Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..joo alkaa vähä jäämään paskanmaku suuhun tosta touhusta.toisen viestin jälkeen tuli ilmoitus että tavara lähtee 1-2 päivän kulttua. ei muuta..nooh jos potta on oikea ja noinkin edukas niin se kelpaa vallan mainiosti!! en toisaalta niistä myynti puheista maksakkaan vaan tavarasta. onhan tuo asiakaspalvelukin kyllä plussaa..![]()
![]()
..peruutin kans kaikki mun uudet tilaukset tonne,ku alko kyrpiin tuo touhu ja näköjään,ku en ollu ainoakaa.Kertaakaan ei ole vastausta tullut kun olen jotain tuolta kysellyt..![]()
..heips.@daddy:
Ihan mielenkiinnosta; miten peruutit tilauksen? mailitse, puhelimitse, jotenkin muuten? Aika hiljaista on [ taas ] fc-moto:n suunnalla..
..upsin mies huolii puhdasta rahaa vain ja koti ovelle kamat tuo..tosin joskus voi joutuu maksaan etukäteen ups tilille rahat enne toimitusta riippuen.. onko sun kaupungis ups toimittajaa.Tilasin viimeviikon maanantaina ARAI RX-7 Corsairin + Alpinestarsin kengät.Nyt maanantaina lähetin sitten kyselyä kun ei kuulu eikä ole mitään ilmoitusta tullut? hetki meni ja vastaus tuli että we send your order today thanks. Eli tilaus oli viikon niillä sisällä,muuta tavara lähti vasta kun itse kyseli perään! Hidasta touhua,eikä kovin asiakaslähtöistä palvelua? Mitenkäs se UPS touhu oikeen toimii,kun en ole saanut mitään seurantakoodejakaan? kauanko heillä se toimittelu sitten kestää (asun itä-uudellamaalla). Maksetaanko tavarat käteisellä vai kortilla?
--Olutmies--
Ei huoli enään. UPS:lta tuli kirje maanantaina, että tavara on Helsingissä, mutta se piti maksaa heidän tililleen etukäteen. Maksoin sen ja nyt e-mailin mukaan paketti saapuisi perjantaina. Tosin tänään oli tullut jokin paketti, mutta en tiedä vielä onko se fcmoton vai mlolin...upsin mies huolii puhdasta rahaa vain ja koti ovelle kamat tuo..tosin joskus voi joutuu maksaan etukäteen ups tilille rahat enne toimitusta riippuen.. onko sun kaupungis ups toimittajaa.Tilasin viimeviikon maanantaina ARAI RX-7 Corsairin + Alpinestarsin kengät.Nyt maanantaina lähetin sitten kyselyä kun ei kuulu eikä ole mitään ilmoitusta tullut? hetki meni ja vastaus tuli että we send your order today thanks. Eli tilaus oli viikon niillä sisällä,muuta tavara lähti vasta kun itse kyseli perään! Hidasta touhua,eikä kovin asiakaslähtöistä palvelua? Mitenkäs se UPS touhu oikeen toimii,kun en ole saanut mitään seurantakoodejakaan? kauanko heillä se toimittelu sitten kestää (asun itä-uudellamaalla). Maksetaanko tavarat käteisellä vai kortilla?
--Olutmies--
..noi sitä pitää.No niin juuri kävi USP:n äijä ovella paketti mulle ja rahat äijälle. Ei vaan ollu riittävästi vaihtorahaa niin piti käydä kylillä rikkomassa. no ei haitannu ukkoa ajeli perässä ärrälle ja raha vaihtui. paketissa oli sitä mitä pitikin! kaikki ok. oli laitettu vielä joku fog resistant inner visor kalvo? mukaan.
Eli FC-Motolle
+tavara oli sitä mitä piti olla
+kylkiäisiä
-hidas toimitus
-asiakaspalvelu (pitää kysellä tavaroidensa perään ja ei lähetetä seurantakoodia ellei asiakas itse kysy sitä)