Tilasin FC-Motosta nahkapuvun, alusasun ja selkäsuojan. Kaikki olivat sillä hetkellä nettisivujen mukaan saatavilla ja lähetys 3-5 pv kuluessa. Nyt tuo aika mennyt, tilaus edelleen käsittelyssä ja tavarat ovat nettisivujen mukaan lopussa.
Sain yhteyden muutaman päivän viiveellä. Kirjoitin kaksi kertaa, kun vastausta ei tullut. Sama copypaste-teksti molempiin viesteihin:
"Hello Jari,
we apologize for the long waiting period, your order is still in process.
We will do our best to speed up the delivery to get your package as soon as possible.
Please be patience with us, we will inform you soon about the estimate delivery date and the tracking code.
Thank you.
Mit freundlichen Grüßen / with kind regards
Alina Antonijevic"
Olihan siihen kuitenkin nimi muutettu. Kaikkien kyselijöiden nimi ei varmaan ole Jari...
Miten toimia. Tarvitsen tuotteet nyt. Ajokausi on alkanut ja pukua en syksyllä tarvitse kun se ehkä saadaan valmistajalta.
Tässä tilanteessa syyllinen löytyy peilistä. Olisi pitänyt lukea tämä ketju ennen tilausta, ei ongelmien ilmettyä. En kyllä suosittele kyseistä firmaa!
Jari