko heillä se toimittelu sitten kestää (asun itä-uudellamaalla). Maksetaanko tavarat käteisellä vai kortilla?
--Olutmies--
..upsin mies huolii puhdasta rahaa vain ja koti ovelle kamat tuo..tosin joskus voi joutuu maksaan etukäteen ups tilille rahat enne toimitusta riippuen.. onko sun kaupungis ups toimittajaa.
Ei huoli enään. UPS:lta tuli kirje maanantaina, että tavara on Helsingissä, mutta se piti maksaa heidän tililleen etukäteen. Maksoin sen ja nyt e-mailin mukaan paketti saapuisi perjantaina. Tosin tänään oli tullut jokin paketti, mutta en tiedä vielä onko se fcmoton vai mlolin.

No niin juuri kävi USP:n äijä ovella paketti mulle ja rahat äijälle. Ei vaan ollu riittävästi vaihtorahaa niin piti käydä kylillä rikkomassa. no ei haitannu ukkoa ajeli perässä ärrälle ja raha vaihtui. paketissa oli sitä mitä pitikin! kaikki ok. oli laitettu vielä joku fog resistant inner visor kalvo? mukaan.

Eli FC-Motolle
+tavara oli sitä mitä piti olla
+kylkiäisiä
-hidas toimitus
-asiakaspalvelu (pitää kysellä tavaroidensa perään ja ei lähetetä seurantakoodia ellei asiakas itse kysy sitä)

No niin juuri kävi USP:n äijä ovella paketti mulle ja rahat äijälle. Ei vaan ollu riittävästi vaihtorahaa niin piti käydä kylillä rikkomassa. no ei haitannu ukkoa ajeli perässä ärrälle ja raha vaihtui. paketissa oli sitä mitä pitikin! kaikki ok. oli laitettu vielä joku fog resistant inner visor kalvo? mukaan.

Eli FC-Motolle
+tavara oli sitä mitä piti olla
+kylkiäisiä
-hidas toimitus
-asiakaspalvelu (pitää kysellä tavaroidensa perään ja ei lähetetä seurantakoodia ellei asiakas itse kysy sitä)
..noi sitä pitää.
smile_org.gif
vain hullu maksaa enemmän.
biggrin.gif
onnea uusista vermeistä.nyt vaan,ku nuo lumet sulais pois.
062802jumpie_prv.gif
tuo musta hyvä sydeemi,ku saa maksaa tilauksensa suoraa käteen ja sulle paketti kouraa..
033102beer_1_prv.gif

Ihan mielenkiintoista, että itse jouduin tosiaan maksamaan sen paketin UPS:lle jo maanantaina ja keskiviikkona tavara sitten tuli. Sinänsähän tuo oli oikeastaan parempi, kun ei tarvinut käteisen kanssa puljata, mutta tieto siitä, että tavara on Helsingissä antoi tavallaan saman takuun, kuin mitä minä tuolla Cash On Deliveryllä haen.

Eli ihan hyvää toimintaa FC-motolta.

Vähän kaksijakoista toimintaa on ollut omalla kohdalla. Laitoin 11.3 kyselyä arlenin 2-osaisen tiukasta hinnasta. Vastaus tuli kahden päivän kuluttua ja 15 päivä lähti tilaus maililla. Sen jälkeen ei oo kuulunut mitään vastausta, edes toisen yrittämän jälkeen. Saapi nähdä jääkö sukka saamatta ja rahat kilpailevaan firmaan. On se kumma kun ei raha kelpaa
crazy.gif

Näin yleisesti ottaen jokainen on kuitenkin saanut kyseisestä putiikista mitä tilasikin? Ei ole vielä huteja käynyt?
smile_org.gif

E: Muotoilu
lookaround_orig.gif

Itse olen saanut aina tilaamani tavarat nopealla toimituksella, jopa nopeammin kuin mlol.de:stä. Meileihin vastailu on heikkoa, kuten tässäkin ketjussa on monesti todettu.

Back