• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

FC-Moto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään tuli sähköpostilla vastaus kyselyyni joka oli" Miksi tilaukseni näkyy vielä statuksella is in process? Vastasivat, että tilaus on suljettu koska eivät saa enään tilaamaani kypärää eivätkä veloita tuota summaa kortiltani. Eivät vastanneet kysymykseen, mutta uskotaan nyt ettei tuolta ole tulossa minulle toista kypärää.

Tääsä tapauksessa kävi hyvin kun sain Suomesta tarjouksesta saman kypärän vielä halvemmalla kuin olisin saanut FC Motosta mutta kyllä heillä on hyvin edulliset hinnat, sähköposteihin vastaavat aika hitaasti.

5 minuuttia sitten lähti "HJC R-PHA 10 Pinna Helmet" tilaukseen, ans kattoo kuin äijän käy... :thumbup:

No niin, palataanpas tähän, case fc-moto.de
totaltgalen.gif

Kaikki alkoi hyvin:
Order was received 07/10/2012 (20:56)
Dispatched 09/10/2012 (09:41)

Ja paketti oli alle viikossa perillä.

MUTTA

to: kontakt@fc-moto.de
date: Fri, Oct 12, 2012 at 6:19 PM

Hello,

I received the HJC-R-PHA-10-Pinna helmet today.

Unfortunately for some reason these items were not delivered (not found in the box or inside helmet):
- Chin curtain
- Instruction manual
- HJC Helmet maintenance kit

Could you please send them afterwards (to the same address)?

At least the chin curtain is needed.

Thanks in advance,

Niin harvinaista kuin se lieneekin, nuo tavarat puuttuivat lähetyksestä. Voiko todellakin olla virhe HJC:n tehtaalla vai mistä on kysymys. HJC:n laatikko vaikutti ihan avaamattomalta, mutta mistä sitäkään varmaksi tietää. Juutuubin unboxausvideon perusteella "leukaverho" ja manuaali ovat samassa muovipussissa, se muovipussi puuttui kokonaan.

Tähän päivään mennessä ei ole tullut vastausta sähköpostiini.

Tilasin sitten jo Polo Motorradista sen leukajutun, hintaa tuli 18 euroa postikuluineen. Alle viikossa tuli sekin paketti.

Vaikuttaa siltä, että tämä fc-moto.de on ihan ok kauppapaikka jos ei tule ongelmia, mutta sitten jos tulee ongelmia, voi tulla ongelmia. :kääk:

Juutuubin unboxausvideon perusteella "leukaverho" ja manuaali ovat samassa muovipussissa, se muovipussi puuttui kokonaan.

Jos kuljet AllRight Outletin lähettyvillä Espoon Suomenojalla niin käväsepä kysymässä olisiko niillä hyllyssä ylimääräisiä leukaverhoja. Itse sain sieltä ilmaiseksi!!! (Kysy Saaraa!)

^ Kiitos vinkistä! Mulla tosiaan se verho on jo, jos Saaralta saa vielä yhden ja fc-motostakin loppujen lopuksi tulisi yksi, niin sitten mulla onkin hyvin tiivis ja hiljainen kypärä kolmen leukaverhon kanssa
totaltgalen.gif
:grin:

Tuli laitettua kaksi tilausta FC-motosta, ensimmäinen 7.11 ja toinen 11.11. Eka tilaus tuli tiistaina perille ilman mitään ongelmia. Toisessa tilauksessa vieläkin in process. Uuden kypärän voisi tuolta vielä ostaa, mutta katellaan nyt miten tuon toisen tilauksen kanssa menee. Onneksi ei ole kiire.

No, todennäköisesti lopullisena päivityksenä tuohon minun keissiin, että mitään vastausta sähköpostiin ei ole kuulunut.

Spekulointia: Ehkä jos koko kypäräpaketin olisi palauttanut heidän virallisen palautusprosessinsa mukaisesti olisi saanut uuden paketin tilalle, missä nuo puuttuvat tavarat olisivat ollleet.

