Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No,omat pojat kävi sen katsomassa,joten olen tänään jo kuullut koko leffanOlisko se toi The Expendables?![]()
saattais ollaOlisko se toi The Expendables?![]()
no,mikä ettei.
mama megeen?no,mikä ettei.ai niin,meillä täytyy tehdä tuo iltaloma anomus vähintään 5 kappaleena,joten odotetaan mitä "mamma" keksii.Sitä ei koskaan tiedä vaikka olisi lastenlapsien hoitovuoro juuri silloin![]()
![]()
Tuo viski tekee sen,että kaikkea ei huomaano,mikä ettei.ai niin,meillä täytyy tehdä tuo iltaloma anomus vähintään 5 kappaleena,joten odotetaan mitä "mamma" keksii.Sitä ei koskaan tiedä vaikka olisi lastenlapsien hoitovuoro juuri silloin![]()
![]()
"mama" ei oikein tykkää noista toiminta pätkistä.Paremmin uppoaa noi TUULEN VIEMÄÄ,TITANIIC,yms. muut rakkaus komediat/toiminnatmama megeen?no,mikä ettei.ai niin,meillä täytyy tehdä tuo iltaloma anomus vähintään 5 kappaleena,joten odotetaan mitä "mamma" keksii.Sitä ei koskaan tiedä vaikka olisi lastenlapsien hoitovuoro juuri silloin![]()
![]()
![]()
Oih, miten romanttista!!"mama" ei oikein tykkää noista toiminta pätkistä.Paremmin uppoaa noi TUULEN VIEMÄÄ,TITANIIC,yms. muut rakkaus komediat/toiminnatmama megeen?no,mikä ettei.ai niin,meillä täytyy tehdä tuo iltaloma anomus vähintään 5 kappaleena,joten odotetaan mitä "mamma" keksii.Sitä ei koskaan tiedä vaikka olisi lastenlapsien hoitovuoro juuri silloin![]()
![]()
![]()
![]()
Samaa ihmettelin kun poistin huutamisen ostikostaIhan pikku kysymys, mutta mitä tarkoittaa sana "FILKKAILTA" ?
Se tarkoittanee sitä, kun ei ole enää Marttia, niin tarvitsee keksiä korvaavaa lääkitystäIhan pikku kysymys, mutta mitä tarkoittaa sana "FILKKAILTA" ?
Jos nyt oikein ymmärsin stadia niin Hattaralla on Martti vainaa ja Eki kehissä (hyvä minä)Se tarkoittanee sitä, kun ei ole enää Marttia, niin tarvitsee keksiä korvaavaa lääkitystäIhan pikku kysymys, mutta mitä tarkoittaa sana "FILKKAILTA" ?![]()
Filkka - filmi eli elokuva, Martti - mopo eli moottoripyörä...
- Kari
Kiitos. Vähän jotain sinnepäin ajattelinkin, mutta toisena ideana olis ollut flikkailta eli tyttöjen ilta.Se tarkoittanee sitä, kun ei ole enää Marttia, niin tarvitsee keksiä korvaavaa lääkitystäIhan pikku kysymys, mutta mitä tarkoittaa sana "FILKKAILTA" ?![]()
Filkka - filmi eli elokuva, Martti - mopo eli moottoripyörä...
- Kari
Näin itse luin ensin otsikon, vasta ekaa viestiä lukiessani tajusin lukihäröniflikkailta eli tyttöjen ilta.
pieleen meni, älä turhaan tuuletaJos nyt oikein ymmärsin stadia niin Hattaralla on Martti vainaa ja Eki kehissä (hyvä minä)![]()
![]()