Moto^
New member
Kerran oon tilannu ja kypärä tuli niinku pitiNäin yleisesti ottaen jokainen on kuitenkin saanut kyseisestä putiikista mitä tilasikin? Ei ole vielä huteja käynyt?![]()
E: Muotoilu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerran oon tilannu ja kypärä tuli niinku pitiNäin yleisesti ottaen jokainen on kuitenkin saanut kyseisestä putiikista mitä tilasikin? Ei ole vielä huteja käynyt?![]()
Joo, nopeasti halvalla ja luotettavasti. Ei voi valittaa.Näin yleisesti ottaen jokainen on kuitenkin saanut kyseisestä putiikista mitä tilasikin? Ei ole vielä huteja käynyt?![]()
![]()
Ja loppupeleissähän me saatiin potat about samaan rahaan suomesta kaupasta hakemalla. Eli kannattaa kysellä suomesta ensin. Toi tuntu alkujaan vaan niin helpolta kun hinnat vaikutti edullisilta ja tavara olis tullu kotiovelle ja maksaa olis tarvinnu vasta silloin. Vaan eipä se niin helppoa sit ollutkaan.Noniin, peruin sitten tilauksen koska ketään ei tuolta kiinnostanut vastailla mun kyselyihin,että milloin voivat tilauksen toimittaa. Pistin peruutuksen faksilla/sähköpostilla ja kun olin tilauksen peruuttanut niin tuli alta 10min vastaus sähköpostiin huonolla englannin kielellä että ilmeisesti jotain tavaraa ei ollut ja peruvat tilauksen. Prkl kun olisivat tuon kertoneet niinä kertoina kun sitä kysyin (jopa saksaksi koitin kysellä hommaa) niin nuo kypärät olisi ehtinyt hommaamaan muualta.
Siis jos meinaatte tuolta tilata niin kannattaa jollakin konstilla varmistaa että onko niillä tavaraa koska sähköposti kyselyihin ne eivät vastaa millään tavalla, eivätkä myös ilmoita jos tavaraa ei ole. (ennenkuin on ahdistellut niitä faksilla ja sähköpostilla useasti) Aika paska maku jäi koko firmasta, ja kuten yllä sanoin niin tuolta en mitään enää tilaa halvoista hinnoista huolimatta.
Tää tulee nyt väärään topikkiin, mut eiks toi mun uus potta ollu sit perkele halki kuoren reunasta. Takasin meni liikkeeseen ja sieltä maahantuojalle. Ja nyt on joku paska tilapäispotta millä ajellaan. Ei voi tökkiä yks kypärän osto näin paljoo. Vielä kun maahantuojalle lähteneessä kypärässäni oli peilivisiiri kiinni, niin senhän ne heittää varmaan roskiin kypärän kanssa todetessaan potan paskaks. Perkele mitä säätöö yhen kypärän kans.Ja loppupeleissähän me saatiin potat about samaan rahaan suomesta kaupasta hakemalla. Eli kannattaa kysellä suomesta ensin. Toi tuntu alkujaan vaan niin helpolta kun hinnat vaikutti edullisilta ja tavara olis tullu kotiovelle ja maksaa olis tarvinnu vasta silloin. Vaan eipä se niin helppoa sit ollutkaan.Noniin, peruin sitten tilauksen koska ketään ei tuolta kiinnostanut vastailla mun kyselyihin,että milloin voivat tilauksen toimittaa. Pistin peruutuksen faksilla/sähköpostilla ja kun olin tilauksen peruuttanut niin tuli alta 10min vastaus sähköpostiin huonolla englannin kielellä että ilmeisesti jotain tavaraa ei ollut ja peruvat tilauksen. Prkl kun olisivat tuon kertoneet niinä kertoina kun sitä kysyin (jopa saksaksi koitin kysellä hommaa) niin nuo kypärät olisi ehtinyt hommaamaan muualta.
Siis jos meinaatte tuolta tilata niin kannattaa jollakin konstilla varmistaa että onko niillä tavaraa koska sähköposti kyselyihin ne eivät vastaa millään tavalla, eivätkä myös ilmoita jos tavaraa ei ole. (ennenkuin on ahdistellut niitä faksilla ja sähköpostilla useasti) Aika paska maku jäi koko firmasta, ja kuten yllä sanoin niin tuolta en mitään enää tilaa halvoista hinnoista huolimatta.