Ilmeisesti fc-moto.de ei tällaisiin sähköposteihin maksun jo saavuttua ja tilauksen lähdettyä paljon reagoi.

Melko erikoinen tilanne, en pääse tekemään tilausta, koska on pakollista klikata täppää "place order with costs"...
Ongelman muodostaa hauskaksi se, ettei ko. täppää ole ollenkaan missään...

Mitä tehdä?

Tilasin syksyllä kypärän, kaikki meni niinkuin pitikin ja toimitus oli nopea. :jpstyle: Säästöä suomesta ostettuun verrattuna tuli noin 50€

tilasin kypärän + visiirin kyseiseltä sivostolta ja suomeen lähettivät vain visiirin koska kypärä oli loppunut

Melko erikoinen tilanne, en pääse tekemään tilausta, koska on pakollista klikata täppää "place order with costs"...
Ongelman muodostaa hauskaksi se, ettei ko. täppää ole ollenkaan missään...

Mitä tehdä?

Mulla on sama ongelma. Löytyikö lääkettä?

Eipä löydy ei, eikä apuja heidän päästään, surkea esitys kaikkiaan.

Oletteko koittaneet eri selaimella? Google Chromella ainakin onnistui tilaaminen kun viime viikolla tilasin repun. Tai Chromiumhan tämä oikeasti on kun Ubuntua käytän tässä läppärilla, mutta ei varmaan juuri eroa...

Oletteko koittaneet eri selaimella? Google Chromella ainakin onnistui tilaaminen kun viime viikolla tilasin repun. Tai Chromiumhan tämä oikeasti on kun Ubuntua käytän tässä läppärilla, mutta ei varmaan juuri eroa...

the2wheelsin sivuilla oli vastaava ongelma äskettäin, toisella selaimella tilaus onnistui samantien. Kannattaa kokeilla:)

Tilasin kesällä kamoja, muut tuli OK paitsi Boblbeen repun lisäosa jäi uupumaan. Muutaman sähköpostitiedustelun jälkeen tuote tuli jälkkärillä puoli vuotta myöhässä, ilman pahoitteluja viipymisestä... Eli jos on hyllyssä, tulee OK, jos on jälkkärissä, KESTÄÄ!

Positiivisia kokemuksia ko. puljusta.

Tilasin a-starssin puvun, mallia 2008 ja lähettivät sitten puvun mallia 2011. No toi 2011 puku oli 100€ kalliimpi heidän verkkokaupassa.

Eniveis tavara tässä tapauksessa ei ollut sitä mitä tilattiin, se oli parempaa syystä tai toisesta. Mutta se tavara tuli tilauksesta UPS:lla pikkasen reiluun viikkoon. Luottokortilla maksettuna.

Tilaan jatkossakin :jippikaijee:

Noniin, tänään saapui Alpinestars Tech Aero reppu.

- 5.2 tilasin ja maksoin kortilla
- 28.2 oli lähetetty ja laskutettu
- 5.3 tuli perille.

Jos on kiire niin ei varmaan kannata tilata muuta kun noita missä lukee "Product is in stock". Tuossa tuotteessa luki "Delivery period: 2 - 5 day(s)" mutta kuukausi siinä meni.

Tilasin viime keväänä potan ja ajohousut, pelkkä potta tuli perille. Ei niitä housuja sitten veloitettukaan, mutta jäi vähän mietityttämään että jos tilaa jotain oleellisesti toisiinsa liittyvää kampetta esim saman sarjan housut ja takin yms niin potuttaa vähän jos puolet jää uupumaan. Mitään ennakkoilmoitusta ei saanut että olisi voinut täydentää tilausta puuttuvan tuotteen osalta. Eli samansuuntaisia kokemuksia kuin näköjään monella muullakin, homma pelaa jos tavaraa on varmuudella hyllyssä, muuten voi olla vähän hankalaa.

Back